Stel je persoonlijke vraag #41

Same! 13 jaar zonder scheten en plassen of poepen als de ander ook in de badkamer is. Ik weet heus wel dat hij poept, maar ik hoef er geen getuige van te zijn :smile:
Als mensen in mijn omgeving dit horen, vinden ze het meestal heel raar

7 likes

Het is ook raar en niet waar want je laat scheten in je slaap en dan lig je naast elkaar

28 likes

En dat is onbedoeld een rijmpje geworden :pray:t3:

26 likes

Ja ok, ik had misschien moeten zeggen ‘bewust’. In je slaap waarschijnlijk wel

1 like

Vind jij dat het laten van scheten genormaliseerd moet worden? Omdat we allemaal weten dat iedereen het doet. Niet dat je bewust de hele dag scheten zit te laten, maar gewoon dat als je bijv op kantoor een scheet laat, niet iedereen raar op gaat kijken en jij je ongemakkelijk voelt

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Mijn ouders doen dit na weetikhet 30+ jaar? Getrouwd volgens mij nog niet. Ja als het niet anders kan. Maar beter loop je ff weg dan naast elkaar te lopen scheten. Poepen als de ander in de badkamer is vind ik echt onvoorstelbaar. En samen ruften in bed nee. Als het af en toe eens gebeurd nouja oke hoort erbij.

9 likes

Ik heb ook geen wc in de badkamer nou, en het vorige huis ook niet. Puur toeval want mij maakt het niet zoveel uit.

Wat heb je liever?

• Wc in de badkamer
  • Apart
  • Maakt me echt niks uit

0 stemmers

Ik heb niet zoveel zin om te douchen terwijl er een poeplucht hangt

1 like

Een wc beneden en boven haha, en die boven is toevallig in de badkamer. Vind het wel chill zo 's nachts, maar had het ook prima gevonden als die apart was.

3 likes

Ik vind dat dus altijd wel meevallen. Wel bij mn eerste vriend. Die had geen raam in zn badkamer en sowieso volgens mij slechte ventilatie. Maarja misschien als ik moest kiezen dan toch apart. Is ook wel handig als iemand bijvoorbeeld enorm moet aan de diarree is en de ander staat onder de douche. Al denk ik dat die situaties dus helemaal niet veel voorkomen.

2 likes

Ah joh gewoon emmertje eronder! Maar klinkt heel rustgevend idd :laughing:

1 like

Dat heb ik een keer gedaan, would not recommend. Kots spoelde niet door waardoor ik het daarna eruit kon scheppen

4 likes

Ja op een aparte wc zit eigenlijk altijd zo’n wasbakje. Maar heb het gevoel dat dat nooit zou doorspoelen :face_vomiting:. Die van mij is ook nog vrij ver geplaatst en is heel ondiep. Bijna een platte vierkant. @Ginger ja haha dat dacht ik al.

Dus je kunt multitasken. Kotsen en diarree tegelijkertijd

3 likes

sowieso een hekel aan deze dingen omdat m’n handen er nooit onder passen en het water is altijd koud
ik werd laatst geshamed omdat ik m’n handen was in de keuken en niet onder dat mini mini wasbakje in de wc

na het toiletbezoek was ik mijn handen

• wel in het mini wasbakje
  • niet in het mini wasbakje (in de keuken of uberhaupt niet, boeit me niet)

0 stemmers

2 likes

In de badkamer ernaast

Thuis echt nóóit! Bij anderen thuis wel.
@Evert ja dat is stom. Het wasbakje wat ik nu heb zit bijna geen ruimte bij om een zeeppompje te plaatsen. Vind ik ook zo raar. Die wc is vernieuwd in 2018 dacht ik (niet door ons) en dan is het gewoon zon vierkanten blok steen amper zonder een rand. Er kan echt net een heel klein pompje staan maar alles beter dan niets.

1 like

bij anderen trouwens idd wel omdat je dan niet de walk of shame naar de keuken wil maken.
of zoals @Evert zo treffend zegt: naar de keuken lopen terwijl ik mijn vieze handen aan letterlijk elk object afsmeer wat ik tegenkom

maar dan is het dus een wasbeurt vol ellende

2 likes

maar geur ontstaat wanneer kleine moleculaire deeltjes verdampen uit een stof. ik hoef echt niet in de kleine moleculaire deeltjes poep van mijn partner te zitten.
laat staan een wc op mijn werk, vind dat echt heel erg goor

2 likes

Ik heb dus geen lavabo (“wasbakje”) bij mijn apart toilet. Zo irritant, ik snap gewoon niet waarom ze dat niet geïnstalleerd hebben?? Volgens mij gewoon vergeten.

Vooral met bezoek echt irritant. Ofwel moeten ze dan handen wassen in de keuken, maar als het daar niet kan omdat ik bv aan het afwassen ben, en dan kan het enkel in de badkamer, en daarvoor moet je door mijn slaapkamer.

4 likes