Geef mij wat knoflook en zilveren kogels en ik overleef het wel. Wacht eens even…
Mijn toxic trait is denken dat ik de skills heb als het zover is.
Vervolgvraag
Zou je het wel proberen of al vrij snel opgeven en zo eventueel leed voorkomen?
- Ik zou doorgaan met overleven tot aan mijn einde.
- Ik zou het vrij snel/direct opgeven.
0 stemmers
If you can’t beat them, join them
Hahaha dat is ook nog een optie ja. Mag je dan ook de hele dag naar Thriller luisteren?
Alsjeblieft niet zeg
Ik heb niet echt zin om zombies te verslaan maar het lijkt me wel leuk om zon winkel leeg te roven.
Ik zou eruit stappen. Die laatste scene van aflevering 2, no thanks.
Vies lekker! Vooral champignonsmaak en broccoli smaak
Als jij op een gemiddelde dag waarop je je niet extra uitslooft iets kookt waar je in principe een recept voor zou kunnen gebruiken (zoals een curry/stoofpot/soep/etc, geen avg of iets dergelijks waarbij je alleen losse ingrediënten gaar maakt), hoe doe je dat dan meestal?
- Uit mijn hoofd, ik doe het op gevoel
- Uit mijn hoofd, want ik ken het recept uit mijn hoofd
- Ik werp één keer een globale blik op een recept en ga dan koken
- Ik hou er een recept bij maar ben niet superprecies in het volgen
- Ik hou er een recept bij en volg het op de letter
- Ik volg de instructies op de achterkant van het pakje
- Ik kook niet/alleen dingen als avg
- Anders, namelijk…
0 stemmers
Heb jij wel eens pijn in je gewrichten?
- Ja aan het eind van de dag in de gewrichten die ik heb gebruikt
- Ja zonder aantoonbare reden
- Nee
- Ja en ik ben daarvoor gediagnosticeerd
0 stemmers
Ook regelmatig door kou, dan doet het ook altijd aanzienlijk meer pijn dan wanneer het gewoon is omdat ik bepaalde gewrichten veel gebruikt heb
Ik heb nog heel regelmatig groeipijn in mijn benen. Het voelt gewoon precies als heftige groeipijn die ik vroeger had. Het zijn geen spieren waar ik last van heb, komt echt van dieper en heb het gevoel in een heel groot deel van eén of beide benen dan. Geen idee wat het is. Wel eens dokter voor geweest en die zei ‘slik magnesium bij’.
Heel vaak steken in mijn armen of benen. Geen aantoonbare reden verder.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik hoorde vanavond een brandweersirene langsrijden en het eerste wat ik standaard doe is op P2000 kijken.
vinden jullie stickers ook goor
- ja, vies
- nee, niet vies
- nee, zo leuk dat ik als een heiden mn hele laptop heb volgeplakt met die gore dingen of vergelijkbaar
0 stemmers
Depends. Stickers voor je notitieboekje of wat dan ook. Niet vies. Van die grote plakkerige stickers die op je prullenbak ofzo zitten als je hem net koopt, wel vies
De sticker op zichzelf eigenlijk niet
Maar als je ergens een sticker af probeert te halen en die ellendige klote plaklaag gaat er niet af. Dat is goor
Wel op Twitter zoeken op de locatie, wat eigenlijk op hetzelfde neerkomt