Ik dacht bijv aan een borstvergroting of schaamlipcorrectie, ben wel verbaasd dat 80% dat op zn werk zou vertellen. Maar misschien denkt die 80% aan een ander soort ingreep haha
Haha ik dacht aan een neuscorrectie ofzo
Zie mezelf niet naar mân manager bellen om te vertellen dat ik mân kut laat verbouwen idd
Ligt denk ik ook heel erg aan de band met je collegaâs/baas. Zou het tegen mijn huidige manager wel vertellen, maar heb een hele goede band met haar en we bespreken wel meer privĂ© dingen dusja boeie, maar mijn vorige manager zou zoiets echt niet te horen krijgen.
Dit is op mijn afdeling nu een hot item want collega 1 heeft haar borsten laten vergroten en moet daar bijna al haar verlof voor opnemen en collega 2 heeft een maagverkleining gehad en die werd helemaal ziek gemeld. Nu zijn ze natuurlijk niet 1 op 1 te vergelijken maar het gaat er al weken over
De Super Bowl komt er weer aan. Dat betekent weken van te voren de play-offs kijken en geĂŻndoctrineerd worden door Amerikaanse reclames.
Omg ik word hier gewoon kwaad om. Wtf
Haha hij schrijft dat hij gemeleerd donkerblond haar heef. Oke. Melkboerenhondenhaar ja.
en de Rihanna half time show waar ik echt zin in heb
Ja zeker, 6 dagen
Ik heb in deze situatie gezeten en ben er eerlijk over geweest. Had een goede band met manager en collegaâs. Kan het ook moeilijk verzwijgen als je er 6 weken uit bent en daarna terug komt met een veranderd uiterlijk (borstvergroting). Maar ik heb de dag van de operatie verlof genomen en daarna ziekgemeld, en zo hoort het ook. Ik kreeg ook bosjes bloemen en iedereen was gewoon heel blij voor me. Beste ervaring ooit. Zou het bij een andere werkgever misschien lastiger gevonden hebben
Anoniem
Heb jij spijt van je ontmaagding?
- Nee
- Ja
- Een beetje
0 stemmers
- Ik krijg het blik al niet eens open
- Mijn croissants zien er niet uit maar zijn wel lekker
- Mislukt bij mij compleet
- Ik kan dit perfect en ga jou dit nu leren
- Nog nooit geprobeerd
0 stemmers
Je moet het deeg aan de korte zijde een halve centimeter insnijden. Dan kun je de twee âflapjesâ iets naar buiten toe duwen en dan oprollen, dan krijg je een strakkere croissant.
Ah thanks voor je reactie ik heb eigenlijk een verkeerd plaatje gebruikt, ik heb meestal een ander merk en daar staat jouw tip op de verpakking. Maar dan nog heb ik het idee dat het beter kan. Ze zitten nu in de oven, zal zo een foto sturen.
Huh maar het is toch een driehoek die je oprolt?
Oh je bedoelt natuurlijk als je het complete deeg heb uitgerold.
Elke keer dat ik het probeer gaat het ietsje beter maar dit is nog niet het hoogst haalbare toch, of wel?
Het contrast tussen het eindresultaat in dit filmpje en mijn foto
Ik ben het ei vergeten. En de volgende keer probeer ik de XL. Maar ik weet nog steeds niet hoe ik de luchtigheid zeg maar wat kan vergroten. Ik kan er zo ook amper wat indoen.
Als je het oprolt iets ertussen doen. Natuurlijk geen deegroller lol maar zoiets in het klein.
Haha subtiel ik heb ongetwijfeld ook de verkeerde ovenstand gebruikt. Het is elke keer wat anders maar ik geef niet op! Of iemand moet hier nu zeggen dat je ze nooit zoals in het filmpje kunt krijgen.
Haha het wordt nooit echt zoals dat filmpje hoor. Iig niet bij mij.
Als je 1 van deze croissants zou moeten kiezen welke zou je dan kiezen? Oh dit klinkt trouwens heel lullig haha maar kan alsnog lekker smaken.
- Linksboven
- Rechtsboven
- Linksonder
- Rechtsonder
0 stemmers
Haha het zijn net hondendrollen als je kort kijkt. Maar best ok ontbijtje hoor