Stel je persoonlijke vraag #41

Mijn moeder woonde toen nog in huis bij vrienden en mijn vader in een andere stad. Mijn moeder heeft m;n vader gebeld toen ze haar eisprong had toen kwam pappa langs voor de bevruchting. Blijkbaar wist die vriendin van mn moeder dat ook en elke keer als we bij hun op bezoek gingen moest ze dat weer vertellen dat dit de kamer is waar ik verwekt ben en dat verhaal er bij. :sweat_smile:

5 likes

Heb je wel eens iets gekocht via marktplaats,vinted of fb place?

• Ja, een keer
  • Ja, meerdere keren
  • Nee

0 stemmers

Heb je wel eens iets verkocht via marktplaats,vinted of fb place?

• Ja, een keer
  • Ja, meerdere keren
  • Nee

0 stemmers

Als je moest kiezen welke zou je dan kiezen?

• Marktplaats
  • Vinted
  • FB marketplace
  • Anders namelijk…

0 stemmers

1 like

Verschilt een beetje per item wat ik zou kiezen. Kleding vinted, overige dingen marktplaats

22 likes

Verschilt echt per kopen en verkopen. En het item haha

2 likes

Vind vinted handig omdat er labels bijzitten enzo en je vaak niet hoeft te printen. Maar voor andere dingen dan kleding kies ik toch marktplaats.

5 likes

Oh bah mijn tiktok FYP staat nu vol met filmpjes over bedbugs plagen :weary: en hoe moeilijk je daar vanaf komt etc. En dat ze vaak in hotels of airbnbs bedbugs hebben en dat je die dan weer mee kunt nemen naar huis. Check jij als je ergens anders slaapt het bed op bedbugs?

• Ik heb wel eens bedbugs gehad thuis
  • Nooit gebeten door bed bugs
  • Ergens anders wel eens gebeten door bed bugs
  • Ik check nooit
  • Ja ik check daarop

0 stemmers

Was niet echt een geheim. Als kind vraag je wel eens (althans, ik wel haha) waarom heet ik …? En mijn naam komt dus van ā€˜de gewenste’ ofzo, omdat het dus eventjes duurde voordat ik er was. En mijn moeder heeft een late miskraam gehad van het kindje tussen mij en mijn broertje in, toen was mij al verteld dat ik grote zus werd, ik was toen 4.5 en daarna ging het mis. Ik weet echt nog precies dat ze vertelde dat de baby in een soort vissenkom zat om te groeien in haar buik, maar soms gaat die vissenkom stuk en is de baby nog niet groot genoeg. En dan kan de baby niet verder groeien en komt er dus geen broertje/zusje.

edit; ik weet nu ik er over nadenk dus niet echt welke termijn en of ik dat dan nog een miskraam of vroeggeboorte zou noemen. Zo helder is mijn herinnering dan weer niet…

7 likes

Nouja niet heel intensief, maar ik trek altijd even de hoeslakens los en check het matras op bloedvlekjes.

3 likes

Mijn moeder is zo’n ā€˜ik was alle keren heel snel zwanger en vond bevallen een eitje dus waar doet de rest van de wereld moeilijk over’ type dus ik heb dat nooit hoeven vragen maar word ermee doodgegooid elke keer als het over kinderen krijgen gaat. (Ze is ook van de afdeling ā€˜ik had op jouw leeftijd al 3 kinderen dus waar blijven mijn kleinkinderen’, echt gezellig.)

7 likes

ben jij vandaag boos/zeer gefrustreerd geweest?

• ja
  • klein beetje
  • nee

0 stemmers

3 likes

Ik heb het eens gehad in een hostel. Maar vond het achteraf eigenlijk wel chill want we kregen de hostelkosten terug Ʃn geld om al onze kleren te wassen bij de wasserette. Dus toen ik weer thuis was had, had ik een koffer vol met schone kleren en nog 20 euro bespaard :joy:

Maar moet zeggen dat ik er ook niet heel erg last van had, niet veel jeuk ofzo

1 like

Een dag niet gefrustreerd is een dag niet geleefd.

12 likes

Mijn moeder (en stiefvader) wel, mijn vader minder, maar ook niet per se gesloten. Maar waar ik precies ben verwekt weet ik dan weer niet, want dat wisten zij ook niet precies :sweat_smile:

2 likes

Als jij een nieuwe hobby of sport hebt…

• Ik gebruik de spullen die ik al heb en koop niks tot ik zeker weet dat ik hier mee verder ga
  • Ik gebruik de spullen die ik heb en schaf ook wat extra dingen aan die me nodig lijken
  • Ik schaf direct alles nieuw aan

0 stemmers

Mijn vriend moet dus altijd als hij een nieuwe hobby heeft, direct dingen nieuw kopen die daar dan speciaal voor bedoeld zijn. Ik vind dat zo irritant.

1 like

Wintersport

• Daar leef ik voor
  • Doe ik regelmatig, leuk!
  • Weleens gedaan, prima
  • Weleens gedaan, vind ik niet leuk
  • Nog nooit gedaan maar het lijkt me leuk
  • Nog nooit gedaan en lijkt me ook niet leuk

0 stemmers

Ben nu voor de tweede keer op wintersport en ik vind het afschuwelijk. Heb twee leraren gehad en ik vond het beide oude chagrijnige rozijnen zonder geduld. Ik kan het alsnog niet goed, ben de hele tijd bang en dan heb ik het nog niet eens over die kutmuziek tijdens de apres ski.
Ik leg me er bij neer dat dit nooit iets voor mij gaat zijn.

Het leek me zo leuk om dit leuk te vinden.

5 likes

Alleen al het vroeg uit bed en naar bed gaan geeft mij alles behalve een vakantie gevoel. (Want anders is t zonde)
Nooit meer voor mij in ieder geval haha

3 likes

Ik sta op wintersport een uur later op dan thuis en lig er vaak ook vroeg in. Slaap dan altijd vrij veel, echt heerlijk

4 likes

Ik weet het heel precies wanneer ons kindje verwekt is en het is eigenlijk opzich een heel mooi verhaal, gewoon romantisch. Dus mocht ze het vragen ooit, zal ik het wel vertellen ja!

Moest jij vroeger van je ouder (s) ook een ei eten als je spinazie at?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Het was geen verplichting, maar er werd wel altijd ei bij spinazie geserveerd.

16 likes