Stel je persoonlijke vraag #41

Een fluoriserende hoepel en een paar panterprint Spice Girl schoenen.

Of een tweede versie een paar panterprint rolschaatsen en een vinylplaat met hysterische hoes.

4 likes

Zonnebril, gekke oorbellen, een accountant en een glas wijn met kaasplank.

Edit: lol mijn vriend zegt nog je mist kleurrijke sneakers, designtas/ riem en een TK Maxx shopping tas en ik zou ‘m kopen.

4 likes

Antipsychotica en hardloopschoenen :joy:

7 likes

Staat jouw kerstboom nog? :christmas_tree:

• Ja, omdat ik het leuk vind
  • Ja, omdat ik geen zin heb/vergeet af te tuigen
  • Nee
  • Ik had geen kerstboom

0 stemmers

Sinds zaterdag is hij weg! :broken_heart:

2 likes

Tulbandvorm :heart:
En een mobiel of haaknaald.

6 likes

Telefoon die aan de hand zit vast gelijmt. En een ijskoffie.
Verder kijkt mijn pop altijd geirriteerd.

7 likes

Hoe blue voel jij je deze maandag?

• Bluer dan blue
  • Semi-blue
  • Niet blue

0 stemmers

3 likes

Het komt meer door de regen dan wat anders

3 likes

Balletschoentjes en mijn e-reader.

1 like

Ja same en omdat ik gewoon gisteren te laat ging slapen lol, eigen schuld dikke bult. Maar de vertraagde trein in de spits wakkerde wel weer mijn sleur-gevoel aan

2 likes

Waar ik woon (in Be) komt de vuilnisdienst echte kerstbomen pas vrijdag 20/01 ophalen. Dus ja, hij staat nog :blush:

2 likes

De slagroom in Duitsland is toch heel nasty? Staat me iets van bij :thinking: dat ze er helemaal geen suiker in doen ofzo. Of het was in Zwitserland of Oostenrijk.

2 likes

Jaa in Duitsland inderdaad. Echt jammer is dat

3 likes

Ja volgens mij in Zwitserland ook :thinking: zit heel weinig smaak aan in mijn herinnering. Voegt niks toe.

1 like

Volgens mijn moeder (we hadden het een keer over na Heel Holland Bakt) is het gebruikelijk in Duitsland om geen suiker in de slagroom te doen. Durf niet te zeggen of dat geldt voor heel Duitsland of slechts een paar delen daarvan

3 likes

Red!

1 like

Ja heel duitsland

1 like

Ja ik lees dat het in heel Duitsland ongezoet is. Maar waarom zou je dan slagroom eten? Het gaat toch juist om de zoetigheid ervan waarom men het eet. Iig, dat dacht ik altijd. En volgens mij dus ook in Oostenrijk en Zwitserland. Volgens mij gooide ik vroeger er zelf een zakje suiker erdoor.

3 likes

Krank in kopf om geen suiker in je slagroom te doen. Warum ook? Zonder suiker is het niet te nassen. Ik neem in nl al bijna geen slagroom bij iets omdat je dat iets zoets hebt en dan zon minder zoete slagroom ernaast of erop die alles verpest.

4 likes