Stel je persoonlijke vraag #41

Goede eierkoeken. Weet niet zeker of dat echt Brabants is, maar de eierkoeken bij mijn schoonouders van de bakker zijn totaal wat anders dan de eierkoeken die ik hier kan krijgen.

3 likes

Heb gegooglet en ik zag idd eierkoeken erbij staan. Nouja die ik ken uit de supermarkt zijn altijd droog en smakeloos.

2 likes

Lekkere eierkoeken zijn alleen voor Brabanders.

1 like

Verse eierkoeken van de jumbo vind ik heerlijk! Vooral het gevoel dat je een mega blije kleuter bent met een koek die groter is dan je hoofd

6 likes

Wel graag een vega worstenbroodje!

4 likes

Ik stond boven als supportgroep dat was risicoloos maar er waren ook mensen beneden die eerder weggingen en ook geen bekeuring kregen.

3 likes

Ik had echt geen zin en vind de munten te duur maar voor het eerst in m’n leven heb ik FOMO dus ik ga één avond

1 like

Ik ben er echt mee opgegroeid maar alsnog vind ik 1 of 2 dagen meestal wel genoeg. Ik hou juist wel van carnavalsmuziek, lekker hossen haha. En ik begin dan ook al in de middag, kun je rond een uur of 8/9 naar huis en ben je de volgende dag ook nog wat waard.

2 likes

Ik snap dit soort reacties dus nooit zo. Ik reageer op iemand die zegt: ik ben niet bereid tot arrestatie want ik kan dat niet opvangen dus steun deze specifieke actiegroep tot nu toe enkel financieel en mijn reactie is dat daar een hele wereld tussen zit. Die persoon heeft ook alweer op mij gereageerd, wij begrijpen elkaar en vervolgens kom jij?

Ja ik heb ze gegoogeld en ik heb er NU zin in! Ze zien er heerlijk uit.

De Antwerpse handjes staan ook hoog op de verlanglijst. Binnenkort zijn mijn man en ik 10 jaar getrouwd en willen we een weekje naar België dus ik heb goede hoop dat het dan lukt. :smiley:

9 likes

Haha ja dat ook. :heart: En Maredsous smeerkaas.

3 likes

Tuurlijk mag je je mengen in een gesprek, maar als je je mengt met een soort van ‘zo had jij dit moeten lezen, hier gaat het gesprek echt over’ is het ook een beetje vreemd om verongelukt te doen als iemand zegt dat ie dat raar vindt. Daar wijs ik je op, ik snap het probleem niet zo want volgens mij is er niet zo heel veel aan de hand?

3 likes
  • Ik ben het oudste (of enige) kind en kreeg vroeger altijd (9/10 keer) afdankertjes en vond daar niks van
  • Ik ben oudste en kreeg vroeger altijd afdankertjes en vond dat niet leuk
  • Ik ben jongste/middelste en kreeg vroeger altijd afdankertjes en vond daar niks van
  • Ik ben jongste/middelste en kreeg vroeger altijd afdankertjes en vond dat niet leuk

0 stemmers

1 like

Ik bedoel dingen zoals kleren, spelletjes, fiets/skelter, schooltas etc
Eigenlijk alles wat je maar kan bedenken.

4 likes

Ik kreeg nooit afdankertjes eigenlijk.

34 likes

Altijd trouwens sowieso niet, maar wel sowieso eerste dips op de afdankertjes en alles wat ik niet wou ging naar de kringloop of nam mijn moeder mee naar Nigeria. Vaak genoeg ook nieuwe kleding en speelgoed en zo gekregen.

2 likes

Ow die optie ben ik vergeten haha.
Dan hoef je niet te stemmen opzich. Ben benieuwd of mensen die altiid afdankertjes kregen zich benadeeld voelen

1 like

Ik kreeg echt niet altijd afdankertjes, maar ik vond het soms wel stom dat mijn zus nieuwe kleding kreeg en ik vervolgens haar oude kleding moest dragen. Qua speelgoed en schooltas etc. kreeg ik wel ‘nieuwe’ spullen.

3 likes

Geld tweedehands ook, of echt afdankertjes van vrienden/familie? Aan de kant van de familie waar we het meest close mee waren was ik namelijk het eerste kleinkind/nichtje, dus daar was weinig af te danken, en mijn ouders hadden ook niet veel vrienden die al kinderen hadden. Maar ze kochten wel veel dingen tweedehands (vooral meubeltjes en speelgoed)

Ik vind de wet overtreden niet perse fout maar zou het het niet waard vinden om hierdoor mijn toekomstige baan niet uit te kunnen voeren. :smiling_face_with_tear:

1 like