Stel je persoonlijke vraag #41

Maar ze maken die dingen idd wel erg klein ja en dan met een minikraantje. Ik ken iemand en ik kwam daar en dacht wat is dit. Een soepkom? Was een nieuwe wasbak maar zo’n heel klein rond wasbakje op een stuk graniet ofzo haha. Kan me voorstellen dat mensen met grote handen daar al helemaal niks aan hebben.

2 likes

Ik heb bij die wasbakjes echt altijd de intrusie om mijn handen alvast te wassen terwijl ik nog op de wc zit. Gelukkig heb ik thuis een toilet zonder wasbakje

5 likes

Het voordeel is wel dat ik tegen elk bezoek kan zeggen waar ze hun handen kunnen wassen wanneer ze van het toilet komen. Dus ik weet wel zeker dat iedereen z’n handen wast met zeep

2 likes

Ik ben nu aan het googlen naar "wasbakje voor de wc :rofl: " als het kan is zo’n driehoek wasbak handig bedenk ik me nu :thinking: maar dat kan bij mij niet de wc is daar te lang voor. Heel vaag formaat. Maar wel met een wcbril die langzaam omlaag gaat dat vind ik eigenlijk heel chill. Dan als een man staant gaat plassen hij niet die klep zo omlaag kan gooien.

1 like

Nou komt echt de vraag des levens. Ben jij tevreden met het wasbakje in je wc? Bedoel uiteraard bij een aparte wc.

• Ja
  • Nee
  • N.v.t.

0 stemmers

Heb thuis alleen een wc in de badkamer (is hier veel gebruikelijker, helaas, alhoewel er in mijn appartement ook echt geen andere plek voor zou zijn). Maar bij mijn ouders gebruik ik het fonteintje echt nooit, niemand van ons gezin trouwens, wassen onze handen altijd in de keuken (en wel altijd, je handen niet wassen na wc-bezoek is vies :nauseated_face:)

2 likes

Oh wow wat innovatief! Wist niet eens dat dat bestond joh

Mijn wasbak is dus van donker steen, dat vind ik wel mooi maar nu zag ik net dat er zwarte toiletpotten ook bestaan.
Zou jij dit willen?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Je kunt dan een vieze pisvlek op de bril waarschijnlijk niet eens zien lijkt me?

Ik wilde als kind nooit naar de wc bij de tandarts want die was van hout en dat deed me denken aan zo’n houten toilet in Zwitserland met gat wat vol met enorme drollen lag ergens in de bergen.

1 like

Het schijnt ook voor de gezondheid niet zo’n strak plan te zijn, je ziet de kleur van de ontlasting (evt. bloed) ook slechter. En je moet dan wel een waterontharder nemen vrees ik😅

2 likes

Lijkt me ook idd. Ik zag ook een beige toiletpot. Dat is voor alle fanatieke beige interior influencers gemaakt denk ik.

ik vind dit een prachtig concept maar waar sta je dan tijdens het wassen?
voorovergebogen over de pot?
of zit je op de pot?

2 likes

Multitasken

image-43-e1657987967641

8 likes

Zet een lekkere handgel neer (of hang het op) als je geen wasbakje hebt.

12 likes

Ik bedoelde trouwens dat sommige vrouwen niet poepen als hun man in huis is. Of als ze op vakantie zijn dan gaan ze naar beneden op een openbare wc poepen. Ik dacht echt huh hoe houd je dat vol?? Ga je dan altijd wachten met poepen tot een van de twee uit huis is.

Dit hadden mijn opa en oma ook in de jaren 80, met zo’n bontje op de wc deksel. Daar ging ik als kleuter altijd graag met mijn blote billen op zitten haha

1 like

Ben jij ooit op ponykamp geweest?

• Ja 1 x
  • Ja meerdere keren
  • Nee wel een ander soort kamp
  • Nooo
  • Ik vond het stom
  • Ik vond het leuk
  • Vond het neutraal

0 stemmers

1 like

Nou ik loop wel gewoon naar de keuken hoor. Die handdoeken die er hangen zijn vaak zo ranzig op het toilet, vies nattig. Ik vraag me ook af hoe vaak die vervangen wordt want ik zie bijna nooit schone handdoeken liggen in het hokje. En dan in combinatie met een klein wasbakje, pisstraal die uit dat kraantje komt, nee bedankt.

4 likes

Nee er wordt vast niet het handdoekje uit het toilet gepakt, in de wasmand gedaan, en meteen een nieuw handdoekje opgehangen uit een kast die niet op het toilet staat :stuck_out_tongue:

7 likes

Welke datingapp(s) heb jij wel eens gebruikt?

• Tinder
  • Happn
  • Breeze
  • Bumble
  • Inner Circle
  • Hinge
  • Her
  • Een andere app
  • Geen een

0 stemmers

Welke app vond je een aanrader?

• Tinder
  • Happn
  • Breeze
  • Bumble
  • Inner Circle
  • Hinge
  • Her
  • Een andere app
  • Geen een

0 stemmers

2 likes

Ik geloof wel dat die vervangen word hoor, haha maar ik vind het te weinig. Het zijn ook vaak van die kleine gastendoekjes. Na twee personen is zo’n handdoek gewoon goor, vind ik dan.
Ik ben ook wel eens ergens geweest waar een mand staat vol doekjes en iedereen een schone kan pakken en in een wasmand kan doen, dat vind ik beter.
Wij hadden thuis ook geen wasbak in de wc dus ik vind het niet vies om van de wc naar de keuken te lopen en daar pas je handen te wassen. Deurklinken poets je ook wel dus who cares.

1 like

Ja goed punt. Ik vind het gewoon kak dat je niet ergens een schone doek dan kan pakken. In de keuken hebben mensen vaak niet zo’n nattige handdoek hangen en word die sneller vervangen gedurende de dag. Naja ieder z’n ding haha.

2 likes