Stel je persoonlijke vraag #41

Ja wtf het heeft toch geen toegevoegde waarde? Soort opgeklopte melk op je taart nou heerlijk. Omg hoe kut zou slagroomtaart daar wel niet zijn. Of eten ze dat daar niet, nouja dat mag ik hopen dan.

2 likes

Brrr slagroom zonder suiker, c’est l’enfer, gadverdegadverdegadver.
Mijn mening: gadverdamme.

1 like

Lijkt het je leuk om in de zomer op vakantie naar Zwitserland te gaan?

• Ja
  • Hmm nee
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Ik ben er wel eens geweest maar ik krijg er nu zo’n suf gevoel bij. Wel onwijs mooi qua natuur/landschap. Mn vriend wil er naartoe maar ik krijg zon 65+ers met bergschoenen vibe ervan.

1 like

Ik zou niet weten wat ik daar moet doen
 haha lijkt me mooi kwa landschap maar verder. Ja dr doorheen rijden om naar italie te gaan en daar slagroom met suiker te eten.

13 likes

Zwitserland is best mooi, maar echt mega duur

3 likes

Ik zou liever naar Oostenrijk gaan, maar als ik het geld heb lijkt Zwitserland ook wel leuk. Zag laatst ook dat je met de trein maar ZĂŒrich kan.

In mijn hart ben ik een 65+er met bergschoenen, dus je kan me niet gelukkiger maken. Plus je kan gewoon met de nachttrein naar Basel oid dus je bent er zo.

15 likes

Oh ik zou wel met de auto gaan dan. Vooral omdat daar het ov volgens mij kut is en je overal in die bergen wel een auto nodig hebt. Mijn moeder zat altijd hard te gillen op die wegen. Echt halve trauma’s aan over gehouden :joy: maarja ik weet het niet. Het lijkt me iig wel rustgevend maar ook saai haha

In de winter: Jaaa
In de zomer: Mwa

2 likes

Al eens gedaan. En de bergschoenen waren mee!

2 likes

Welke plek was je? Ik weet nog dat ik toen bij een meer was en dat was heel mooi maar geen idee welke het was. Was volgens mij heb je daar zillion meren.

1 like

In Spanje had ik ook slagroom zonder suiker.
Mijn 8 jarige ik heeft daar nog last van.

3 likes

Interlaken (ligt tussen 2 meren in) en grindelwald

3 likes

Als je pech hebt kom je dan ergens terecht waar ze geen zout in het brood doen. Of bakken met margarine.

2 likes

Lijkt me heeel leuk, maar het is zo waanzinnig duur dat ik dan meestal voor Oostenrijk of Italie ga.

6 likes

Oh dit doet me eraan denken dat we ergens waar ik werkte als lunch ‘soep’ kregen, die gemaakt was zonder zout, peper, of andere specerijen. Ook geen bouillonblokje, en zout oid was ook niet los te krijgen.
Mocht je je afvragen of “gezonde” soep van enkel gepureerde courgette met water lekker is, NEE

3 likes

Neem wel mijn eigen bus slagroom mee :joy:

Ik vind een busslagroom dan weer zo chemisch.

4 likes

Ja maar is soms wel vies lekker :drooling_face::drooling_face:

4 likes

Ik vind een bus slagroom echt een goed voorbeeld van vieslekker. Mn moeder klopt het wel altijd zelf. Vergeet trouwen nooit weer dat de broer van een vriendinnetje zolang de slagroom had geklopt dat hij eindigde met een plak boter :joy: en dat moest dan op de appeltaart.

1 like