Stel je persoonlijke vraag #41

Ik heb in deze situatie gezeten en ben er eerlijk over geweest. Had een goede band met manager en collega’s. Kan het ook moeilijk verzwijgen als je er 6 weken uit bent en daarna terug komt met een veranderd uiterlijk (borstvergroting). Maar ik heb de dag van de operatie verlof genomen en daarna ziekgemeld, en zo hoort het ook. Ik kreeg ook bosjes bloemen en iedereen was gewoon heel blij voor me. Beste ervaring ooit. Zou het bij een andere werkgever misschien lastiger gevonden hebben

4 likes

Anoniem

Heb jij spijt van je ontmaagding?

• Nee
  • Ja
  • Een beetje

0 stemmers

3 likes

• Ik krijg het blik al niet eens open
  • Mijn croissants zien er niet uit maar zijn wel lekker
  • Mislukt bij mij compleet
  • Ik kan dit perfect en ga jou dit nu leren
  • Nog nooit geprobeerd

0 stemmers

2 likes

Je moet het deeg aan de korte zijde een halve centimeter insnijden. Dan kun je de twee “flapjes” iets naar buiten toe duwen en dan oprollen, dan krijg je een strakkere croissant.

4 likes

Ah thanks voor je reactie :relaxed:ik heb eigenlijk een verkeerd plaatje gebruikt, ik heb meestal een ander merk en daar staat jouw tip op de verpakking. Maar dan nog heb ik het idee dat het beter kan. Ze zitten nu in de oven, zal zo een foto sturen.

1 like

Huh maar het is toch een driehoek die je oprolt?

Oh je bedoelt natuurlijk als je het complete deeg heb uitgerold.

2 likes

Elke keer dat ik het probeer gaat het ietsje beter maar dit is nog niet het hoogst haalbare toch, of wel? :weary:

19 likes

Het contrast tussen het eindresultaat in dit filmpje en mijn foto :rofl:
Ik ben het ei vergeten. En de volgende keer probeer ik de XL. Maar ik weet nog steeds niet hoe ik de luchtigheid zeg maar wat kan vergroten. Ik kan er zo ook amper wat indoen.

Als je het oprolt iets ertussen doen. Natuurlijk geen deegroller lol maar zoiets in het klein.

1 like

Haha subtiel :grin:ik heb ongetwijfeld ook de verkeerde ovenstand gebruikt. Het is elke keer wat anders maar ik geef niet op! Of iemand moet hier nu zeggen dat je ze nooit zoals in het filmpje kunt krijgen.

1 like

Haha het wordt nooit echt zoals dat filmpje hoor. Iig niet bij mij.

Als je 1 van deze croissants zou moeten kiezen welke zou je dan kiezen? Oh dit klinkt trouwens heel lullig haha maar kan alsnog lekker smaken.

• Linksboven
  • Rechtsboven
  • Linksonder
  • Rechtsonder

0 stemmers

3 likes

Haha het zijn net hondendrollen als je kort kijkt. Maar best ok ontbijtje hoor

6 likes

Niet strak oprollen maar heel losjes, met ruimte ertussen. En korter bakken

5 likes

Scuzi voor mijn tekenkunsten, maar ik bedoel dit haha. De rode lijn is waar je hem moet insnijden. Je duwt de flapjes dus iets in de richting van de pijltjes en dan rol je hem op.

@Pininhetweb Ze kunnen wel iets mooier worden, maar danerolles blijft gewoon geen klassiek croissantdeeg. Dus ze worden nooit zo mooi als echte croissants haha.

8 likes

Hahahaha wat is dit nou weer voor poll.
Ik heb ze allevier op. Proefde geen verschil! Maar echt superlekker was het niet.

13 likes

Zodra je het in je mik doet, zie je weinig ervan

1 like

Ik vind ze het lekkerst als ze nog een beetje zacht en degerig zijn en die linksonder lijkt dat het meeste

25 likes

Ja dat kleffe is mn favoriete deel van dit soort croissants

4 likes

Sinds de ah hun verse croissants uit de diepvries verkoopt heb je deze rotzooi toch niet meer nodig

31 likes

Haha vooral ook weer herinnerd worden aan hoe bizar veel reclames er tijdens een wedstrijd worden uitgezonden. En ook weer bedenken hoe traag het spel eigenlijk is. Maar was gisterenavond aan het zappen en toen kwam ik erachter dat ze uitzonden op ESPN (met Nederlands commentaar en zonder Amerikaanse reclames? Denk dat dat niet mag met uitzendrechten oid) en toen vond ik het toch wel weer heel leuk.

En ik ben voor de Eagles dus nu moet ik natuurlijk ook de Superbowl finale gaan kijken :grimacing:

4 likes