Mijn moeder (en stiefvader) wel, mijn vader minder, maar ook niet per se gesloten. Maar waar ik precies ben verwekt weet ik dan weer niet, want dat wisten zij ook niet precies
Wintersport
- Daar leef ik voor
- Doe ik regelmatig, leuk!
- Weleens gedaan, prima
- Weleens gedaan, vind ik niet leuk
- Nog nooit gedaan maar het lijkt me leuk
- Nog nooit gedaan en lijkt me ook niet leuk
0 stemmers
Ben nu voor de tweede keer op wintersport en ik vind het afschuwelijk. Heb twee leraren gehad en ik vond het beide oude chagrijnige rozijnen zonder geduld. Ik kan het alsnog niet goed, ben de hele tijd bang en dan heb ik het nog niet eens over die kutmuziek tijdens de apres ski.
Ik leg me er bij neer dat dit nooit iets voor mij gaat zijn.
Het leek me zo leuk om dit leuk te vinden.
Alleen al het vroeg uit bed en naar bed gaan geeft mij alles behalve een vakantie gevoel. (Want anders is t zonde)
Nooit meer voor mij in ieder geval haha
Ik sta op wintersport een uur later op dan thuis en lig er vaak ook vroeg in. Slaap dan altijd vrij veel, echt heerlijk
Ik weet het heel precies wanneer ons kindje verwekt is en het is eigenlijk opzich een heel mooi verhaal, gewoon romantisch. Dus mocht ze het vragen ooit, zal ik het wel vertellen ja!
Moest jij vroeger van je ouder (s) ook een ei eten als je spinazie at?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Het was geen verplichting, maar er werd wel altijd ei bij spinazie geserveerd.
Ik zou dat ei niet erg gevonden hebben. Het was de spinazie waar ik een hekel aan had.
Die bittere smaak dat spinazie kan hebben is niet te hachelen.
Ik kan trouwens helemaal geen fatsoenlijk bewijs vinden dat dit moet, volgens mij een grandma’s legend
Ik stoker
Maar dat doe ik na het tandenpoetsen en soms na het eten.
Mijn ouders vonden verse spinazie teveel moeite dus ze hadden me wijs gemaakt dat je geen verse spinazie kon kopen in de stad.
We hebben een opbiechttopic hiervoor
Oeff trauma’s aan de hele avond nog in mn uppie aan de eettafel zitten, met een vol bord koud geworden diepvriesspinazie voor me. Vond het echt zo goor. Ben er pas relatief laat in mn volwassen leven achter gekomen dat ik spinazie juist mega lekker vind, gebakken met olijfolie en wat knoflook, ohh
Spinazie?:
- Vies
- Alleen lekker op bepaalde wijze
- Heerlijk
- Ik kan het binnen houden
0 stemmers
Ik heb hier ook nog nooit van gehoord? Wat was de redenatie?
Oh ja lekker spinazie a la creme met gekookte aardappels en een vegetarische hutsefluts (familiejargon voor de enige vegaschnitzel die omstreeks 2000 bestond) was mijn moeders signature dish Meteen zin om een keer te maken deze week. Ik was ook gek op gekookte aardappels, met niks behalve een beetje zout.
In spinazie zit oxaalzuur, wat voor een stroef gevoel aan je tanden zorgt. Ei (of room) neutraliseert dat.
Bij sommige kookkunsten is het wel een hele prestatie om dat op te eten
Haha ik had precies hetzelfde! Wilde dit altijd op m’n verjaardag. En dan het liefst nog stukjes gekookt eitje erdoorheen. Comfort food