Heeft ermee te maken dat je smaak in het vliegtuig verandert tov op de grond, en tomatensap een van de weinige dingen is die nog zo smaakt als het zou moeten smaken:
Ja dit is echt vies lekker.
Ik had gisteravond nog de hik en toen zei ik āik ben geen visā. Mijn man stond mij aan te kijken en vroeg of alles wel goed gingš het hielp wel de hik was meteen over.
Die naam alleen al? Gruwel?! Omg. Ik zie dan echt middeleeuwse taferelen voor me waar iemand zoān lepel met hele gore pap ofzo in een houten kom pleurt. Ik denk dat mensen die van die brij (?)houden ook van yoghurt enzo waar allemaal stukken inzitten van fruit. I know we zijn verwend tegenwoordig maar dat is toch niet te pruimen! @Era laat me weten of het lekker was haha. Ik ben wel weer een fan van rozijnen. Maar allemaal in zoān brij. Oh no no no.
Ik heb gehoord dat als je last hebt van de hik een optelsom moet doen. Bijv 123Ć3 oid. Dan ga je nadenken en je ademhaling zou daardoor dan stabieler worden. Ik heb het bijna nooit meer maar als ik het vroeger had deed ik een handstand , dan ging het bij mij vaak over.
Oh dat probeer ik de volgende keer. Kwam er tot nu toe vanaf door ademhalingsoefeningen te doen.
Dit is zooo lekker!! Wel koud uit de koelkast. Zelf maken is ook niet moeilijk, maar uit dit pak is ook prima te eten. Het is wel een wat ouderwets gerecht. Achter de kassa kwam het meestal voorbij op de band bij oudere mensen.
Uit pak⦠eten dus het is echt dik enzo. Ik gruuuwel.
Het is bessensap met rozijnen/krenten, gort zo uit mān hoofd maar ik vergeet vast wat. Het is niet dik trouwens meer sap/waterig. Gewoon eens proberen, het is lekker zoet.
Oh wacht of was jij een van de rozijnen haters die dit forum rijk is? Dan kan je het beter skippen.
Nee is echt lekker! En meer vloeibaar dan echt een dikke pap. Ik gruwel (haha) juist van yoghurt met dingen erin. Het allerergste: een halve banaan daarvoor in plakjes snijden en dan de andere helft bewaren (why?). Of zoān smoothiebowl wat veel te dik is en met kunstig uitgestalde rijtjes zaden nee thanks. Ok misschien ben ik een soort middeleeuwse eter haha <3
Jaa ik haat krenten rozijnen dus ik skip deze haha.
Toch even benieuwd
Wat vind je van de coke snuif op het podium-actie van die gozer van goldband?
- Geen probleem
- Kan niet
- Neutraal
0 stemmers
Het boeit mij te weinig om er een mening over te vormen
Ja idd, gewoon stom en een beetje sneu
Heb kan niet gestemd maar bedoelde eigenlijk
Zouden ze het af hebben gekeken van die rell die ontstond nac het Eurovisie Songfestival toen? Iedereen praat nu wel heel veel over ze in elk geval.
Zo kut dit. Ik wilde op onze vakantie samen dagelijks vloggen over hoeveel krentjebrij wij hadden gegeten.
Mijn ap heeft ze nou uit het assortiment gehaald dus ik denk dat ik een van de weinige mensen was die dit heel vaak kocht
Bloody maryās <3
Ik vind dat guilty pleasures niet bestaan. Own gewoon die pleasure en vreet die roze koek gewoon met passie.