Lijkt me ook idd. Ik zag ook een beige toiletpot. Dat is voor alle fanatieke beige interior influencers gemaakt denk ik.
ik vind dit een prachtig concept maar waar sta je dan tijdens het wassen?
voorovergebogen over de pot?
of zit je op de pot?
Multitasken
Ik bedoelde trouwens dat sommige vrouwen niet poepen als hun man in huis is. Of als ze op vakantie zijn dan gaan ze naar beneden op een openbare wc poepen. Ik dacht echt huh hoe houd je dat vol?? Ga je dan altijd wachten met poepen tot een van de twee uit huis is.
Dit hadden mijn opa en oma ook in de jaren 80, met zo’n bontje op de wc deksel. Daar ging ik als kleuter altijd graag met mijn blote billen op zitten haha
Ben jij ooit op ponykamp geweest?
- Ja 1 x
- Ja meerdere keren
- Nee wel een ander soort kamp
- Nooo
- Ik vond het stom
- Ik vond het leuk
- Vond het neutraal
0 stemmers
Nou ik loop wel gewoon naar de keuken hoor. Die handdoeken die er hangen zijn vaak zo ranzig op het toilet, vies nattig. Ik vraag me ook af hoe vaak die vervangen wordt want ik zie bijna nooit schone handdoeken liggen in het hokje. En dan in combinatie met een klein wasbakje, pisstraal die uit dat kraantje komt, nee bedankt.
Nee er wordt vast niet het handdoekje uit het toilet gepakt, in de wasmand gedaan, en meteen een nieuw handdoekje opgehangen uit een kast die niet op het toilet staat
Welke datingapp(s) heb jij wel eens gebruikt?
- Tinder
- Happn
- Breeze
- Bumble
- Inner Circle
- Hinge
- Her
- Een andere app
- Geen een
0 stemmers
Welke app vond je een aanrader?
- Tinder
- Happn
- Breeze
- Bumble
- Inner Circle
- Hinge
- Her
- Een andere app
- Geen een
0 stemmers
Ik geloof wel dat die vervangen word hoor, haha maar ik vind het te weinig. Het zijn ook vaak van die kleine gastendoekjes. Na twee personen is zo’n handdoek gewoon goor, vind ik dan.
Ik ben ook wel eens ergens geweest waar een mand staat vol doekjes en iedereen een schone kan pakken en in een wasmand kan doen, dat vind ik beter.
Wij hadden thuis ook geen wasbak in de wc dus ik vind het niet vies om van de wc naar de keuken te lopen en daar pas je handen te wassen. Deurklinken poets je ook wel dus who cares.
Ja goed punt. Ik vind het gewoon kak dat je niet ergens een schone doek dan kan pakken. In de keuken hebben mensen vaak niet zo’n nattige handdoek hangen en word die sneller vervangen gedurende de dag. Naja ieder z’n ding haha.
1x ben ik de hele week enorm gepest en wou ik alleen maar naar huis. Andere keer was wel leuk. Later is de leider/eigenaar opgepakt omdat het een pedofiel bleek. Random memory unlocked. Ben nu die manege gaan googlen en vind allemaal foto’s van mezelf als koter met mn lievelingspony
Haha gatver nee op de bril zat het niet, al was er uiteraard wel zo’n speciaal wc matje, voor warme voeten als je op de pot zat. Zo goor, dat moet echt een heel vies kleedje zijn geweest
Ik zou het wel een beetje betuttelend vinden als een vriendin na mijn toiletbezoek zou vragen of ik m’n handen wel ontsmet heb. Ik ben geen kleuter meer bij wie je dat moet checken.
Ik vind het ook overdreven maar toch heb ik gastendoekjes opgerold liggen en ook een mandje ernaast waarin ze het in kunnen gooien. Ze zijn zo klein dat flikker ik zo in 1 was bij alle andere handdoeken. En ik neem aan dat iemand als die denkt, nou gatverdamme. Het automatisch wel daarin gooit (geef ik altijd aan om te doen) Heb er altijd 1 hangen en 5 schone liggen. Maar misschien is dat ook wat overdreven. Maar ja ik vind dat zo het fijnste werken.
Mijn ouders koken alleen maar Indonesisch dus net als onze Mas veel nasi gegeten, gelukkig geen trauma aan overgehouden. Ik vind het heerlijk als mijn schoonmoeder stampot voor mij maakt en mijn vriend eet liever bij mijn ouders haha
Zou jij beledigd zijn als er mensen zijn die wat jij hebt gekookt niet lekker vinden? En dat dus zeggen, of niet opeten
- Ja
- Nee boeit me niet
- Een beetje wel ja
0 stemmers
ik kan dus letterlijk geen dingen eten die ik vies vind of die me tegenstaan.
ik dacht eigenlijk dat dat normaal was maar m’n man kan wel gewoon even z’n bord leegeten ook al is het niet zo lekker.
denk dus niet dat ik dat zou kunnen faken maar zou het wel proberen voor friendships sake
Maar waarom zou je dan ook nog zeggen ‘mmm lekker gekookt!’?