Mijn ouders zijn nog altijd open over hun seksleven ()
Gewoon roomboter smelten, is ook een goede guilty pleasure. Meteen zin in
Mijn moeder haalde vroeger wel eens avocadoās bij de groenteboer en die lepelden we dan uit met een beetje citroensap er overheen. Mijn vriendinnen vonden dit ook altijd heel raar (ik gok 15 jaar geleden). Maar wij hadden ook vaak kakifruit in huis, dus ik verdenk mijn moeder ervan dat ze het leuk vond om gekke dingen te kopen.
Ow ja, kakifruit is ook zoiets! Misschien was avocado ook nog niet zo bekend, nu ik er zo over nadenkš¤
Mān broer en ik lustte heel weinig als kind dus mān moeder maakte altijd hetzelfde. Ze probeerde ook niet echt ons andere dingen te laten eten (denk dat ze daar geen zin in had) dus het werd ook niet echt uitgebreid ofzoā¦pas in mān studententijd ging er echt een wereld voor me open
De keuzes die wij hadden:
ā gekookte of gebakken aardappel of van die aardappelbolletjes soms met doperwten, worteltjes, doperwten + worteltjes of sperzieboontjes (uit pot allemaal, nog steeds mn guilty pleasure), met als vlees gehakt of schnitzel.
ā pasta was macaroni met tomatenpuree en stukjes pork
ā af en toe pannenkoeken uit de magnetron (we lustte wel āgewoneā maar dat was teveel werk denk ik)
ā 1x in de week naar de snackbar
ā tomatensoep uit blik met stokbrood, waarbij mn moeder de soep zeefde zodat er geen stukjes inzaten
Wij hadden ook niet veel geld thuis, zoals je misschien wel ziet haha. Maar alsnog met weinig geld kun je echt zoveel betere dingen makenā¦
Hahaha ik schaam me dood maar mijn avondeten is nog steeds zo karig. Puur omdat mijn vriend en ik niet veel dezelfde dingen lusten. We eten nog regelmatig avg (maar dan vaak wel ander soort aardappelen dan gekookte want die vind ik mwah). Moet zeggen dat dat ook door de kosten komt. Veel lekkere gerechten zijn te duur om te maken. Daarnaast geen energie (medisch) om lang in de keuken te staan. Heb wel echt tig kookboeken in huis, misschien toch vaker in kijken en dan zelf gewoon wat aanpassen.
En dan als je terugkomt in het huisje met een glas wijn en een boek in bad terwijl alle malloten staan te hossen op kutmuziek Ben al veel te lang niet meer geweest, maar wie weet dit jaar mezelf maar eens een leuke last minute gunnen
ja ik deed dit vaak bij mān buren!! en in mijn herinnering smaakte avocado ook zo anders (beter) toen? een stuk smaakvoller iig
Ja vind ik ook! Als ik nu een hap avocado neem zonder iets erop vind ik het veel minder smaakvol dan vroeger.
Wow ja, hier ook pas in mān studententijd exotische dingen als pesto en sushi ontdekt op zich stond mijn moeder wel voor van alles open maar woonden we gewoon in de provincie waar iedereen zes keer per week agv at en een wereldgerecht al heel wat was. Toen mijn zusje en ik af en toe gingen koken aten we volgens mijn collegaās in de plaatselijke supermarkt ook heel bijzondere dingen.
Ik kwam net een filmpje tegen over poepen en scheten laten bij je partner. Het verbaasde mij dat er mensen zijn die dat nooit doen of pas na jaren. Hoe ging het bij jullie?
- Ik laat nooit scheten bij mijn partner en poep in zijn of haar afwezigheid
- Ik laat gewoon scheten en heb geen moeite met poepen
- Ik heb er jaren over gedaan om te poepen/scheten te laten bij mijn partner
0 stemmers
Bedoel je poepen als de ander thuis is? Of poepen als de ander ook in de badkamer is. Vind ik wel echt een verschilletje haha.
Ik heb geen relatie op het moment, maar ik vind scheten ook gewoon een beetje vies eigenlijk. Dat er afentoe eens een ontglipt okƩ, maar ik houd ze bij voorkeur wel in eigenlijk.
Ja ik mis deze optie.
En mān ex ging toen we elkaar net kenden poepen met de deur open, dat ging me wat ver eigenlijk. Hij vond dat āgezelligā haha
Scheten laten is echt 50% van onze humor.
Poepen wel strikt de deur dicht haha, maar geen probleem om te zeggen āik ga ff kakkenā
Ja dit, natuurlijk gebeurt het wel eens, is menselijk. Maar om ongegeneerd scheten te laten wanneer je gezellig samen op de zetel hangt, nee dank je.
Wat zeg jij?
- Aardappels
- Aardappelen
0 stemmers
Ik weet dat ze allebei juist zijn, maar ik vind aardappelen toch zoān ouderwets jaren 50 woord dat alleen mijn oma gebruikt. Elke keer een lichte error als ik dat hier lees.
Annemerel zegt aarTTT appelen en dat vind ik echt onverdraaglijk
Ik bedoel als je parter thuis is.
Er ligt al een week of drie een pakketje bij mij voor een buur die ongeveer twintig huizen verderop woont, ik ken die persoon niet. Ik heb meer dan een week geleden daar aangebeld en toen er niet open werd gedaan een briefje in de bus gedaan dat het pakketje bij ons ligt, voor het geval degene van wie het is er misschien geen bericht over heeft gehad. Maar het wordt vooralsnog niet opgehaald. Wat doe ik er mee?
- Niks, gewoon forever thuis bewaren tot diegene het hopelijk komt halen
- Het pakketje weggooien
- Nog een (paar) keer aanbellen bij de buur
- Pakketje daar voor de deur neerliggen (drukke straat, niet heel āveiligā)
- Pakketje naar een pakketpunt brengen en retour laten sturen
- Iets anders�
0 stemmers