Na vijftien jaar?
Of is dat recenter.
Ik heb gewoon een laptop hoor. Zeg wel iPad, daarbij komt t niet in me opn de generieke term te gebruiken.
Haha ik heb nog nooit gekampeerd maar heb wel een luchtbed voor logees. Gewoon een bij de action voor 2 tientjes. Geen fancy ding of zo.
Als je de <> wilt gebruiken , kun je er een \ voor zetten. Dan is het geen code meer zeg maar.
Ja jij hebt die voor mensen die bij jou komen logeren toch? Niet andersom haha.
Ik heb er blijkbaar wel een⦠nu nog een pomp haha.
Maar hoe ze t bracht ook. āNeem even meeā.
Ze heeft er zelf geen eens een hoe verwacht je dat andere die wel hebben.
Ja klopt! Ik moest laatst die van mij dus wel mee slepen om bij vrienden te blijven slapen en ik vind dat echt zo kut. Vooral met ov loop je dan echt te sjouwen. Daarom dus ook maar zelf een gekocht zodat mijn gasten niet hoeven te sjouwen.
Hahaha spelling en ik is een slechte match
Edit; ik hoop ook altijd dat de taalpolitie hier mij blijft overslaan, want ik heb zeker wel een lelijke taalfout per post
Lol ik heb blijkbaar een luchtbed en een elektrische pomp maar ja idd kut om mee te slepen.
De afdankertjes van mān broer vond ik niet leuk, ik kan me de lelijke mountainbike nog goed herinneren. De afdankertjes van mān nichten vond ik wel altijd leuk, via haar kreeg ik ook mijn eerste ābhā.
Hahah echte kampeerder ben je!
Ik heb alleen broers en vond het juist cool om hun bmx fiets te krijgen en hun kleding te dragen.
Mijn bff die 3 deuren naast me woont wel dus ik leen die wel eens. Zij leent dan weer mijn wijnglazen en stofzuiger.
Voor de mensen die getrouwd zijn en niet de achternaam van hun partner hebben overgenomen: speelde het hierbij een rol dat je je schoonfamilie niet zo leuk vindt en dus geen zin had om ook met hen een achternaam te delen?
- Ja dit speelde zeker een rol
- Een beetje, maar had ook andere reden
- Nee dat speelde niet mee
- Ik ben niet getrouwd maar kan me niet voorstellen dat dit een rol zal spelen
- Ik ben niet getrouwd maar kan me wel voorstellen dat dit een rol zal spelen
- Ik heb wel de achternaam van mijn partner overgenomen
- Je vergeet een optie namelijk
0 stemmers
Mijn man vind zān familie en achternaam niet leuk. Daarom is zijn naam aannemen überhaupt nooit echt een optie geweest. Waarom zou ik die naam dragen als hij m zelf niet eens wil.
Als ik ooit zou trouwen zou ik of gewoon mijn eigen naam houden, of hij moet dan ook mijn naam overnemen, zodat we allebei een dubbele achternaam hebben. Echt niet meer van deze tijd dat alleen de vrouw haar naam aan zou moeten passen
Mijn schoonfamilie is leuker dat mijn eigen familie, maar mijn naam houden is gewoon een principekwestie
Ja dit heb ik ook. Maar tegelijk was het 100% een principekwestie. Zelfde als dat onze dochter mijn achternaam draagt.
toevallig net nog over gehad. Over verkregen inboedel. Hij zei ā en groene kopjes!ā
Dus ik zei dat ik ze wel mis, en of ik er eentje terug mag .
Hij zei dat mijn nichtjes ze toch niet zo fijn vinden. Dus wie weet
En ja, hij heeft vanalles gekregen in 2008
Als er geen salaris in de vacature staat, reageer je dan?
- Ja
- Nee
- Alleen als t mijn ultieme droombaan is
0 stemmers
Ja, maar dan moet ik wel heel enthousiast zijn en ik vind het sowieso totaal kut als het er niet staat.