Ik had nu ook sinds tijden weer een leuke match op bumble maar opeens drogen de berichten weer helemaal op
Oke even een vraag of ik onredelijk ben in mijn standpunt
Na 3 maanden kreeg ik gisteren te horen dat mn tv niet repareerbaar was en krijg ik een nieuwe gestuurd met een bezoegbedrijf. Gezien de waarde kan dit niet via een pakketpunt dus moet iemand thuis zijn. Ik moet werken dus had mn vriend gevraagd of hij de woensdag even bij mij thuis kan zijn en hij stemde in. Je krijgt een telefoontje met een tijdsindicatie. Ik kan de bezorging nu op dit moment niet meer annuleren.
Nu belt hij me net 2 sec geleden dat hij eigenlijk morgen met een vriend naar de film zou gaan. Dat had hij wel genoemd maar ik wist niet hoe laat en ik ben niet zijn agenda dus had hier geen rekening mee gehouden. Hij heeft nog geen tickets geboekt maar wel afgesproken.
Ik kan wel iets eerder weg van werk maar heb tot 14 uur afspraken op locatie.
- Ja logisch dat hij niet naar de film kan en bij jou thuis blijft
- Nee niet logisch dat hij thuisblijft, je moet maar een andere oplossing zoeken hij had eerder de afspraak met die vriend gemaakt
0 stemmers
Ja hadden ze nog niet afgesproken maar net belt hij dat hij er aan dacht om om 13.30 uur wilde gaan dus ik zei nou dat kan helaas niet want je moet op de tv wachten. Miss is die er dan al maar miss ook niet
Ik mag toch hopen dat hij deze oplossing ook zelf heeft kunnen bedenken
Hahaha ja dat heeft hij nu ook voorgesteld aan die vriend
Het ging me meer om het vraagstuk of ik dit van hem kon vragen
Heb jij de Uniqlo tas?
De tas
- Ja, heb ik (in een andere kleur)
- Nee, nog niet maar ik wil hem wel
- Nee
0 stemmers
Ik snap de charme van die tas niet. Het ziet eruit als een opgeblazen heuptas
Ja das toch top
Ik moet altijd een beetje lachen als ik gesprekken zie over deze tas. Helemaal kopen als je hem leuk vindt hoor, maar dat iedereen helemaal lyrisch is want hij is zooo handig voor spullen etc. Eh ja duh, het is een tas. Waarom heb je er anders 1. Helemaal prima als je deze mooi vindt/ goed geprijsd vindt maar come on.
Ik heb ‘m en ik vind ‘m niet per se heel mooi, maar wel handig als je op vakantie gaat als ‘handtas’, omdat ‘ie op een goede plaats aan je lijf hangt.
Dus voortaan met een vrachtschip op vakantie gaan
Kan je wel genoeg souvenirs en kleding meenemen.
Geen max op bagage
Zolang ik niet vast kom te zitten in de straat van Gibraltar, vind ik het prima
Of dat ik verdwijn in de Bermuda driehoek vind ik het best.
O en een shitload aan snacks.
Ik heb hem verkocht
typisch iets wat iemand zonder dé tas zegt
Ik had er ook ooit zo eentje, volgens mij was die van de H&M, zwart wit gestreept. Was zo fijn, had hem echt altijd bij me. Heeft flink wat concerten en festivals meegemaakt, maar uiteindelijk viel hij helaas van ellende uit elkaar (en dan niet op zijn Mascha’s, maa echt). Cost per wear lag denk ik dik onder de 1 cent
Ik heb al bijna 8 jaar een relatie met iemand die ik via paiq heb leren kennen. Kent iemand dat ook? Weet niet eens of het nog bestaat haha.
Ja mss omdat ik sowieso best een praktisch iemand ben zodra het spullen gaat, dat ik denk ja duh. Ja het moet mooi zijn, maar ook handig in gebruik.