Stel je persoonlijke vraag #41

Ik slaap sinds een paar maanden voor het eerst in mn leven vaak met sokken aan. Omdat ik erachter ben gekomen dat ik dan sneller in slaap val. Ja heel raar i know. Als ik dan wakker word doe ik ze wel meestal uit.

Slaap jij wel eens met sokken aan?

• Nooit
  • Regelmatig
  • Af en toe
  • Zelden

0 stemmers

1 like

Ik kan niet slapen als ik koude voeten heb, dus als ik koude voeten heb laat ik m’n sokken aan. Maar word vaak wel wakker zonder sokken.

5 likes

Trap ze alleen uit in mijn slaap

GODVERDOMME! Haha nee is goed hoor. Maar je slaapt dus dan in de zomer ook met sokken? Ik heb echt ijs ijskoude voeten (al veel geklaag over gehad in het verleden) en ik voelde dat blijkbaar niet eens meer. Mn vriend wel :cold_face:. En toen trok ik een aantal nachten enorme sokken van hem aan hoog opgetrokken en ik sliep zo goed ineens! Of iig veel beter of rustiger. Als ik wakker word doe ik ze nu meestal wel uit.

1 like

Doe je koude poten tegen zijn rug, dan voelt hij het al helemaal

4 likes

Haha dan voel ik dus altijd wat voor ijspoten ik heb. Het lijkt wel alsof ik daar geen doorbloeding hebt 's nachts.

Ik wou graag meedoen aan Take Me Out, geweldig programma haha.

4 likes

Ik ga voor de bingo :rofl: ik wil alleen geen boerin worden. :grimacing: oh en ik mis love is blind nog!

2 likes

In het vorige huis altijd in de winter, had echt dag en nacht sokken aan.

Waar ik nu woon niet, is beter geïsoleerd, als ik ga slapen met sokken aan heb ik het veel te warm

1 like

Ik zeg doen! Wat houd je tegen?

1 like

24 uur vast zitten met een man.

18 likes

Waar wacht je precies op?

edit: oh net te laat maar take one for the team soy.

1 like

Er liggen messen en er is een hottub, zeg gewoon dat er anders 50 kinderen om zouden komen :rofl:

5 likes

Nee ik wil die beelden niet op tv haha. Liever voor in mn prive archief en dan 1x per jaar naar mn vrienden sturen en dr samen om lachen.
Mocht ik gevraagd worden voor een reis programma met @Jumpsuit dan zeg ik uiterraard ja. Maar ik en mn liefdes leven op tv… dan kom ik daarna nergens meer aan de bak.

2 likes

Zonder sokken heb ik koude voeten en met koude voeten moet ik altijd om de haverklap naar de wc. Dus ja, in de winter standaard met sokken.

2 likes

Een reisprogramma met jou en mij is dus denk ik alleen maar in een auto( of een bus ofzo) de weg kwijtraken in zelfs een ministadje. Om dan vervolgens de hele dag op het terras zitten met hapjes en wijn. En dan omg! We moeten nog naar het strand. En dan snel nog naar het strand daar voor 30 minuten liggen. Hopelijk verbrand je niet snel want oh my days ben zo moe van mensen insmeren (niet dat ik verbranden stimuleer). En daarna gaan we naar een bar en we weten op de terugweg eeeecht niet meer (heeft niks met dronken te maken) in welk hotel we in godsnaam waren eigenlijk maarja we leggen het wel in gebarentaal uit aan de taxichauffeur. De foto’s zijn absolutely not instagramy maar wij vinden ze wel heel grappig. Ik denk dat wij zulke “reizigers” zouden zijn.

5 likes

Denk jij dat ieder mens, onder de juiste omstandigheden, in staat is om een ander mens te doden?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Wat zijn juiste omstandigheden? In zelfverdediging denk ik het wel. Dat je zo’n oerkracht krijgt en die ander dan per ongeluk eigenlijk vermoord om jezelf te redden.

1 like

én dood gaan én nog als held worden gezien omdat je 50 anderen van de dood hebt gered: win-win.

2 likes

Ik heb het toevallig deze week voor het eerst gedaan en ik vond het wel heel chill!

3 likes