Jaaa ik kom altijd helemaal tot rust op wintersport, je bent alleen maar bezig met skiën haha heerlijk
Wel eens dat het eten vies is in Oostenrijk ugh
Ik blijf het bizar vinden hoe ik opgroeide met 6 x per week gekookte aardappels, macaroni met tomatensaus uit een pakje + spaghetti/macaroni groenten(want niemand wist hoe je het zonder maakte) en als er eens exotisch werd gedaan: kip siam van knorr
en mijn 4 jarige nichtje heeft nu als lievelingseten sushi met avocado
Ik was pas ver in middelbare schooltijd voor ik voor het eerst ~sushi~ at
Nee is bij nader inzien niet gek. Ik kan prima elke dag op het strand liggen maar heb dan FOMO. In een wintersportdorp is verder niks te beleven en soms heb ik die begrenzing nodig om écht te genieten.
Edit: en tot rust komen idd @monkeyslut.
Ik kom ook altijd met een heleboel goeie voornemens en leuke ideeën terug.
Wow wat een wintersportanalyse. Heb er nooit eerder bij stilgestaan waarom ik dan zo gelukkig ben. Misschien vaker zulk soort dingen opzoeken, ook in de zomer.
Hahaha ja omg, de Eigenheimer aardappels prakken tot een gladde brei. Vervolgens de te lang gekookte bloemkool erbij kiepen en prakken tot natte snot en in het midden een kuil Croma vleesjus man man man
Van Urk en mn opa uit Heerenveen dus ja!
Die spinazie met boursin eet ik echt nog steeds met liefde, zo lekker. Ik heb dat allemaal ontdekt in mijn studententijd want we hadden thuis vroeger maar drie soorten groenten
Ik koop ook soms een pak en eet het in 1 keer op als snack haha, mijn vriend haat het echt. Ik vind het wel echt duur altijd, maar heerlijk.
Bij mijn moeder thuis aten ze ook altijd het vlees eerst. Nu nog steeds als ze bij mn opa en oma eten.
De Croma Kronieken.
Can’t relate met al deze snot groente prak verhalen gelukkig. Ergste wat ik me kan bedenken is dat mijn moeder wel eens zo’n Knorr Bobotie pak had klaargemaakt. Echt zó goor.
Ik die de prak en jus verhalen lees
Haha bij mijn schoonfamilie andersom: eerst aardappels en groente, prak prak prak en eet, en dan op het eind krijg je een stukje vlees.
Gelukkig ben ik inmiddels genoeg ingeburgerd om te vragen of ik gewoon m’n vlees met de rest mag eten haha
Ja heerlijk! En dan met ijsbergsla, azijn en bruine basterdsuiker erbij. Bruine bonen met spek en curry is ook lekker.
Ik gelukkig ook niet. Het ergste was als de Römertopf tevoorschijn kwam. Daar gingen dan allemaal van die vergeten groenten in en dan zat je aan een bord met alleen maar wortels en knollen.
Maar als ik de andere verhalen in dit topic lees had het veel erger kunnen zijn.
Die Römertopf moest ik even googelen, maar dat ziet er niet per se slecht uit!
Hahah same. Macaroni of nasi met een zakje was al super culinair bij ons thuis en dan werd er van pittig eten gesproken:joy:
. Nog steeds trouwens. Ze vinden dat ik abnormaal pittig eet. Terwijl het meestal gewoon kruidig is. En verder werd altijd alles even kapot gekookt in de snelkookpan. Zo blij dat deze tijden voorbij zijn.
Ik heb echt te doen met jullie
@Daelyss ja dat. Ik kwam er pas achter dat spinazie a la crème bestond toen ik uit huis ging
Ik ken het wel maar was de spinazie die ik zeker niet mocht nemen. Heb het ook nog nooit gegeten😂
Same, maar ik at mijn avocado voor het eerst op mijn 21e…
Er ging echt een wereld voor me open toen ik voor het eerst bij mijn schoonfamilie ging eten.
Ja same en toen bleek ik ineens veel meer te lusten
Vind het altijd lullig tegenover m’n moeder maar ik vond het eten wat zij maakte gewoon echt niet te vreten sorry mam