Stel je persoonlijke vraag #41

Uit pak… eten dus het is echt dik enzo. Ik gruuuwel.

3 likes

Het is bessensap met rozijnen/krenten, gort zo uit m’n hoofd maar ik vergeet vast wat. Het is niet dik trouwens meer sap/waterig. Gewoon eens proberen, het is lekker zoet.

Oh wacht of was jij een van de rozijnen haters die dit forum rijk is? Dan kan je het beter skippen.

1 like

Nee is echt lekker! En meer vloeibaar dan echt een dikke pap. Ik gruwel (haha) juist van yoghurt met dingen erin. Het allerergste: een halve banaan daarvoor in plakjes snijden en dan de andere helft bewaren (why?). Of zo’n smoothiebowl wat veel te dik is en met kunstig uitgestalde rijtjes zaden nee thanks. Ok misschien ben ik een soort middeleeuwse eter haha <3

5 likes

Jaa ik haat krenten rozijnen dus ik skip deze haha.

3 likes

Toch even benieuwd

Wat vind je van de coke snuif op het podium-actie van die gozer van goldband?

• Geen probleem
  • Kan niet
  • Neutraal

0 stemmers

Het boeit mij te weinig om er een mening over te vormen

19 likes

Ja idd, gewoon stom en een beetje sneu

2 likes

Heb kan niet gestemd maar bedoelde eigenlijk :roll_eyes:

3 likes

Zouden ze het af hebben gekeken van die rell die ontstond nac het Eurovisie Songfestival toen? Iedereen praat nu wel heel veel over ze in elk geval.

8 likes

Zo kut dit. Ik wilde op onze vakantie samen dagelijks vloggen over hoeveel krentjebrij wij hadden gegeten.

1 like

Mijn ap heeft ze nou uit het assortiment gehaald dus ik denk dat ik een van de weinige mensen was die dit heel vaak kocht :frowning:

5 likes

Bloody mary’s <3

5 likes

Ik vind dat guilty pleasures niet bestaan. Own gewoon die pleasure en vreet die roze koek gewoon met passie.

47 likes

bloody mary :white_check_mark:
selderij :-1::rage:

5 likes

Nee de rozijnenhater is @Foefjeisthuis

3 likes

Lekker late reactie, maar een aantal huizen in onze straat hebben een eigen oprit en iedereen zet daar zijn auto (wat naar mijn idee logisch is). Nou is er dus 1 gezin in een huis en die zet dus NOOIT hun auto op de oprit, maar altijd in de straat. Zit er soms echt aan te denken om mijn auto dan maar op hun oprit te zetten, wordt ie in ieder geval gebruikt :sweat_smile:

6 likes

Anoniem!!

Heeft het krijgen/hebben van een kind jou gelukkiger gemaakt?

• Nee ongelukkiger
  • Gelukkiger
  • Ongeveer hetzelfde

0 stemmers

Aangezien iedereen zegt dat je er absoluut niet gelukkiger van wordt.

Klopt! Rozijnen, krenten en dadels zijn een absolute no go :nauseated_face:

4 likes

Het heeft mij meer extremen in het leven gegeven :grimacing: Ik geniet, lach en doe veel meer en er is veel meer verbinding met mijn naasten. Maar het leven is ook ingewikkelder.

15 likes

Hahaha dit is mijn moeder