Stel je persoonlijke vraag #41

Ik vind dat dus altijd wel meevallen. Wel bij mn eerste vriend. Die had geen raam in zn badkamer en sowieso volgens mij slechte ventilatie. Maarja misschien als ik moest kiezen dan toch apart. Is ook wel handig als iemand bijvoorbeeld enorm moet aan de diarree is en de ander staat onder de douche. Al denk ik dat die situaties dus helemaal niet veel voorkomen.

2 likes

Ja je denkt apart. Totdat je buikgriep hebt en het er aan alle kanten tegelijkertijd uit komt. Dan ben je blij dat je kunt kotsen in bad terwijl je op de wc zit. Ik spreek uit ervaring.

21 likes

Ah joh gewoon emmertje eronder! Maar klinkt heel rustgevend idd :laughing:

1 like

Dat heb ik een keer gedaan, would not recommend. Kots spoelde niet door waardoor ik het daarna eruit kon scheppen

4 likes

Ja op een aparte wc zit eigenlijk altijd zo’n wasbakje. Maar heb het gevoel dat dat nooit zou doorspoelen :face_vomiting:. Die van mij is ook nog vrij ver geplaatst en is heel ondiep. Bijna een platte vierkant. @Ginger ja haha dat dacht ik al.

Dus je kunt multitasken. Kotsen en diarree tegelijkertijd

3 likes

sowieso een hekel aan deze dingen omdat m’n handen er nooit onder passen en het water is altijd koud
ik werd laatst geshamed omdat ik m’n handen was in de keuken en niet onder dat mini mini wasbakje in de wc

na het toiletbezoek was ik mijn handen

• wel in het mini wasbakje
  • niet in het mini wasbakje (in de keuken of uberhaupt niet, boeit me niet)

0 stemmers

2 likes

In de badkamer ernaast

Thuis echt nóóit! Bij anderen thuis wel.
@Evert ja dat is stom. Het wasbakje wat ik nu heb zit bijna geen ruimte bij om een zeeppompje te plaatsen. Vind ik ook zo raar. Die wc is vernieuwd in 2018 dacht ik (niet door ons) en dan is het gewoon zon vierkanten blok steen amper zonder een rand. Er kan echt net een heel klein pompje staan maar alles beter dan niets.

1 like

bij anderen trouwens idd wel omdat je dan niet de walk of shame naar de keuken wil maken.
of zoals @Evert zo treffend zegt: naar de keuken lopen terwijl ik mijn vieze handen aan letterlijk elk object afsmeer wat ik tegenkom

maar dan is het dus een wasbeurt vol ellende

2 likes

maar geur ontstaat wanneer kleine moleculaire deeltjes verdampen uit een stof. ik hoef echt niet in de kleine moleculaire deeltjes poep van mijn partner te zitten.
laat staan een wc op mijn werk, vind dat echt heel erg goor

2 likes

Ik heb dus geen lavabo (ā€œwasbakjeā€) bij mijn apart toilet. Zo irritant, ik snap gewoon niet waarom ze dat niet geĆÆnstalleerd hebben?? Volgens mij gewoon vergeten.

Vooral met bezoek echt irritant. Ofwel moeten ze dan handen wassen in de keuken, maar als het daar niet kan omdat ik bv aan het afwassen ben, en dan kan het enkel in de badkamer, en daarvoor moet je door mijn slaapkamer.

4 likes

Maar ze maken die dingen idd wel erg klein ja en dan met een minikraantje. Ik ken iemand en ik kwam daar en dacht wat is dit. Een soepkom? Was een nieuwe wasbak maar zo’n heel klein rond wasbakje op een stuk graniet ofzo haha. Kan me voorstellen dat mensen met grote handen daar al helemaal niks aan hebben.

2 likes

Ik heb bij die wasbakjes echt altijd de intrusie om mijn handen alvast te wassen terwijl ik nog op de wc zit. Gelukkig heb ik thuis een toilet zonder wasbakje

5 likes

Het voordeel is wel dat ik tegen elk bezoek kan zeggen waar ze hun handen kunnen wassen wanneer ze van het toilet komen. Dus ik weet wel zeker dat iedereen z’n handen wast met zeep

2 likes

Ik ben nu aan het googlen naar "wasbakje voor de wc :rofl: " als het kan is zo’n driehoek wasbak handig bedenk ik me nu :thinking: maar dat kan bij mij niet de wc is daar te lang voor. Heel vaag formaat. Maar wel met een wcbril die langzaam omlaag gaat dat vind ik eigenlijk heel chill. Dan als een man staant gaat plassen hij niet die klep zo omlaag kan gooien.

1 like

Nou komt echt de vraag des levens. Ben jij tevreden met het wasbakje in je wc? Bedoel uiteraard bij een aparte wc.

• Ja
  • Nee
  • N.v.t.

0 stemmers

Heb thuis alleen een wc in de badkamer (is hier veel gebruikelijker, helaas, alhoewel er in mijn appartement ook echt geen andere plek voor zou zijn). Maar bij mijn ouders gebruik ik het fonteintje echt nooit, niemand van ons gezin trouwens, wassen onze handen altijd in de keuken (en wel altijd, je handen niet wassen na wc-bezoek is vies :nauseated_face:)

2 likes

Oh wow wat innovatief! Wist niet eens dat dat bestond joh

Mijn wasbak is dus van donker steen, dat vind ik wel mooi maar nu zag ik net dat er zwarte toiletpotten ook bestaan.
Zou jij dit willen?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Je kunt dan een vieze pisvlek op de bril waarschijnlijk niet eens zien lijkt me?

Ik wilde als kind nooit naar de wc bij de tandarts want die was van hout en dat deed me denken aan zo’n houten toilet in Zwitserland met gat wat vol met enorme drollen lag ergens in de bergen.

1 like

Het schijnt ook voor de gezondheid niet zo’n strak plan te zijn, je ziet de kleur van de ontlasting (evt. bloed) ook slechter. En je moet dan wel een waterontharder nemen vrees ikšŸ˜…

2 likes