Stel je persoonlijke vraag #41

Dit is echt een misdaad tegen alle echte croissants. Heeft er niets mee van doen en zo goor :face_vomiting:

11 likes

Elk croissantje mag er wezen. Lelijk of mooi :smiling_face_with_three_hearts:

14 likes

Ja, elke croissant wel ja, maar dit is er geen, heeft er niet eens gelijkenis mee.

1 like

Diepvries croissants van de Jumbo halen! Avond van te voren uit de vriezer halen en dan even in de oven en je hebt top croissants. (volgens mijn vriend dan, ik vind geen enkele croissant lekker)

4 likes

Heb je daar wel eens hulp voor gezocht?

57 likes

Ze konden niks voor me beteken helaas, hopeloos geval. Hadden ze ook niet eerder meegemaakt

5 likes

Ben jij verwekt op vakantie?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

2 likes

Op IJsland in de maanden dat het nooit donker wordt :joy: je moet wat als je toch niet kan slapen

5 likes

Haha ik vind het altijd maar gek als ouders vertellen aan hun kind waar ze verwekt zijn. Heel apart.

Zou jij dit aan je kind vertellen?

• Nou nee
  • Ja
  • Ja alleen als het een specifieke betekenis heeft (?) Zou niet weten wat je hebt gewoon geneukt en bent zwanger geraakt.

0 stemmers

En je weet lang niet altijd de exacte keer. De eerste keer dat ik zwanger raakte had ik geen idee van welke keer seks dat was hoor.

3 likes

Oh jawel joh lekker zo’n gore kleffe croissant en dan een (vega)knakworst erin gepropt hmmmm :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Vertellen klinkt vrij groot, maar het lijkt me ook geen geheim

10 likes

Nja stel dat ik moeilijk zwanger zou raken en op vakantie lukt het wel dan zou ik het miss vertellen. Maar ja mocht het kind het willen weten zou ik het gewoon vertellen. Maar ik zou niet vertellen van wij hebben jou daar en daar gemaakt uit het niks random aan het avond eten ofzo.

@Lemongrab hahahahahahahaaaa deze post na al die “neukende ouders” dingen.

11 likes

Ik denk echt dat het merendeel van de ouders niet eens weet welke keer het was.

2 likes

Maar exact het weten vind ik wel bijzonder hoor. Ik weet wel in welk land ik verwekt ben maar ja dan exact de locatie enzo. Géén idee. Maar dat zijn dan wellicht koppels die heel gericht met een kinderwens bezig zijn? “Oh het was toen en toen op de trap.”

1 like

Anoniem:

Heb jij ooit eens aan je ouders gevraagd of ze moeite hadden om zwanger te raken/een kindje te krijgen? Ik ben er absoluut niet actief mee bezig nu maar n.a.v. dit forum heb ik het mn moeder gewoon maar eens gevraagd. Ze reageerde heel normaal gelukkig. (Het kan namelijk erfelijk zijn toch?).

• Ja
  • Nee
  • Nee maar wel van plan

0 stemmers

Mn moeder zei dat ze bewust weer heel lang hadden gewacht na mn zus. Omdat ze dat gewoon fijn vonden. En toen ze er weer voor gingen zei ze “ooh en toen zat jij al zo snel in mn buik maak je geen zorgen”. Ik dacht wtf ik maak me geen zorgen hoor is gewoon een vraag en zo graag wilde ik hier niet zijn maar oke :joy:. Ligt alsnog ook aan het sperma van de man etc. etc. Maar het was dus 2 maanden daarna. Het is zo onvoorspelbaar. Ergens is dat wel eng.

2 likes

Was ze uit zichzelf altijd al open over.

19 likes

Ik heb echt de slappe lach om deze post na die seksvraag :joy:

Kleffe croissant met een knakworst erin gepropt hmmm

11 likes

Dit is zo lief :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Dit geldt ook voor mij.
Mijn dochter van 4 vraagt al af en toe waarom zij geen broertje of zusje krijgt (we hebben gekozen om geen verdere behandeling te doen, o.a. vanwege mijn leeftijd), en op een gegeven moment zal ik haar vertellen hoe het precies gegaan is.

4 likes

Mn vader totaal niet en omg moet er niet aan denken om met hem daarover te praten tbh. Mn moeder ook echt niet eigenlijk. Maar toen ik naar vruchtbaarheid vroeg en aangezien ze zelf meeging naar de abortuskliniek met mij enzo kwam het iets meer ter sprake. Maar absoluut daar niet open mee opgegroeid/opgevoed.

4 likes