Bij het meeste wat ik in dat topic zie denk ik meh niet zo boeiend, maar dat denk ik ook als ik in m’n eigen huis rondkijk. Misschien ook omdat veel mensen juist de hoekjes posten waar ze nog niet tevreden over zijn/advies over vragen?
Ja snap helemaal wat je bedoelt hoor! Ik ben zelf een beetje verpest omdat ik bij de grootste woonwinkel werk, dus ik herken alles wat daar vandaan komt meteen. Niks mis mee hoor, maar is soms wel 13 in een dozijn daardoor. Ik vind het in het interieurtopic vooral leuk dat iedereen toch een eigen smaak heeft en dat vormgeeft, dat is zeker niet altijd de mijne maar dat zullen mijn lila muur en kleurrijke frutseltjes voor anderen ook niet zijn.
Paar uitzonderingen daargelaten, maar veel is gewoon standaard en heel veel is ook echt onpersoonlijk in mijn ogen, nergens foto’s, nauwelijks kunst aan de muur (desenioposters tellen niet), weinig planten & boeken, alles te perfect bij elkaar passend, alles bruin-beige-wit-zwart-lichte natuurtinten-licht hout.
Mijn woning is een allegaartje aan bij elkaar gescharrelde spullen (nieuw, tweedehands, design, goedkoop, alles door elkaar), maar het past alsnog bij elkaar en het is wel echt mijn huis en ook zo te herkennen voor mensen die me kennen, en heeft geen showroom-vibes
Heb jij dat populaire make-up/plastische chirurgie filter op TikTok al geprobeerd? (Bold Glamour heet ie)
- Ik heb het geprobeerd
- Ik heb wel TikTok, maar niet geprobeerd nog
- Ik heb geen TikTok
0 stemmers
En zo ja, leek je nog op jezelf?
- Ik leek nog op mezelf, maar dan met heel veel make-up/plastische chirurgie
- Ik leek wel een compleet ander persoon
0 stemmers
Ja meit, post foto’s! Ik vind het echt jammer dat het show je woonkamer (of hoe het ook heet) topic zo dood is. Wil ook juist specialere (kleurige) interieurs zien.
Ik denk dat het gebrek aan dat soort interieurs ook de reden is dat dat topic zo dood is haha.
En dan ineens warme terracotta bij al die koele ondertonen, superlelijk
Haha, ja dat is dan weer het nadeel aan zo’n persoonlijk interieur, dat het wel heel herkenbaar is . Maar zal de volgende keer dat ik goed heb opgeruimd eens een foto maken en kijken of ik die durf te posten
En anders kan je altijd sliden in m’n DM
Ik stoor me vooral aan die eeuwige uitwisseling van die paar tinten beige, grijs en groen.
En dat dan neerleggen alsof het echt een dilemma is
Ho ho er staan wel altijd accessoires in de metalen stellingkast hoor
Als jij ‘s avonds of doordeweeks met je (hypothetische) partner thuis bent, doe je dan je best om er een beetje toonbaar uit te zien?
- Nee m’n partner accepteert me maar in m’n joggingsbroek
- Ja, ik doe mijn best om er leuk uit te zien
- Wisselt, op sommige dagen doe ik wel meer moeite
- nvt
0 stemmers
Sterker nog, als ik ‘s avonds in m’n gewone kleren op de bank zit vindt hij dat heel ongezellig: ‘waar is je chillpak?’
Nav de hele fooiendiscusse (alweer) in het gierige actie topic ben ik benieuwd of er een samenhang is met wat je vanuit huis hebt meegekregen.
Alleen beperkt tot horeca, post-/pakket-/thuisbezorgd bezorgers en andere plekken waar je eventueel ook fooi zou kunnen geven niet meegerekend.
- Ik geef wel fooi, mijn ouders geven/gaven ook fooi
- Ik geef wel fooi, mijn ouders geven/gaven nooit fooi
- Ik geef geen fooi, mijn ouders geven/gaven ook nooit fooi
- Ik geef geen fooi, mijn ouders geven/gaven wel fooi
- Ik geef wel fooi, mijn ouders gaan/gingen nooit naar horeca
- Ik geef geen fooi, mijn ouders gaan/gingen nooit naar horeca
0 stemmers
Ja hier ook! Zo veel leuker.
Poll was nav een collega die bijna van haar stoel viel toen ik zei dat ik bij thuiskomst gelijk m’n chillkleding aantrek.
“Maar hij moet toch ook kunnen zien hoe leuk je bent?”
Ja is ie van op de hoogte hoor no worries.
Ik vraag me af of mijn vriend niet gewoon blind is. Krijg soms echt op de momenten dat ik als een trol op de bank zit of wakker word na mezelf een avondje voltanken de liefste complimenten met een verliefde blik.
Vertrouw hem ook echt niet om objectief te zijn als het op dit soort dingen aan komt.
Geen idee. Wij hadden geen geld om uit eten te gaan dus dat deden we ook nooit.
Ik geef wel fooi trouwens.
Ik ben in mijn joggingbroek net zo leuk als in mijn spijkerbroek
Oh man, my privilege is showing, die optie heb ik helemaal niet aan gedacht , voeg hem nog wel even toe, sorry voor de mensen die al gestemd hebben!
Ik heb toen m’n nieuwe bankpas bij m’n ouders laten bezorgen en op Facebook een toerist gezocht die in de buurt kwam. M’n ouders hebben toen m’n bankpas naar haar gebracht en ik heb het toen bij haar opgehaald toen ze in het land was. Vet omslachtig maar het werkte haha!