Stel je persoonlijke vraag #41

Het is geen persoonlijke aanval dus ik kan er niet wakker van liggen. Plus ik weet dat ik niet kan koken.
Oh en meer reden om patatjes te bestellen

2 likes

Die schijnen door het kleurproces ook minder hygiënisch te zijn. Weet niet meer waarom. Net als wc’s zonder spoelrand. Lijkt een goed idee, is toch minder.

Op de basisschool altijd op ponykamp en dat vond ik dan super leuk. En op de middelbare altijd op fucking zeilkamp wat ik helemaal niet leuk vond. Heb me twee keer ‘ziek’ naar huis laten brengen doei doei.

Meer dat ik het jammer zou vinden omdat ik er waarschijnlijk mijn best op heb gedaan om juist iets lekkers voor iemand te koken. Maar ik ga er nu wel vanuit dat het een situatie is dat ik speciaal kook. Is het gewoon ‘door de week’ en ik maak iets wat mijn man (of ik zelf) niet lekker vind is het totaal geen probleem als hij dat zegt. En ben ik al helemaal niet beledigd.

7 likes

Ik heb één keer gehad dat ik pasta met vega gehakt had gemaakt en een vriend van mijn partner spuugde het echt nog net niet uit en heeft het ook verder niet opgegeten haha, echt een vleeseter in hart en nieren🤪

5 likes

“O, ik heb zoveel gegeten vanmiddag. Ik zit echt prop en propvol.” :innocent:

4 likes

Bel je wel eens met je mensen als je op de wc zit?

• Ja, Alleen met mn partner
  • Ja, Alleen met vrienden
  • Ja, Met iedereen
  • Nee hier doe ik niet aan

0 stemmers

Praat je wel eens met mensen over je plas/poep?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Mensen ga op Breeze! Ik zie dat ik de enige ben die het een aanrader vind, dus ik wil het hier nog even bij vermelden Breeze > Tinder

2 likes

Ik zeg wel nee doe ik niet aan maar ik werd laats gebelt toen ik op de wc zat en uit paniek nam ik op haha.

3 likes

Mijn vriend is soms nogal lang van stof aan de telefoon haha, dat weet ik inmiddels dus tussendoor doe ik ook m’n eigen ding. en als ik dan nodig moet plassen zet ik m’n microfoon uit en ga ik, heeft hij eigenlijk nooit door.

3 likes

Ik vind alle dating apps gewoon kut omdat ik nooit succes heb. Breeze vind ik qua concept (en minste tijdsinvestering) wel geniaal

2 likes

Mijn moeder belt echt altijd als ik op de wc zit, alsof ze daar een soort radar voor heeft. Nam eerst altijd op maar ze is zo lang van stof en dan zit je met van die slaappillen op de wc, dus bel nu later terug.

1 like

Zou wel naar de kennis gaan. Een goede vriend heet niet voor niks een goede vriend. Daar kun je dan nog vaak genoeg gezellig met zn 2en of in een klein groepje mee afspreken en dan heb je vaak ook meer contact met elkaar dan op zo’n verjaardag. Ik geef dan juist mn beste vrienden minder aandacht want die moeten het dan maar ff met elkaar uithouden zegmaar.
Al heb ik gelukkig al lang geen grote verjaardagen en feesten gehouden en dat bevalt me zo goed.

2 likes

Heb jij wel eens een hele lange vlucht gehad? Ik bedoel dan wel inclusief stops maar gewoon van punt A. tot punt B.

• Nee nooit langer dan 10 uur
  • Nooit langer dan 15 uur
  • Nooit langer dan 20 uur
  • Nooit langer dan 25 uur
  • 25+ uur

0 stemmers

2 likes

Haha ja ik heb de kracht er niet meer voor om te swipen, breeze is nog lekker laagdrempelig met een paar profielen per dag

1 like

Vliegen naar Melbourne Australië met een 3 uur tussenstop in Singapore. Maar toen hadden we al de film Nemo in het vliegtuig dus die 6 keer gekeken ofzo :sweat_smile:

3 likes

Ook veel bussen van 25+ uur

Das echt de hel. Zelfs met mijn dikke kont zit je na een uur of 12 echt niet meer comfi in enige positie.

10 likes

Die bussen heb ik eerlijk gezegd nooit begrepen. Het is waarschijnlijk wel beter voor het milieu (is het dat echt?) En over de wc maar weer eens gesproken, kan je daar fatsoenlijk naar de wc? Mn vader had een tijd best vliegangst en toen ik klein was nooit maar daarna ineens moesten we altijd 16 uur in een auto zitten. Nah ook geen pretje zelfs als nog flexibele koter van 12 :woozy_face:

Moest er ook vooral aan denken omdat mensen na een 13 urige vlucht weer terug moesten keren wegens ernstige regelval. Ahhh.

3 likes

Die bussen waren altijd op vakantie als ik van onbereikbare plek 1 naar onbereikbare plek 2 moest en er geen vliegtuigen/directe vluchten waren.

Scheelt ook wel veel geld soms. En in de betere bussen krijg je wijn, dat scheelt ook. Je kan meestal redelijk naar de wc in de bus of waar die stopt lekker langs de weg.

6 likes

Anders, alleen met mijn zussen, dat zijn echt de enigen tegen wie ik zeg ‘ik neem je even mee naar de wc’ tijdens een lang gesprek.

2 likes