Stel je persoonlijke vraag #41

1x ben ik de hele week enorm gepest en wou ik alleen maar naar huis. Andere keer was wel leuk. Later is de leider/eigenaar opgepakt omdat het een pedofiel bleek. Random memory unlocked. Ben nu die manege gaan googlen en vind allemaal foto’s van mezelf als koter met mn lievelingspony :sob:

8 likes

Haha gatver nee op de bril zat het niet, al was er uiteraard wel zo’n speciaal wc matje, voor warme voeten als je op de pot zat. Zo goor, dat moet echt een heel vies kleedje zijn geweest

1 like

Ik zou het wel een beetje betuttelend vinden als een vriendin na mijn toiletbezoek zou vragen of ik m’n handen wel ontsmet heb. Ik ben geen kleuter meer bij wie je dat moet checken.

25 likes

Ik vind het ook overdreven maar toch heb ik gastendoekjes opgerold liggen en ook een mandje ernaast waarin ze het in kunnen gooien. Ze zijn zo klein dat flikker ik zo in 1 was bij alle andere handdoeken. En ik neem aan dat iemand als die denkt, nou gatverdamme. Het automatisch wel daarin gooit (geef ik altijd aan om te doen) Heb er altijd 1 hangen en 5 schone liggen. Maar misschien is dat ook wat overdreven. Maar ja ik vind dat zo het fijnste werken.

2 likes

Mijn ouders koken alleen maar Indonesisch dus net als onze Mas veel nasi gegeten, gelukkig geen trauma aan overgehouden. Ik vind het heerlijk als mijn schoonmoeder stampot voor mij maakt en mijn vriend eet liever bij mijn ouders haha

1 like

Zou jij beledigd zijn als er mensen zijn die wat jij hebt gekookt niet lekker vinden? En dat dus zeggen, of niet opeten

• Ja
  • Nee boeit me niet
  • Een beetje wel ja

0 stemmers

ik kan dus letterlijk geen dingen eten die ik vies vind of die me tegenstaan.
ik dacht eigenlijk dat dat normaal was maar m’n man kan wel gewoon even z’n bord leegeten ook al is het niet zo lekker.
denk dus niet dat ik dat zou kunnen faken maar zou het wel proberen voor friendships sake

3 likes

Maar waarom zou je dan ook nog zeggen ‘mmm lekker gekookt!’?

3 likes

Het is geen persoonlijke aanval dus ik kan er niet wakker van liggen. Plus ik weet dat ik niet kan koken.
Oh en meer reden om patatjes te bestellen

2 likes

Die schijnen door het kleurproces ook minder hygiënisch te zijn. Weet niet meer waarom. Net als wc’s zonder spoelrand. Lijkt een goed idee, is toch minder.

Op de basisschool altijd op ponykamp en dat vond ik dan super leuk. En op de middelbare altijd op fucking zeilkamp wat ik helemaal niet leuk vond. Heb me twee keer ‘ziek’ naar huis laten brengen doei doei.

Meer dat ik het jammer zou vinden omdat ik er waarschijnlijk mijn best op heb gedaan om juist iets lekkers voor iemand te koken. Maar ik ga er nu wel vanuit dat het een situatie is dat ik speciaal kook. Is het gewoon ‘door de week’ en ik maak iets wat mijn man (of ik zelf) niet lekker vind is het totaal geen probleem als hij dat zegt. En ben ik al helemaal niet beledigd.

7 likes

Ik heb één keer gehad dat ik pasta met vega gehakt had gemaakt en een vriend van mijn partner spuugde het echt nog net niet uit en heeft het ook verder niet opgegeten haha, echt een vleeseter in hart en nieren🤪

5 likes

“O, ik heb zoveel gegeten vanmiddag. Ik zit echt prop en propvol.” :innocent:

4 likes

Bel je wel eens met je mensen als je op de wc zit?

• Ja, Alleen met mn partner
  • Ja, Alleen met vrienden
  • Ja, Met iedereen
  • Nee hier doe ik niet aan

0 stemmers

Praat je wel eens met mensen over je plas/poep?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Mensen ga op Breeze! Ik zie dat ik de enige ben die het een aanrader vind, dus ik wil het hier nog even bij vermelden Breeze > Tinder

2 likes

Ik zeg wel nee doe ik niet aan maar ik werd laats gebelt toen ik op de wc zat en uit paniek nam ik op haha.

3 likes

Mijn vriend is soms nogal lang van stof aan de telefoon haha, dat weet ik inmiddels dus tussendoor doe ik ook m’n eigen ding. en als ik dan nodig moet plassen zet ik m’n microfoon uit en ga ik, heeft hij eigenlijk nooit door.

3 likes

Ik vind alle dating apps gewoon kut omdat ik nooit succes heb. Breeze vind ik qua concept (en minste tijdsinvestering) wel geniaal

2 likes

Mijn moeder belt echt altijd als ik op de wc zit, alsof ze daar een soort radar voor heeft. Nam eerst altijd op maar ze is zo lang van stof en dan zit je met van die slaappillen op de wc, dus bel nu later terug.

1 like