Ik heb “aso” gestemd omdat ik me meen te herinneren dat droger-water vervuild is (met restjes wasmiddel o.i.d). Als het gewoon water met niks is vind ik het niet aso.
niet de video per se maar als ik erbij had gezeten zou ik ook gaan rollen denk ik
In de context van de show wel nog grappiger dan als op zichzelfstaand filmpje.
elke forummer mag 1x per jaar anoniem een biecht posten
- voor
- tegen
0 stemmers
Als er een anoniem topic zou zijn, zou ik wel lezen hoor. maar verwacht eigenlijk voor veel tomaat gooi verhalen.
Hoe zou je jouw conditie omschrijven?
- Zeer zwak
- Zwak
- Matig
- Wel oké
- Goed
- Zeer goed
0 stemmers
heb jij al een biecht klaarliggen die je alleen anoniem zou doen?
- ja
- nee
0 stemmers
De acts zelf zijn ook helemaal niet grappig, maar dat ze niet mogen lachen, daar keihard hun best voor doen en dan opeens van 0 naar 100 gaan is gewoon heel erg grappig haha. Net zoals dat je vroeger in de les niet mocht lachen en dan toch de slappe lach kreeg omdat degene naast je de hik had
als jij opeens per ongeluk voor 15 minuten moderator werd, zou je dan iemand een ban geven? (niemand komt erachter dat jij het was)
- ja, weet ook al wie
- ja, vind ik grappig
- nee
0 stemmers
Heb je wel eens een seksdroom?
- Ja
- Nee
0 stemmers
ja maar nooit met leuke mensen
Ik droomde laatst dat mijn (ex)vriend en ik echt de meest amazing seks ooit hadden, en daarna kreeg ik een puppy van hem. Toen ik wakker werd was ik zó teleurgesteld dat het maar een droom was
Ja met vaak leuke, maar altijd onbenaderbare mensen.
heb jij ooit een (tijdelijke) ban gehad op een online platform?
- ja en ik ga je nu vertellen waarom
- nee
0 stemmers
Ik heb al 2 dagen “fluit fluit fluit fluit fluit” in m’n hoofd
Ja op habbo! Ik was ik een openbare ruimte en iemand was aan het proberen mensen op te lichten. Dus ik riep iets als “deze persoon zegt ‘blabla’, hij is een oplichter!”. Toen werd ik verbannen omdat ik ‘blabla’ had gezegd. Ook echt voor tien jaar ofzo heb toen zelfs nog contact opgenomen met de klantenservice maar helaas, mijn Habbo-avontuur was ten einde.
Hierop inhakend.
Heb jij wel eens een seksdroom gehad over iemand anders dan je partner
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja heb je dit vaker?
- Heel zelden
- Vaker
- Bijna altijd
0 stemmers
Beter met stomme mensen en beseffen dat het maar een droom was dan met leuke mensen en beseffen dat het maar een droom was
Toevallig laatst LOL last one laughing Canada gekeken met Tom Green, dus nu weet ik wie het is (anders had ik geen idee.
Dit is waarom ik geen tv abonnement heb. Je mist precies niks