Ik ken echt meer mensen waarvan ik hun relatie twijfelachtig vind dan mensen die echt een gelukkige relatie hebben.
Je omgeving kan ook een kloppend beeld hebben van je relatie toch. Dat denk ik bij de mijne iig.
Same
- Ja
- Nee
0 stemmers
In mijn algoritme komt nu een directeur van een basisschool die haar dagen vastlegt, op zoān cringe manier dat ik me echt schaam voor mijn vakgebied haha
Wauuuw neee wat gĆŖnant hahah
Ik stemde eerst nee omdat mij vriendinnen eerlijk zijn over hun eventuele worstelingen in hun relatie maar als ik dan collegaās meetel dan zeg ik ja. Maar goed wat gaat het mij of überhaupt de buitenwereld aan wat er binnen hun relatie speelt. Ik vind dat geen mooi weer spelen of je relatie beter voldoen dan het is. Ik snap best dat je dat niet met iedereen gaat delen. Want het gaat niemand wat aan.
Haha ik denk dat ik dezelfde ben tegengekomen. Ik vroeg me al af of het aan mij lag dat ik het zo cringy vond
De NOS is er ook nog niet helemaal uit hoor ik op het journaal. Zeg jijā¦
- Djender
Voor wie lenzen draagtā¦
- Online webwinkel
- Drogist
- Opticien
0 stemmers
Wisselend: meting en contactlenscontrole doe ik bij de opticien (betaal ik ook voor). Dan bestel ik initieel daar wel lenzen maar dan zijn mān lenzen op, stel ik naar de opticien gaan uit en bestel ik ze toch maar online. Daglenzen koop ik bij de Etos maar dat is 1 pakje per paar maanden als reserve.
Ik herken het wel, heb zelf ADD en ben er mee gediagnosticeerd sinds mijn 20e. Toen pas had ik door dat ik niet per se lui was maar gewoon echt niet de capaciteit had om dingen in mijn leven af te maken zonder de juiste begeleiding. Dat stukje heeft al veel aan mijn eigen zelfbeeld veranderd.
Inmiddels na jaren medicatie vrij weer begonnen met medicatie en voor ieder is dat anders maar bij mij haalt het net het scherpe randje er weer vanaf waardoor mijn leven vrij dragelijk en overzichtelijk is geworden en ik weer uit mezelf dingen kan doen (in plaats van hele dag apathisch door het leven omdat ik het lastig vind ergens aan te beginnen) Je mag mij altijd een PB sturen.
Hahaha die laatste zinnen, mijn gedachtes ook.
Ik zou ook 200% voor de praatjes van Jack zijn gevallen, kan het niet mooier maken. Albie: dan nog liever zijn vader. Nee niet zijn opa.
Die drie kerels waren allemaal zo misogyn als de pest. Doe mij Harper maar
Spoiler seizoen 2 over Alphieās vader
Maar die
Samenvatting
vader ging vreemd bij het leven en had zān vrouw echt zoveel en zo vaak pijn gedaan.
Waarom zou je die kiezen
Heb het even in een spoiler gezet. Maar ja, die! Wel geinig om hem na The Sopranos weer te zien.
Huh waarom zoveel stemmen voor Albie hij was zoān enorme incel/nice guy en hij deed me denken aan Dustin van Saved By The Bell haha.
Hij speelt ook kapper in Hawaii Five O, mijn favo serie. Ik heb laatst een aflevering van The Sopranos gezien en ik herkende hem meteen.