Stel je persoonlijke vraag #41

In real life leuk, op LinkedIn zit ik 90% van de tijd zo :nauseated_face: weet niet wat het is maar ik vind bijna alle positieve berichten daar zo cringe.

1 like

Krijg jij wel eens een privƩbericht hier waar je echt niet op zit te wachten?

• Ja met ongevraagd advies
  • Ja met kritiek of iemand die verhaal wil halen
  • Ja met niet boeiende inhoud waar ik liever niet op zou reageren
  • Nee

0 stemmers

Een echte persoonlijke vraag: Ik ga die hele over te top Bollywood film RRR kijken met vrienden, maar hoe spreek je dat uit?

Want m’n Brabo vrinden zeggen Eg Eg Eg en ik met Gooische keelkanker zeg Air Air Air

Jij:

• Air Air Air
  • Eg Eg Eg
  • Er Er Er
  • Ik zou rrrrrrrrr doen als een soort doorgaande grom

0 stemmers

1 like

Maak er een Chewbacca rrrrrrrrr van.

Verder geen idee, nooit van gehoord

2 likes

Het is geen Nederlandse film toch? Dus ar ar ar.

(har har)

Ja op zich wel maar dat is wel een beetje zo van ā€œja je moet het vooral doen hoor maar het is wel best vervelend voor ons! Maar het mag hĆØ zelf weten!ā€

5 likes

@Corvus maar zo was het niet bedoeld.
ik las haar post als: ā€˜ik zet hier alles neer want dat boeit de lezers verder niet’ en ik wilde alleen aangeven dat dat soms dus wel boeit
niet wetende dat zij het over het rouwtopic had en ik over wjekw

dus dat was een gedeeltelijk misverstand, ik gun haar alle uitlaatkleppen van de wereld

4 likes

Vanavond gaan we naar de BaGgggggg om te drinken

???

3 likes

Zijn jullie klunzig?

• Ja
  • Nee
  • Middelmatig

0 stemmers

Als je in het interieur topic kijkt, vind je de inrichting van forummers over het algemeen:

• Leuk
  • Niet leuk
  • Spannend
  • Saai
  • Uniek
  • 13 in een dozijn
  • Inspirerend
  • OngeĆÆnspireerd
  • Uitnodigend
  • Net een showroom
  • Vol persoonlijke touches
  • Uitgekauwde dingen die iedereen doet
  • Wil ik weten waar het gekocht is
  • Kan ik in 1 blik zien waar het vandaan komt

0 stemmers

Ben wel benieuwd naar de mensen die ā€˜ja’ hebben gestemd hoe zich dat bij jullie uit? Laat je bepaalde dingen?

Ik sla liften over. In de tijd dat ik nog in new york woondde liep ik 15 verdiepingen max en anders dwong ik mezelf alsnog de lift inšŸ¤“
Ik wil bijv ook geen escape rooms doen want het feit dat ik ergens in een kamertje opgesloten word lijkt me vreselijk. En zo zijn er wel meer dingen die ik vermijd.

5 likes

Ik heb geen ja gestemd maar heb het denk ik wel; maar het uit zich bij mij in paniek als de situatie te lang duurt.
Ik laat er (vrijwel, ik bedoel ik ga niet in een of andere grot duiken ofzo) niets om verder.

5 likes

Pfoe vooral lastig als je in NY woont inderdaad! 15 verdiepingen, wow zo knap! Lift sla ik ook over. Behalve als het dan bv van glas is zoals ik had in een hotel in Dubai en ik dus alles buiten de lift kon zien. Toen vond ik het dus een stuk minder eng? Nog niet mijn hobby maar veeeel beter dan een ā€˜normale’ lift.

Hebben meer mensen dat ze de wc met zo’n typisch draaislot niet op slot durven te doen? Thankgod hebben we op mijn werk ā€˜open’ toiletten met zo’n schuifje en dan vind ik het dus geen probleem.

1 like

Wow nu herinner ik me dat ik een keer in een grot was, heel diep, met van die vochtige lucht wat heel benauwd werd en dat ik toen ook een soort paniekaanval kreeg

Je kon er ook alleen lopend uit dus 3 miljoen trappen omhoog met die benauwde lucht :sob: niet dat een lift op dat moment beter was geweest

3 likes

Hahaha ja dat met dat slot herken ik inderdaad ookšŸ˜‚ meestal laat ik iemand voor mijn deur staan als ik samen ben. En inderdaad glazen liften gaan ok. Als ik maar van me af kan kijken ofzo.

1 like

Ik sta er bij mijn vrienden echt om bekend dat ik altijd alles laat vallen :joy: en ik loop ook zo vaak tegen dingen aan, heb altijd blauwe plekken.

2 likes

VT Wonen huizen zonder persoonlijkheid.

13 likes

Ik mis vaak kleur in het interieurtopic.

12 likes

Aan jouw poll antwoorden te zien ben ik wel heel erg benieuwd hoe jouw huis eruit ziet dan :crazy_face:

7 likes