Stel je persoonlijke vraag #41

Right?! Dat dacht ik ook maar volgens mij heb ik dat toch verkeerd ingeschat :rofl: The bum bum song was in mijn herinnering ook een grote hit? :sweat_smile:

4 likes

Ja nu ik dat zo zie denk ik o ja, dat, maar ik heb daar niet direct een naam bij

5 likes

mijn broertje en ik hebben van onze ouders voor sinterklaas allebei een radio op batterijen gekregen voor noodgevallen :joy:

ik vond het wel schattig, ze hadden er helemaal over nagedacht

7 likes

Ik vond en vind Tom Green echt zo kut hù. Er was zo’n periode rond 2001/2002 dat hij echt óveral was. Je hoefde MTV maar aan te zetten en dan zag je zijn kop weer.

2 likes

Mijn omaclub helpt me vaak met bandjes van jurken en topjes. Heel fijn! Heb nu een jurk die helemaal past én speciale behabandjes heeft, zodat mijn jurk niet afglijdt. Had ik zelf nooit kunnen verzinnen/doen

1 like

De droger is nog niet aangesloten op de afvoer en daardoor moet ik telkens dat reservoir leeg gooien. De droger staat op zolder en tbh gooi ik hem leeg uit het raam. Het water valt dan in een steegje waar nooit iemand komt. Ik vind het aso, mijn vriend niet omdat niemand er last van heeft.

• Beetje aso
  • Aso
  • Niet aso
  • Anders

0 stemmers

Jezus door deze poll voel ik me echt een saaie huismuts
 :sweat_smile:

6 likes

@Karl_Lagerfeld of in de wasmachine als die er naast staat? Ik zag laatst op Tiktok dat dat zou moeten kunnen

3 likes

Ik associeer hem ook meteen met Andy Dick die ik een imbeciel vind en in die tijd net als Tom Green vaak op MTV was. En voel me oud nu :sob::sob:

2 likes

Vind jij het erg als je hetzelfde (vul in: probleem/aandoening/karaktertrek) hebt als allemaal mensen die je fucking irritant vind?

• Ja dat vind ik dan wel irritant/gĂȘnant voor mezelf
  • Ja een beetje
  • Nee voornamelijk niet
  • Nee dat kan me echt niet schelen

0 stemmers

echt niets is zo humbling als iemand/een eigenschap van iemand vervelend vinden om vervolgens te realiseren dat jij het ook hebt/doet

22 likes

Het is toch ook zo dat je je ergert bij anderen wat je eigenlijk aan jezelf ergert?

2 likes

I guess??? Maar vaak heb je niet door dat je het zelf ook hebt/doet vind ik.

Heb het zelf nu heel erg met ADHD, elke keer denk ik neeeee heeft die irritante persoon het ookkkkkkk, echt van iedereen van wie ik het weet vind ik 80% onuitstaanbaar :crazy_face: Maar dat zullen mensen dan ook wel bij mij hebben haha.

8 likes

Ja! Dit doen wij ook!

Ja, ik ben ook waterman, net zoals die cringy romy, en ik vind het echt stom dat we daarin overeenkomen :rage:

4 likes

Snap ik, zij is ook wel echt heel gĂȘnant.

3 likes

Hahahaha ik ga stuk. Ik heb niet zoveel met die sterrenbeelden. Maar als iemand die ik suf vind ook ram is denk ik sorry maar daar ben jij echt te saai voor.

9 likes

Heb je het nou over mij?

2 likes

Jij bent veel dingen maar nooit een normalo

9 likes

Nee jij hebt je diagnose niet van tiktok maar van je wimpers.

2 likes