Stel je persoonlijke vraag #41

Balletschoentjes en mijn e-reader.

1 like

Ja same en omdat ik gewoon gisteren te laat ging slapen lol, eigen schuld dikke bult. Maar de vertraagde trein in de spits wakkerde wel weer mijn sleur-gevoel aan

2 likes

Waar ik woon (in Be) komt de vuilnisdienst echte kerstbomen pas vrijdag 20/01 ophalen. Dus ja, hij staat nog :blush:

2 likes

De slagroom in Duitsland is toch heel nasty? Staat me iets van bij :thinking: dat ze er helemaal geen suiker in doen ofzo. Of het was in Zwitserland of Oostenrijk.

2 likes

Jaa in Duitsland inderdaad. Echt jammer is dat

3 likes

Ja volgens mij in Zwitserland ook :thinking: zit heel weinig smaak aan in mijn herinnering. Voegt niks toe.

1 like

Volgens mijn moeder (we hadden het een keer over na Heel Holland Bakt) is het gebruikelijk in Duitsland om geen suiker in de slagroom te doen. Durf niet te zeggen of dat geldt voor heel Duitsland of slechts een paar delen daarvan

3 likes

Red!

1 like

Ja heel duitsland

1 like

Ja ik lees dat het in heel Duitsland ongezoet is. Maar waarom zou je dan slagroom eten? Het gaat toch juist om de zoetigheid ervan waarom men het eet. Iig, dat dacht ik altijd. En volgens mij dus ook in Oostenrijk en Zwitserland. Volgens mij gooide ik vroeger er zelf een zakje suiker erdoor.

3 likes

Krank in kopf om geen suiker in je slagroom te doen. Warum ook? Zonder suiker is het niet te nassen. Ik neem in nl al bijna geen slagroom bij iets omdat je dat iets zoets hebt en dan zon minder zoete slagroom ernaast of erop die alles verpest.

4 likes

Ja wtf het heeft toch geen toegevoegde waarde? Soort opgeklopte melk op je taart nou heerlijk. Omg hoe kut zou slagroomtaart daar wel niet zijn. Of eten ze dat daar niet, nouja dat mag ik hopen dan.

2 likes

Brrr slagroom zonder suiker, c’est l’enfer, gadverdegadverdegadver.
Mijn mening: gadverdamme.

1 like

Lijkt het je leuk om in de zomer op vakantie naar Zwitserland te gaan?

  • Ja
  • Hmm nee
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Ik ben er wel eens geweest maar ik krijg er nu zo’n suf gevoel bij. Wel onwijs mooi qua natuur/landschap. Mn vriend wil er naartoe maar ik krijg zon 65+ers met bergschoenen vibe ervan.

1 like

Ik zou niet weten wat ik daar moet doen
 haha lijkt me mooi kwa landschap maar verder. Ja dr doorheen rijden om naar italie te gaan en daar slagroom met suiker te eten.

13 likes

Zwitserland is best mooi, maar echt mega duur

3 likes

Ik zou liever naar Oostenrijk gaan, maar als ik het geld heb lijkt Zwitserland ook wel leuk. Zag laatst ook dat je met de trein maar ZĂŒrich kan.

In mijn hart ben ik een 65+er met bergschoenen, dus je kan me niet gelukkiger maken. Plus je kan gewoon met de nachttrein naar Basel oid dus je bent er zo.

15 likes

Oh ik zou wel met de auto gaan dan. Vooral omdat daar het ov volgens mij kut is en je overal in die bergen wel een auto nodig hebt. Mijn moeder zat altijd hard te gillen op die wegen. Echt halve trauma’s aan over gehouden :joy: maarja ik weet het niet. Het lijkt me iig wel rustgevend maar ook saai haha

In de winter: Jaaa
In de zomer: Mwa

2 likes