Stel je persoonlijke vraag #41

Hij zit weer op dezelfde plek als vroeger!

2 likes

Nou idd ongeveer. Toen zat ie op de 1e/2e verdieping boven wat nu de HM is.
En nu meer op die zijkant toch en dan paar verdiepingen

Vroeger was ie ook groter geloof ik. In mijn herinnering was het enorm, maar toen was ik zelf ook kleiner natuurlijk :joy:

2 likes

Het is eigenlijk te bizar dat ik me schaam als ik karnemelk koop. Mn ex moest heel hard lachen toen hij zag dat ik karnemelk in huis had. Maar dat is 1 van de weinige zuivel waarvan ik niet misselijk word en gewoon lekker vind! Dat ik na 5 jaar daar soms nog aan denk als ik dat koop wtf stomme lul :joy:

Heb jij bepaalde producten in de supermarkt die je wel eens koopt waar je je voor schaamt?

• Nee niet 1
  • Enkele producten
  • Ja best veel

0 stemmers

1 like

bijna alle dingen uit het vies lekker topic eet ik wekelijks

6 likes

Haha toen ik je stem zag was ik eigenlijk al benieuwd welke producten je dan bedoelt. Maar ik kan ook een kijkje nemen in dat topic lol. Ik begrijp van mezelf niet waarom karnemelk me dan dwars zit. Ja omdat ik keihard werd uitgelachen minutenlang. Waarom boeit mij dat nog steeds soms als ik het uit de koeling pak?! :face_with_spiral_eyes:

3 likes

Omfg dit vind mn vader ook lekker haha. Ik walg ervan maar wij hadden dat vroeger wel regelmatig in huis en 1 vriendinnetje vond het ook lekker. Het heeft echt een heeeel aparte smaak in mijn herinnering :face_with_monocle:

Oh en hierdoor moet ook aan dit denken wat mn vader lekker vindt. Krentjebrij? Oid.

Ik ben niet Groningse dus ja ik weetniet of dit dan een goede versie is van krentjebrij ofzo. Vind jij dit lekker?

• Ja
  • Nee
  • Wtf is dit überhaupt

0 stemmers

2 likes

Haha ik ging echt over mn nek. Dus die dingen zou ik niet snel weer durven te proberen.

Nog een ding wat wij vroeger vaak hadden was tomatensap uit zo’n pak wat je kon opdrinken. Alleen voor mn vader wederom want niemand vond dat verder lekker. Ewl!

Tomatensap drinken:

• Nee dankje
  • Ja lekker
  • Geen mening/nooit geprobeerd

0 stemmers

1 like

Jaaaaa heeerlijk in de zomer als het heet is. Nog beter als je op een warme dag brak bent. Echt love ijskoude tomatensap :drooling_face:

5 likes

Nee klopt was vlg mij heel groot!
Echt hele oppervlak van dat gebouw zo wat

1 like

Eigenlijk heb ik alleen in het vliegtuig wel eens tomatensap gedronken. Ik had een beetje trek, maar er waren geen snacks en toen was die tomatensap wel even lekker :sweat_smile:

2 likes

In het vliegtuig drinken opeens heel veel mensen tomatensap. Snap ook nooit zo goed waarom dat ism

2 likes

Ik zag dit laatst in de supermarkt ineens. Wtf is dat… het lijkt me zo goor.

2 likes

Heeft ermee te maken dat je smaak in het vliegtuig verandert tov op de grond, en tomatensap een van de weinige dingen is die nog zo smaakt als het zou moeten smaken:

10 likes

Ja dit is echt vies lekker.

1 like

Ik had gisteravond nog de hik en toen zei ik ā€˜ik ben geen vis’. Mijn man stond mij aan te kijken en vroeg of alles wel goed gingšŸ˜‚ het hielp wel de hik was meteen over.

8 likes

Die naam alleen al? Gruwel?! Omg. Ik zie dan echt middeleeuwse taferelen voor me waar iemand zo’n lepel met hele gore pap ofzo in een houten kom pleurt. Ik denk dat mensen die van die brij (?)houden ook van yoghurt enzo waar allemaal stukken inzitten van fruit. I know we zijn verwend tegenwoordig maar dat is toch niet te pruimen! @Era laat me weten of het lekker was haha. Ik ben wel weer een fan van rozijnen. Maar allemaal in zo’n brij. Oh no no no.

8 likes

Ik heb gehoord dat als je last hebt van de hik een optelsom moet doen. Bijv 123Ɨ3 oid. Dan ga je nadenken en je ademhaling zou daardoor dan stabieler worden. Ik heb het bijna nooit meer maar als ik het vroeger had deed ik een handstand , dan ging het bij mij vaak over.

1 like

Oh dat probeer ik de volgende keer. Kwam er tot nu toe vanaf door ademhalingsoefeningen te doen.

3 likes

Dit is zooo lekker!! Wel koud uit de koelkast. Zelf maken is ook niet moeilijk, maar uit dit pak is ook prima te eten. Het is wel een wat ouderwets gerecht. Achter de kassa kwam het meestal voorbij op de band bij oudere mensen.

3 likes