Stel je persoonlijke vraag #41

als je schoenen op vinted verkoopt omdat ze voor jou veel te groot waren (ruim een maat verschil met je normale schoenmaat), kruis je de volgende maat aan op de app:

• 40 (je eigen maat en de officiële maat van de schoen)
  • 41 (maat die beter overeenkomt met de daadwerkelijke schoen(
  • anders

0 stemmers

1 like

Dit is zo lekker op roggebrood 🥹 :drooling_face:

1 like

Ik kruis de maat aan wat er op de schoenen staat en geef aan dat ze een maat groter vallen

21 likes

logisch, maar dit is het enige merk (Reebok) waar ik ooit bij heb gehad dat ze zo belachelijk groot vielen. dus als ik 40 invul is mijn doelgroep voor geschikte kopers in principe beperkt tot mensen die bewust op zoek zijn naar reebok in maat 40🕵🏼‍♀️

maar wel met je eens, dus maar 3 disclaimers erbij gezet haha

2 likes

Vind jij poepen op een openbare wc genant?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Kun jij makkelijk poepen op een openbare wc?

• Ja
  • Nee
  • Soms?

0 stemmers

1 like

Ben benieuwd of dit ook een ding zou zijn als die eerste groep niks meegenomen had, of dat deze de toon bij jouw collega’s hebben gezet voor de andere groepen.

Ligt er voor mij vooral aan hoe de groep is ontstaan (bv vanuit een organisatie/opleiding) en of er een soort leider is. Zo ja dan vind ik het wel netjes als diegene dat regelt.

Ja dan vind ik eigenlijk dat die docent gewoon een relatiegeschenkje mee moet nemen namens iedereen!

3 likes

alleen ongemakkelijk als er een rij voor de wc staat

7 likes

Heftig dat er niet eens een bedankje vanaf kan. Zou het volgende keer meesturen als een voorwaarde als jullie een afspraak maken. En anders komen ze maar niet!

1 like

Cup a soup?:

• Heerlijk
  • Goor
  • Mwa, is te doen
  • Nog nooit gehad
  • Ik heb een keer een stukje hout erin gehad en die kwam vast te zitten in mijn keel

0 stemmers

6 likes

Leuk en attent maar moet niet verplicht zijn

8 likes

Niet logisch of te verwachten, wel heel attent en leuk en ik zou het zeker met een positief gevoel onthouden.
Collega’s uit de andere kant van het land kwamen eens bij mij langs voor informatie over een systeem waar wij mee werken en die heb ik een rondleiding gegeven door het ziekenhuis waar ik werkte, 3 uur de tijd voor ze vrijgemaakt, ze mee te lunchen genomen bij het personeelsrestaurant (op kosten van onze gezamenlijke werkgever) en toen ze weggingen kwamen ze 10 minuten later terug met een gigantische eenhoornballon uit het winkeltje. Dat vind ik hilarisch en superleuk. Maar dat hoeft echt niet elke collega uit het land te gaan doen ofzo.

18 likes

Vind dat bestwel oke. Die tomaten variant. .

Ik werd net letterlijk wakker geschud. Omg. Ik sliep dus dan voor een halfuur ofzo? Kan mn ogen ook bijna niet meer open houden. Vind het echt kut :weary: ik verslaap me normaal nooit. Of dat ik me verslaap.

Hoevaak per jaar verslaap jij je?

• Nooit
  • Regelmatig
  • Zelden

0 stemmers

2 likes

Ik heb serieus in mijn hele bestaan nog nooit gepoept op een openbaar toilet.

Vind dat toch een prestatie en ik ben ook bang dat ik het nu jinx en dan ineens volgende week met spontane diarree in publiek te maken heb.

4 likes

Misschien is dit al een keer eerder gevraagd maar ik weet het niet zeker.

Heb jij een lievelingscollega?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Dit kan ik ook niet. Poepen op een openbaar toilet. Terwijl hotels enzo me dan weer niks boeit en eigenlijk is dat ook openbaar.

2 likes

Ik kan dit ook echt niet maar heb afgelopen zomer mijn :poop: ontmaagding gehad in een Michelinrestaurant of all places. Had 2 dagen daarvoor gegeten in een Thais restaurant wat niet helemaal goed ging maar wilde echt graag daar eten. Het ging goed, tot het toetje. Liep helemaal leeg. Was wel een heel mooi toilet. Heb er nog een spiegelselfie gemaakt vlak voor ik de 2e keer moest schijten.

Edit; kan zijn dat die foto ook nog heb gepost in WAYWT :skull:

36 likes

Maar hoe is poepen op een openbaar toilet anders dan op je eigen toilet? Uitgaande dat je geen festival dixi bedoelt.

4 likes

Nee en bij een eerdere baan had ik dat wel en ik mis het echt om een workbff te hebben :pleading_face:

4 likes