Openmaken
Als het niet teveel ruimte inneemt zou ik het thuis laten liggen en anders retour sturen denk ik
Stel je zit met 3 man op een secretariaat en een gezamelijke kennis is overleden. Jullie willen naar de uitvaart. Dat wil zeggen dat het secretariaat 2 uurtjes onbemand is. Op deze dag vinden er verder geen bijzonderheden plaats en het is geen drukke periode.
- Prima dat het secretariaat even 2 uurtjes onbemand is
- Niet prima, iemand moet op kantoor blijven om bezetting te behouden
0 stemmers
Dit is nu wat er bij ons gaande is en ik vind het eigenlijk bizar dat een iemand een afscheid van haar naaste moet opofferen omdat de directrice moeilijk doet…
Mijn vorige werkgever was ook zo. Dan ging je bijv omdebeurt, de één kort en gehaast bij de kerkdienst, de ander kort en gehaast bij het condoleren bijvoorbeeld.
Echt als ik daar weer aan terugdenk kan er niet bij.
Zou zoiets nu ook nooit meer pikken. Die directrice gaat er zelf maar even zitten. Je kan misschien wel voorstellen iets in te spreken voor de telefoon.
Patatte (Vlaming )
Ohhh dit doet me denken aan de vorige keer dat deze vraag werd gesteld en iemand reageerde met “ik ruft me suf”. Ik heb nog nooit zo hard zitten janken van het lachen om het forum en we zeggen dit thuis nu dus nog wel eens .
Dan gaat de directrice toch lekker zelf twee uurtje bij het secretariaat zitten. Stom mens.
Ja, kan me voorstellen dat je dat lekker vindt. Alleen als ik een wekker moet zetten op vakantie, iedere dag, is het voor mij echt geen vakantie .
Maar goed, als ik skiën nu fantastisch had gevonden was het wellicht anders geweest, maar dat is helaas ook niet t geval.
Ik zou niet weten waarom werk zo belangrijk is dat je niet twee uren zonder secretariaat kan. Voor dit soort dingen is de uitvinding van een antwoordapparaat en email perfect. En anders huren ze maar iemand in.
Sterkte echt naar dat je voor zoiets belangrijks zo op je strepen moet gaan staan.
Nog 1 keer een briefje in de deur doen en dan met een einddatum van als je het voor [datum] niet hebt opgehaald stuur ik het retour. Je kan me eventueel bereiken op [telefoonnummer].
Toen mijn partner en ik net bijelkaar waren en op vakantie in zakynthos waren, hadden we zo’n wc met zo’n opening aan de onderkant, ik ben toen gewoon stiekem beneden in het hotel gaan poepen op de openbare hahaha😂
Maar nu na jaren relatie geen probleem om in hetzelfde huis te poepen (niet zelfde ruimte).
Same! 13 jaar zonder scheten en plassen of poepen als de ander ook in de badkamer is. Ik weet heus wel dat hij poept, maar ik hoef er geen getuige van te zijn
Als mensen in mijn omgeving dit horen, vinden ze het meestal heel raar
Het is ook raar en niet waar want je laat scheten in je slaap en dan lig je naast elkaar
En dat is onbedoeld een rijmpje geworden
Ja ok, ik had misschien moeten zeggen ‘bewust’. In je slaap waarschijnlijk wel
Vind jij dat het laten van scheten genormaliseerd moet worden? Omdat we allemaal weten dat iedereen het doet. Niet dat je bewust de hele dag scheten zit te laten, maar gewoon dat als je bijv op kantoor een scheet laat, niet iedereen raar op gaat kijken en jij je ongemakkelijk voelt
- Ja
- Nee
0 stemmers
Mijn ouders doen dit na weetikhet 30+ jaar? Getrouwd volgens mij nog niet. Ja als het niet anders kan. Maar beter loop je ff weg dan naast elkaar te lopen scheten. Poepen als de ander in de badkamer is vind ik echt onvoorstelbaar. En samen ruften in bed nee. Als het af en toe eens gebeurd nouja oke hoort erbij.
Ik heb ook geen wc in de badkamer nou, en het vorige huis ook niet. Puur toeval want mij maakt het niet zoveel uit.
Wat heb je liever?
- Wc in de badkamer
- Apart
- Maakt me echt niks uit
0 stemmers
Ik heb niet zoveel zin om te douchen terwijl er een poeplucht hangt
Een wc beneden en boven haha, en die boven is toevallig in de badkamer. Vind het wel chill zo 's nachts, maar had het ook prima gevonden als die apart was.