Zou wel naar de kennis gaan. Een goede vriend heet niet voor niks een goede vriend. Daar kun je dan nog vaak genoeg gezellig met zn 2en of in een klein groepje mee afspreken en dan heb je vaak ook meer contact met elkaar dan op zo’n verjaardag. Ik geef dan juist mn beste vrienden minder aandacht want die moeten het dan maar ff met elkaar uithouden zegmaar.
Al heb ik gelukkig al lang geen grote verjaardagen en feesten gehouden en dat bevalt me zo goed.
Heb jij wel eens een hele lange vlucht gehad? Ik bedoel dan wel inclusief stops maar gewoon van punt A. tot punt B.
- Nee nooit langer dan 10 uur
- Nooit langer dan 15 uur
- Nooit langer dan 20 uur
- Nooit langer dan 25 uur
- 25+ uur
0 stemmers
Haha ja ik heb de kracht er niet meer voor om te swipen, breeze is nog lekker laagdrempelig met een paar profielen per dag
Vliegen naar Melbourne Australië met een 3 uur tussenstop in Singapore. Maar toen hadden we al de film Nemo in het vliegtuig dus die 6 keer gekeken ofzo
Ook veel bussen van 25+ uur
Das echt de hel. Zelfs met mijn dikke kont zit je na een uur of 12 echt niet meer comfi in enige positie.
Die bussen heb ik eerlijk gezegd nooit begrepen. Het is waarschijnlijk wel beter voor het milieu (is het dat echt?) En over de wc maar weer eens gesproken, kan je daar fatsoenlijk naar de wc? Mn vader had een tijd best vliegangst en toen ik klein was nooit maar daarna ineens moesten we altijd 16 uur in een auto zitten. Nah ook geen pretje zelfs als nog flexibele koter van 12
Moest er ook vooral aan denken omdat mensen na een 13 urige vlucht weer terug moesten keren wegens ernstige regelval. Ahhh.
Die bussen waren altijd op vakantie als ik van onbereikbare plek 1 naar onbereikbare plek 2 moest en er geen vliegtuigen/directe vluchten waren.
Scheelt ook wel veel geld soms. En in de betere bussen krijg je wijn, dat scheelt ook. Je kan meestal redelijk naar de wc in de bus of waar die stopt lekker langs de weg.
Anders, alleen met mijn zussen, dat zijn echt de enigen tegen wie ik zeg ‘ik neem je even mee naar de wc’ tijdens een lang gesprek.
Ik had nu ook sinds tijden weer een leuke match op bumble maar opeens drogen de berichten weer helemaal op
Oke even een vraag of ik onredelijk ben in mijn standpunt
Na 3 maanden kreeg ik gisteren te horen dat mn tv niet repareerbaar was en krijg ik een nieuwe gestuurd met een bezoegbedrijf. Gezien de waarde kan dit niet via een pakketpunt dus moet iemand thuis zijn. Ik moet werken dus had mn vriend gevraagd of hij de woensdag even bij mij thuis kan zijn en hij stemde in. Je krijgt een telefoontje met een tijdsindicatie. Ik kan de bezorging nu op dit moment niet meer annuleren.
Nu belt hij me net 2 sec geleden dat hij eigenlijk morgen met een vriend naar de film zou gaan. Dat had hij wel genoemd maar ik wist niet hoe laat en ik ben niet zijn agenda dus had hier geen rekening mee gehouden. Hij heeft nog geen tickets geboekt maar wel afgesproken.
Ik kan wel iets eerder weg van werk maar heb tot 14 uur afspraken op locatie.
- Ja logisch dat hij niet naar de film kan en bij jou thuis blijft
- Nee niet logisch dat hij thuisblijft, je moet maar een andere oplossing zoeken hij had eerder de afspraak met die vriend gemaakt
0 stemmers
Ja hadden ze nog niet afgesproken maar net belt hij dat hij er aan dacht om om 13.30 uur wilde gaan dus ik zei nou dat kan helaas niet want je moet op de tv wachten. Miss is die er dan al maar miss ook niet
Ik mag toch hopen dat hij deze oplossing ook zelf heeft kunnen bedenken
Hahaha ja dat heeft hij nu ook voorgesteld aan die vriend
Het ging me meer om het vraagstuk of ik dit van hem kon vragen
Heb jij de Uniqlo tas?
De tas
- Ja, heb ik (in een andere kleur)
- Nee, nog niet maar ik wil hem wel
- Nee
0 stemmers
Ik snap de charme van die tas niet. Het ziet eruit als een opgeblazen heuptas
Ja das toch top
Ik moet altijd een beetje lachen als ik gesprekken zie over deze tas. Helemaal kopen als je hem leuk vindt hoor, maar dat iedereen helemaal lyrisch is want hij is zooo handig voor spullen etc. Eh ja duh, het is een tas. Waarom heb je er anders 1. Helemaal prima als je deze mooi vindt/ goed geprijsd vindt maar come on.
Ik heb ‘m en ik vind ‘m niet per se heel mooi, maar wel handig als je op vakantie gaat als ‘handtas’, omdat ‘ie op een goede plaats aan je lijf hangt.
Dus voortaan met een vrachtschip op vakantie gaan