Ik heb zelf een account en deel die met mensen. Ze hoeven niets te betalen. Daarnaast maak ik dan weer gebruik van andere streamingsdiensten waar zij een account op hebben waar ik niets voor hoef te dokken.
Je hebt een gewone kantoorbaan van 9-17 en ziet steeds vaker dat je mails krijgt van een collega rond middernacht, in het weekend/rond middernacht in het weekend. Wat vind je daarvan?
- Prima
- Beetje gek
- Irritant
- Aanstellerig
- Zorgwekkend
- Niks
- Doe ik zelf ook
0 stemmers
Ik heb alles aangevinkt Het verschilt echt per collega wat ik zou denken en heb het zelf ook een periode gedaan
Bij sommige collega’s prima, omdat ik weet dat het avondmensen zijn, die werken graag ‘s avonds en compenseren dat overdag. Bij andere collega’s zorgwekkend, omdat ze te veel werk hebben en zich daarom genoodzaakt zien om dag en nacht door te werken. Ik heb wel meegemaakt dat dat er op termijn toe leidde dat een collega zich langdurig ziek meldde. Dus het kan een soort eerste signaal zijn.
Wij mogen en kunnen niet thuis werken (ook niet mailen) dus ik zou het heeel erg raar vinden en ook wel zorgwekkend want is diegene dan 's nachts op kantoor of gehackt?
Bij mijn bijbaan bij de krant zou ik er trouwens helemaal niks van vinden, daar werken we tot 22:30/23:00 dus best logisch als je je na die tijd nog wat te binnenschiet voor de ochtenddienst
Ik mis te veel informatie om te kunnen oordelen: Maar in eerste instantie ‘beetje gek’.
Ik heb collega’s die dit doen, en dat vind ik vooral een beetje aanstellerig, maar ook zorgwekkend. Werk in marketing, dus ons werk is echt niet zo belangrijk dat je er midden in de nacht mee bezig moet zijn. Als je midden in de nacht denkt te moeten werken neem je het werk veel te serieus of ben je ontzettend inefficient, en in beide gevallen moet je nodig bij jezelf te rade gaan
Schat de collega’s die ik het wel eens zie doen niet zo slim in (bij hen denk ik eerder aan een combinatie van mijn beide punten), maar wie weet
Ik zou denken dat die collega doordeweeks vrij neemt en op rare tijdstippen die uren inhaalt, dat doen wel meer van mijn collega’s namelijk
Ligt eraan. Als ze verder een beetje sane zijn en van mij niet verwachten dat ik dan nog bereikbaar ben niks.
Ik heb een manager die dat doet. Er staat standaard in zijn handtekening dat als je de mail op bijzondere tijden krijgt, hij niet een antwoord verwacht op dat tijdstip.
Waar een natuurvakantie in Schotland afsluiten
- Edinburgh
- Glasgow
- Geen idee doe maar wat
0 stemmers
Ik ben er na wat googelen denk ik wel uit maar ben benieuwd wat jullie keus zou zijn.
Wel een volledig gebiased antwoord want ik ben een paar keer in Edinburgh geweest en nog nooit in Glasgow, dus geen idee hoe leuk Glasgow misschien wel is. Maar Edinburgh is echt prachtig.
Edinburgh is heel mooi en schattig. Centrum is een soort enorm openlucht museum. Wandeling op de heuvel hoog boven de stad (Arthurs Seat) is erg de moeite waard en er is ook nog een heel mooi voorstadje. (ben de naam even kwijt).
Ik vond Glasgow fascinerend, het is een oude industrie stad. Niet per se heel mooi hoewel het zeker z’n charme heeft.
Ik kan de poll wel sluiten denk ik. Ik zag op heel veel sites “Glasgow doet echt niet onder voor Edinburgh hoor!” maar dacht stiekem dat dat wel gewoon zo is. En ben blijkbaar niet de enige.
Toevallig zondag op maandag nog gedaan.
(Ik verwacht uiteraard niet direct antwoord terug - overdag ook niet - maar iemand reageerde ooit de volgende dag: ik werk niet ‘s avonds!!!1 Nou en meid, ken mij het schelen dat je reageert wanneer het jou uitkomt???1111)
Ken jij een persoon met het syndroom van Down?
- Ja, meerdere personen
- Ja, een persoon
- Nee
0 stemmers
Hoorde zojuist van iemand dat ze nog nooit iemand met dit syndroom had ontmoet en ik dacht: hoe dan? Ze woont nota bene in een grote stad. Ik ben opgegroeid in een dorp en daar woonden al een paar mensen met Down die ik kende van school/hobby’s/de buurt.
Mee eens. Mensen met Down zijn gewoon mensen met diverse karakters en persoonlijkheden, net als alle andere mensen. Dat programma met Gordon is zo ergerlijk
Ja, het is zo generaliserend en allemaal gericht op “entertainment”. In dat programma met gordon filmen ze die deelnemers ook juist op kwetsbare momenten als ze moeten huilen of even worstelen met iets wat ze moeten doen. Zo gemeen, bah.
Ik heb toevallig ook een ver familielid zoals jouw tante. Die is coördinator van haar wijkcentrum, intelligent en getalenteerd met muziek. Een serieus type.
Ik zou het niet in een stad afsluiten, maar er beginnen. Ik kwam na een week in de rust en de mooie natuur in een overvol Edinburgh (had geen idee dat het Fringe festival bezig was) en dat was zó kut en druk op dat moment. Ik zou dus gewoon op een rustige plek eindigen en dan naar het vliegveld rijden.
Ik vond Glasgow trouwens wel leuk, maar Edinburgh is wel een stuk meer pittoresk en wat sfeervoller vond ik.