Stel je persoonlijke vraag #41

Pijn in mn duim als ik teveel op mn telefoon heb gezeten :joy::joy::joy::joy: heel sad

3 likes

Ik volg het recept op de letter, maak na het eten notities met potlood wat ik denk dat beter kan, dat volg ik volgende keer op de letter, dan maak ik eventueel weer notities etc. Mn staples volg ik uiteindelijk dan nog steeds op de letter zodat het elke keer even lekker is. En sommige heb ik zo vaak gekookt dat ik ze dan inmiddels wel uit m’n hoofd weet.

10 likes

Wow dat is echt een niveau van gestructureerdheid dat ik nooit van m’n leven ga bereiken

31 likes

Same. Ik volg eigenlijk alleen bak recepten goed want anders gaat het mis. Bij andere recepten lees ik alleen wat er in moet en hoelang iets moet koken/de oven in moet.

5 likes

Werd jij vandaag:

• Moe wakker
  • Uitgerust wakker

0 stemmers

Dit zijn je enige opties ja.

4 likes

Wakker met een blaasontsteking :partying_face:
Hopelijk ben ik in de minderheid

3 likes

Ja same en zelfs met bakken kost het me megaveel moeite om precies te doen wat er staat :smiling_face_with_tear:

6 likes

Omg ik krijg al de kriebels als ik dit lees. Vind stickers zo ontzettend naar en vies. Echt raar bijna. Stickertjes van appels ook :nauseated_face:

2 likes

Stickers op appels of ander fruit vind ik ook de horror inderdaad :sob::nauseated_face:

4 likes

Moe en totaal niet lekker maar de plicht roept 🫡

5 likes

Ik denk dat dit 1 van de dingen is die uit m’n ocd komen. Maar mensen die bij me eten en het recept willen daarna zijn er wel blij mee haha

Ik ben praktisch nooit wakker wakker geworden. Misschien alleen als ik ‘ s ochtend iets spannends moet doen en dan eigenlijk niet in diepe slaap ben gekomen. Tegelijkertijd ben ik ook bijna nooit moe ‘s avonds. Leven van een avondmens in een constante jetlag.

4 likes

Ik heb zelf een account en deel die met mensen. Ze hoeven niets te betalen. Daarnaast maak ik dan weer gebruik van andere streamingsdiensten waar zij een account op hebben waar ik niets voor hoef te dokken.

4 likes

Je hebt een gewone kantoorbaan van 9-17 en ziet steeds vaker dat je mails krijgt van een collega rond middernacht, in het weekend/rond middernacht in het weekend. Wat vind je daarvan?

• Prima
  • Beetje gek
  • Irritant
  • Aanstellerig
  • Zorgwekkend
  • Niks
  • Doe ik zelf ook

0 stemmers

1 like

Ik heb alles aangevinkt :sweat_smile: Het verschilt echt per collega wat ik zou denken en heb het zelf ook een periode gedaan

3 likes

Bij sommige collega’s prima, omdat ik weet dat het avondmensen zijn, die werken graag ‘s avonds en compenseren dat overdag. Bij andere collega’s zorgwekkend, omdat ze te veel werk hebben en zich daarom genoodzaakt zien om dag en nacht door te werken. Ik heb wel meegemaakt dat dat er op termijn toe leidde dat een collega zich langdurig ziek meldde. Dus het kan een soort eerste signaal zijn.

6 likes

Wij mogen en kunnen niet thuis werken (ook niet mailen) dus ik zou het heeel erg raar vinden en ook wel zorgwekkend want is diegene dan 's nachts op kantoor of gehackt?

Bij mijn bijbaan bij de krant zou ik er trouwens helemaal niks van vinden, daar werken we tot 22:30/23:00 dus best logisch als je je na die tijd nog wat te binnenschiet voor de ochtenddienst

Ik mis te veel informatie om te kunnen oordelen: Maar in eerste instantie ‘beetje gek’.

1 like

Ik heb collega’s die dit doen, en dat vind ik vooral een beetje aanstellerig, maar ook zorgwekkend. Werk in marketing, dus ons werk is echt niet zo belangrijk dat je er midden in de nacht mee bezig moet zijn. Als je midden in de nacht denkt te moeten werken neem je het werk veel te serieus of ben je ontzettend inefficient, en in beide gevallen moet je nodig bij jezelf te rade gaan :woman_shrugging:t3:

9 likes

Schat de collega’s die ik het wel eens zie doen niet zo slim in (bij hen denk ik eerder aan een combinatie van mijn beide punten), maar wie weet :joy:

2 likes