Ik haat en vergal hem en van mij mag hij in 1000 stukjes breken
Gelukkig was ik als laatbloeier nooit zo wanhopig
Waar blijft die kotsemoji nou
Eh Andre we willen toch minimaal even een foto voor we contact leggen
Ohnee ik had deze website uit mn geheugen gewist. Deze heb je vaker gepost he pure ellende.
Same en het had eigenlijk nooit mogen gebeuren.
Toen ik nog kassameid was wel. Vooral ouders die hun kinderen niet in het gareel kunnen houden en alvast een kilo suiker geven. Walgelijk.
Ja same
Maar ik was al 21 dus een beetje hopeloos enzo
Nja ik zal de details verder sparen maar ik was 16 jaar. Ondanks dat ik geen problemen met seks heb heeft het me wel gevormd.
Houd jij er bij het uitkiezen van badkleding (dus bikini, badpak etc) rekening mee wat voor patroon het achterlaat wanneer je verkleurt?
Dus bv geen brede bandjes ivm zichtbare strepen op je huid achteraf?
- Nee, ik kies gewoon wat ik mooi/comfortabel/ok vind qua model en neem de afdruk die het achterlaat voor lief
- Ja, ik houd daar wel rekening mee
- Nvt/ik verkleur niet/Ik draag nooit badkleding
- Je bent een optie vergeten! Namelijkā¦
0 stemmers
Ik draag het alleen om te zwemmen, niet om uren in de zon te liggen. Dus zoveel maakt het niet uit, krijg nauwelijks een afdruk
Ik houd daar rekening mee en draag altijd alleen maar triangelbikiniās, heeeeeel soms een bandeau. Die bikiniafdruk van afgelopen zomer zit er bij mij nog steeds in en ik vind het echt lelijk als dat zoān hele afdruk van een badpak is haha. Als het snel zou verdwijnen zou het me waarschijnlijk geen reet schelen.
Ik draag nog een extra shirt over mijn badpak heen omdat mijn decollete zo hard verbrand dat ik er niet tegen op kan smeren.
Ben al lang blij als ik goed zittende zwemkleding gevonden heb. En ik ga toch niet voor het bruin worden naar het strand.
Nee boeit me 0 die tanlines. Vind het wel wat hebben eigenlijk. Tijdelijke zomer tattoo.
Ik kleur compleet naakt niet eens egaal dus boeit me idd niet. Doe ook niet aan zonnen. Vind het soms ook extra leuk om dat bleke streepje van mijn horloge te laten zien: kijk ik leef weer!
Nou dan blijf ik liever een vent
Gods gift to women deze man āik doe dit uit bezieling en overtuigingā
zongedroogde tomaten
- vies
- lekker
- ligt eraan
0 stemmers
Heerlijk in brood, maar zomaar zou ik ze niet eten