Lekker, maar sinds de aflevering van keuringsdienst van waarde over zongedroogde tomaten krijg ik ze niet meer weg
Stel je laat plastische chirurgie doen (niet medisch noodzakelijk) zou je dan eerlijk zijn over de soort operatie richting je werkgever en zou je vakantie opnemen of je ziekmelden tijdens het herstel?
- Ik zou eerlijk zijn en me ziekmelden
- Ik zou eerlijk zijn maar me niet ziekmelden maar wel verlof opnemen
- Nee ik zou niet eerlijk zijn en me ziekmelden
- Nee ik zou niet eerlijk zijn en verlof opnemen
0 stemmers
Wat was er zo erg?
Dat die tomaten dagen op open velden liggen te drogen en daarom in ieder potje eigenlijk wel resten van insecten zitten. Of je dat echt zo erg vindt is een tweede natuurlijk, maar bij mij zit het inmiddels tussen mn oren en hoef ik ze niet meer
Halfgedroogde tomaatjes >>>>> gewone zongedroogde tomaten
Keuringsdienst van waarde weet ook wel de lol uit elk product weg te nemen. Stom programma, met altijd die vragen stellen door de telefoon met een heel irritant nep dom toontje.
Ik durfde door dit programma ook een jaar lang geen dadels meer te eten
Hahaha ja beesten in dadels had ik zelf al vaker ontdekt voor het op tv kwam. Dus nu doe ik altijd een goede inspectie van te voren.
āHuh, je werkt als receptioniste bij de -vul hier iets in- fabriek en je weet niet eens uit je hoofd wat het achtste ingrediĆ«nt op de ingrediĆ«ntenlijst van een van jullie producten is? Huh wat gekā
Snap jij hoe American Football werkt?
- Snap er geen hol van
- Een klein beetje
- Ik kan het wel redelijk goed volgen
- Ja 100%
0 stemmers
Snap jij hoe cricket werkt?
- Snap er geen hol van
- Een klein beetje
- Ja 100%
0 stemmers
Snap jij hoe snooker werkt?
- Snap er geen hol van
- Een klein beetje
- Ja 100%
0 stemmers
Tja, ik heb een invisalign gehad en moest retevaak naar de ortho daarvoor. Dat viel gewoon onder tandartsuren (dus geen uren voor hoeven opnemen), maar het was niet echt medisch noodzakelijk, want gewoon omdat ik mn muil lellek vond. Het is ook geaccepteerder: āo ik moet eventjes naar de orthoā. Maar een operatie brengt langer herstel met zich mee mogelijk, hangt echt van de ingreep af. Bij een kleine ingreep of wanneer je vanuit huis redelijk snel weer wat kan doen, zou ik de aard van de operatie misschien niet melden.
Heb van alle drie de sporten nog nooit serieus iets gekeken dus heb geen idee hoe het werkt. Boeit me ook nul trouwens.
Ik dacht bijv aan een borstvergroting of schaamlipcorrectie, ben wel verbaasd dat 80% dat op zn werk zou vertellen. Maar misschien denkt die 80% aan een ander soort ingreep haha
Haha ik dacht aan een neuscorrectie ofzo
Zie mezelf niet naar mān manager bellen om te vertellen dat ik mān kut laat verbouwen idd
Ligt denk ik ook heel erg aan de band met je collegaās/baas. Zou het tegen mijn huidige manager wel vertellen, maar heb een hele goede band met haar en we bespreken wel meer privĆ© dingen dusja boeie, maar mijn vorige manager zou zoiets echt niet te horen krijgen.
Dit is op mijn afdeling nu een hot item want collega 1 heeft haar borsten laten vergroten en moet daar bijna al haar verlof voor opnemen en collega 2 heeft een maagverkleining gehad en die werd helemaal ziek gemeld. Nu zijn ze natuurlijk niet 1 op 1 te vergelijken maar het gaat er al weken over
De Super Bowl komt er weer aan. Dat betekent weken van te voren de play-offs kijken en geĆÆndoctrineerd worden door Amerikaanse reclames.
Omg ik word hier gewoon kwaad om. Wtf
Haha hij schrijft dat hij gemeleerd donkerblond haar heef. Oke. Melkboerenhondenhaar ja.
en de Rihanna half time show waar ik echt zin in heb
Ja zeker, 6 dagen