Stel je persoonlijke vraag #41

Praktisch, want ik haat schoonmaken. Dus het moet zo snel en goed mogelijk kunnen.

Net als met die wandtegels met verschillende dieptes. Super mooi, maar lijkt me een ware schoonmaak hel.

3 likes

Spullen: mooi
Eigen uiterlijk: praktisch

4 likes

Maar mensen die ‘t warm hebben kunnen ook lang niet altijd iets uittrekken, want dan heb je vaak al geen laagjes meer aan. Ah lekker in je bh op kantoor zitten ;’’)

11 likes

Slovenië is echt een van de leukste landen waar ik naartoe ben geweest op vakantie!

14 likes

Beiden. Er bestaat bij bijv zo’n badkamer prima praktisch en mooi alternatief.

6 likes

Het is gewoon een ongeschreven wet dat iedereen moet lijden onder het kantoorklimaat dus het maakt niet uit

29 likes

Wij hebben bericht gekregen dat de thermostaat voortaan naar 19 graden gaat. Aan de ene kant top, want zal vast flink schelen in de kosten en beter voor het milieu. Maar ondertussen vind ik het toch wel arremoe :sweat_smile: Zeker omdat we allemaal zittend werk hebben.

Ik had echt 0 verwachtingen bij Slovenië, maar omdat we er toch doorheen zouden rijden, hadden we wel wat overnachtingen daar gepland. En ik vond het zo ontzettend mooi daar! De meren, de bergen, echt prachtig. Ik wil echt graag nog eens terug.

1 like

Een vest aandoen is toch veel makkelijker dan in je ondergoed zitten? Of begrijp ik je verkeerd? Ik heb soms alleen een beha en een trui aan of soms een hemdje, maar dat vind ik ook ongepast

12 likes

Hangt natuurlijk een beetje van de situatie af want eens dat mensen zich voldoende warm moeten kleden. Maar het is bijv. wel heel vervelend als je hele koude handen hebt als je achter een bureau zit. Overigens is dan bijv. een shirt onder je trui aantrekken zodat je je trui uit kunt trekken net zo schappelijk als een ander die een vest mee moet nemen :woman_shrugging:

5 likes

Ik vind dit echt een normale temperatuur maar dat ligt aan mij denk ik

33 likes

Ja met je jas aan op kantoor moeten zitten is ook wel heel onprettig en onwenselijk natuurlijk

1 like

Heb jij weleens een carrière als schrijver van reisgidsen overwogen?

10 likes

mensen laten betalen voor grote koffers in de trein

• ja
  • nee
  • anders

0 stemmers

1 like

Met dien verstande dat ‘teringlelijk’ wel héél expliciet is natuurlijk.

5 likes

Mensen die het snel warm hebben hebben meestal geen laagjes aan. Ik heb nooooit een tshirt onder een trui aan, veel te warm. Mn collega die het snel koud heeft heeft wel laagjes aan en die gebruikt vaak dr sjaal als dekentje als ze het dan nog steeds koud heeft.

18 likes

Hoe bedoel je dat van het uiterlijk?

1 like

Ik heb ook standaard een grote sjaal / omslagdoek mee naar kantoor, want in sommige zones is het echt koud. En dan zit ik lekker met die sjaal om me heen geslagen + heel veel thee drinken. Dan krijg ik het vanzelf wel warm. Lekker knus ook hahaha.

2 likes

Nee laat het in de trein alsjeblieft gratis blijven in tegenstelling tot bijvoorbeeld het vliegtuig

16 likes

Ja, ik heb als koukleum ook altijd een vest en sjaal neem. Mijn vriend heeft alleen een dus t-shirt aan naar kantoor, ook zo wat om in z’n onderbroek te gaan zitten.