Haha ja! Daar heb ik ook eens een blauwe maandag gezeten. Maar vind het eigenlijk wel knap dat het je daar gelukt is, want daar zaten me toch een hoop mafklappers tussen…
Ja ik ken het ook! Heb meegedaan aan de testfase (16 jaar geleden ofzo) en het heeft voor mij wel gewerkt want heb mijn man er leren kennen. Maar het was toen nog alleen toegangkelijk via een uitnodiging.
Dit lijkt mij eigenlijk juist wel wat We moeten allemaal ergens dood aan gaan en dan lijkt me dit een van de interessantere opties. En als je daar niet aan dood blijkt te gaan maar in een toffe andere dimensie ofzo terechtkomt is dat alleen maar mooi meegenomen
Ja, heb ook echt geluk gehad haha. Ook wel een paar mafklappers gehad. Maar zat er eigenlijk voor de lol (chatten) totdat mn partner voorbij kwam en dat toch wel heel leuk was.
Kan deze trend ff snel stoppen?
Het is toch helemaal geen buiktasje? Buiktasjes zijn overigens superhandig, en zie ze hier ook echt overal. Draag de mijne al jaren als ik niet te veel mee hoef te slepen. Wel bijna altijd schuin over een schouder, alleen die drie keer per jaar dat ik ga dansen zoals hij bedoeld is.
Jaaa, was dat niet dat je eerst moest berichten en dan steeds meer van iemands foto zag? Ik zat daar ook op.
Ik heb mijn aller eerste date gehad via de datingsite knus!
Ja klopt! En in het begin zag je dus volgens mij geen foto nog dacht ik. En er was ook iets dat je een aantal foto’s te zien kreeg en je die in volgorde moest scoren en op het einde kwam er dan iemand uit en als je betaalde kon je die een berichtje sturen.
Als het een buiktasje was geweest had ik ‘m gekocht haha maar je kunt ‘m helaas alleen over je schouder dragen
Ik probeerde hem zo half hip te dragen soort crossbody buiktasje maar bij mij hing ie gewoon heel sneu naar beneden. En hij schudt bij elke stap. Vond het echt een onding
Ik draag ‘m ook als crossbody! En als je hem hoger of juist lager deed?
Oh je hebt hem al verkocht hè haha
Maar het is toch juist een korte crossbody? Want als schoudertasje glijdt hij zo af.
Ik wilde hem zo
Maar hij ging in de werkelijkheid gewoon zo maar dan nog meer naar mn heup. En dat vind ik niet mooi
Ah ja ik snap je. Bij mij zit-ie wel zoals op de bovenste foto. Leuk tasje dat ook!
Ja deze is echt perfect. Hij was kapot en toen heb ik hem voor 5 euro laten maken bij de kledingmaker en nu is hij weer als nieuw. Echt mn trouwe kameraad. Dankje!!
Oh fijn is dat!
Jaaa ik ook, en ook al 8 jaar vond dat echt een fijne manier van iemand leren kennen
nee
De tas is saai, maar verder niet iets waar ik me aan erger. De mensen die net doen alsof het een Mary Poppins tas is wel.
Er past zelfs een WATERFLESJE én een LIPGLOSS in hoor!!