vinden jullie stickers ook goor
- ja, vies
- nee, niet vies
- nee, zo leuk dat ik als een heiden mn hele laptop heb volgeplakt met die gore dingen of vergelijkbaar
0 stemmers
vinden jullie stickers ook goor
0 stemmers
Depends. Stickers voor je notitieboekje of wat dan ook. Niet vies. Van die grote plakkerige stickers die op je prullenbak ofzo zitten als je hem net koopt, wel vies
De sticker op zichzelf eigenlijk niet
Maar als je ergens een sticker af probeert te halen en die ellendige klote plaklaag gaat er niet af. Dat is goor
Wel op Twitter zoeken op de locatie, wat eigenlijk op hetzelfde neerkomt
Ik kijk 148 keer op het recept omdat ik het aandachtig lees en net zo hard weer vergeten ben als ik me omdraai
Ik ook altijd. En irriteer me dan enorm aan het feit dat de melding niet altijd gelijk online staat Ben te nieuwsgierig.
Ik krijg echt rillingen als ik een kind zie met een sticker op het voorhoofd of hand.
Stickers in een planner of gewoon ergens netjes op een laptop of zo geen problemen mee.
Heel vaak als ik 's ochtends wakker word, trekt wel vrij snel weg. Vooral in mijn vingers en ellebogen, maar ook in andere gewrichten
Pijn in mn duim als ik teveel op mn telefoon heb gezeten heel sad
Ik volg het recept op de letter, maak na het eten notities met potlood wat ik denk dat beter kan, dat volg ik volgende keer op de letter, dan maak ik eventueel weer notities etc. Mn staples volg ik uiteindelijk dan nog steeds op de letter zodat het elke keer even lekker is. En sommige heb ik zo vaak gekookt dat ik ze dan inmiddels wel uit m’n hoofd weet.
Wow dat is echt een niveau van gestructureerdheid dat ik nooit van m’n leven ga bereiken
Same. Ik volg eigenlijk alleen bak recepten goed want anders gaat het mis. Bij andere recepten lees ik alleen wat er in moet en hoelang iets moet koken/de oven in moet.
Werd jij vandaag:
0 stemmers
Dit zijn je enige opties ja.
Wakker met een blaasontsteking
Hopelijk ben ik in de minderheid
Ja same en zelfs met bakken kost het me megaveel moeite om precies te doen wat er staat
Omg ik krijg al de kriebels als ik dit lees. Vind stickers zo ontzettend naar en vies. Echt raar bijna. Stickertjes van appels ook
Stickers op appels of ander fruit vind ik ook de horror inderdaad
Moe en totaal niet lekker maar de plicht roept 🫡
Ik denk dat dit 1 van de dingen is die uit m’n ocd komen. Maar mensen die bij me eten en het recept willen daarna zijn er wel blij mee haha
Ik ben praktisch nooit wakker wakker geworden. Misschien alleen als ik ‘ s ochtend iets spannends moet doen en dan eigenlijk niet in diepe slaap ben gekomen. Tegelijkertijd ben ik ook bijna nooit moe ‘s avonds. Leven van een avondmens in een constante jetlag.