Gaat om jouw beleving. Als jij het ervaarde als afdankertjes kun je stemmen
Ik ben de oudste en kreeg vroeger altijd afdankertjes van oudere nichten. En ik vond dat juist altijd heel leuk. Voelde me dan heel stoer dat ik hun oude kleding aan mocht.
Vond het fantastisch zon grote zak kleren ik zag dat gewoon als nieuwe dingen.
Ik kreeg altijd zo een zak vol kleren van een beetje alternatief nichtje die ik heel cool vond dus was juist blij met de afgedankte kleding. Nieuw was vaker coolcat shit met van die nep diamantjes dus doe dan maar de afdankertjes hoor
Vond het juist leuk, lekker gratis shoppen.
Mijn moeder had weinig geld dus eens in de zoveel tijd kwam mijn tante met een tas kleding wat ze niet meer droeg. Dat was altijd heel leuk! En wat ik niet meer droeg naar naar mijn zusje of andersom en ook dat vonden we leuk.
Ik ben enig kind en aan zowel de kant van mijn vaders familie als mijn moeders familie het oudste (vrouwelijke) kleinkind. Dus ik kreeg nooit afdankertjes. Vond dat weleens jammer want ik zag dat dus wel bij vriendinnen/klasgenootjes/achternichtjes, hadden ze ineens een hele nieuwe kledingkast van een cool ouder familielid. Ik moest voor mān gevoel altijd zelf bedenken wat ik leuk vond en wilde dragen. En vaak waren die coole dingen die ik graag wilde dragen dan ook dingen die ik van mān ouders niet kreeg (denk aan spice girl achtige kledingstukken haha). Terwijl ik dan dacht ja, als ik nou ook iemand had waarvan ik de oude dingen zou krijgen dan zou ik wĆ©l zulke coole dingen kunnen dragen.
Edit: wow ik heb nog nooit zo vaak ādingenā in 1 stuk tekst getypt geloof ik hahaha
Kreeg wel vaker kleren van een nicht, ben het enige meisje thuis. Maar boeide me nul. Kleding boeide me sowieso hƩlemaal niks tot ik 12 was en op de middelbare school zat
Oh zo had ik er nooit over nagedacht. Want ik ben ook de oudste en heb verder alleen een broertje en geen nichtjes of wat dan ook. Maar goed, ik was vroeger al blij als er überhaupt geld was voor nieuwe kleding want dat was absoluut geen gegeven.
Hier hetzelfde, ik kreeg wel nieuw speelgoed maar ik moest de kleding van mijn broer en zus opdragen. Vond ik eerst prima, maar richting groep 8 en de brugklas vond ik het wel rot. Dan ga je toch je eigen stijltje ontwikkelen.
Dit lijkt me nou echt een heel effectieve manier om een discussie waar je klaar mee bent af te sluiten, gewoon doen of je verongelukt bent
Heb jij zomaar even een luchtbed liggen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ga slapen bij een vriendin aankomend weekend. Zegt ze neem even een luchtbed mee die van mij is kapot. Waar zie jij me voor aan een kampeerderā¦
Na vijftien jaar?
Of is dat recenter.
Ik heb gewoon een laptop hoor. Zeg wel iPad, daarbij komt t niet in me opn de generieke term te gebruiken.
Haha ik heb nog nooit gekampeerd maar heb wel een luchtbed voor logees. Gewoon een bij de action voor 2 tientjes. Geen fancy ding of zo.
Als je de <> wilt gebruiken , kun je er een \ voor zetten. Dan is het geen code meer zeg maar.
Ja jij hebt die voor mensen die bij jou komen logeren toch? Niet andersom haha.
Ik heb er blijkbaar wel een⦠nu nog een pomp haha.
Maar hoe ze t bracht ook. āNeem even meeā.
Ze heeft er zelf geen eens een hoe verwacht je dat andere die wel hebben.
Ja klopt! Ik moest laatst die van mij dus wel mee slepen om bij vrienden te blijven slapen en ik vind dat echt zo kut. Vooral met ov loop je dan echt te sjouwen. Daarom dus ook maar zelf een gekocht zodat mijn gasten niet hoeven te sjouwen.
Hahaha spelling en ik is een slechte match
Edit; ik hoop ook altijd dat de taalpolitie hier mij blijft overslaan, want ik heb zeker wel een lelijke taalfout per post
Lol ik heb blijkbaar een luchtbed en een elektrische pomp maar ja idd kut om mee te slepen.