Stel je persoonlijke vraag #41

Dit is vgm niet op tv maar op prime haha. Dus je moet hier extra voor betalen.
Maar ze spoilen heet t programma zelf op t internet haha.

2 likes

Dat dit dan het hoogtepunt is😅

Hahaha jep. Moet zeggen dat ik dit stukje nog wel leuk vond. Maar de rest is echt vreselijk.
Het idee van t programma is leuk als je zelf mee zou doen. Maar om te kijken naar mensen die niet mogen lachen is dan weer vet saai haha.

Ik ging met mijn ex trollen op het Viva forum. Dat liep zo uit de hand dat ik een ban forever kreeg.

15 likes

Het paardenspel omdat we een bug hadden gevonden in het forum deel en we gingen trollen. We hebben zelfs nog geleerd hoe je je IP adres kunt veranderen. Volgens mij staan m’n paarden nog steeds te creperen. :joy:

6 likes

Details? :eyes:

Wacht ik las even dat je je ex ging trollen op het forum ipv van met

Ben op digidier geband 4 life omdat een groepje het niet eens was met een nieuwe mod en toen gingen we een nieuw forum maken om over haar te zeuren.

7 likes

Dat zou wat zijn als je gebannen wordt van digiD

7 likes

Ja, want vroeger ging ik fora trollen omdat ik dat heel grappig vond als 14 jarige. Ik ben 1 keertje verbannen van een paardenforum omdat er een topic was over hoe lang je nog kan paardrijden als je zwanger bent. En toen had ik gereageerd:’ Ik ben bevallen op dat paard joh’. Dus toen was ik geband haha. I know super volwassen.

En daarna een keer op een cavia forum, omdat ik allemaal topics ging aanmaken over dat mijn cavia 300 kilo was en wat ik daar aan moest doen. Ook ging ik op iedereen zijn posts over hun cavia’s reageren met vage uitspraken als:‘Dat is nou eens een cavia met kloten’. Vond ik hilarisch toentertijd
:neutral_face::joy: Mijn username was ook cavias4eva en toen de moderator mij wou bannen ging ik helemaal met hem in conclaaf over dat ik gewoon van cavia’s hield en dat hij mijn freedom of speech en liefde voor cavia’s beperkte :joy::person_facepalming:

37 likes

Hahahaha heerlijk

4 likes

Bokt? :rofl:

3 likes

Ik zag op TikTok een video voorbij komen van een meisje waarbij haar afspraak bij de kapper is gecanceld zonder dat ze weet waarom. Als ze vervolgens haar kapper belt om te vragen waarom blijkt de kapper haar afspraak te hebben gecanceld omdat hij het druk heeft en zij nooit fooi geeft. Hij wil zijn andere klanten (die dus wel fooi geven) prioriteit geven en zij is alleen nog welkom als ze vooraf beloofd hem ook fooi te geven. (Dit is in de UK of US, daar kwam ik niet helemaal uit)

Wat vinden jullie daarvan?

• Heel asociaal, kan je echt niet maken
  • Beetje aso, maar snap hem ergens wel
  • Ik snap wel waarom hij het doet en vind het niet persĂ© iets heel slechts
  • Anders

0 stemmers

1 like

In de US is fooi wel echt zo’n onderdeel van iemands salaris dat ik er nog wel in kan komen. Dit is niet de manier om het op te lossen, maar ook heel erg aso om geen fooi te geven.
In UK geen idee maar in NL zou ik dit aso vinden ja.

9 likes

Ja in de VS werken ze veel meer met dat stoel huren systeem. Dus dan snap ik het wel. Hier in Nederland heb je dat minder

1 like

Volgensmij is het UK, maar ik weet het niet 100% zeker.

De video trouwens: https://vm.tiktok.com/ZMYYY1Wtf/

2 likes

Ja ik snap het idee van een extratje geven voor service. Maar daar geven ze fooi omdat ze te weinig verdienen. Hoe is dat het probleem van de klant.

11 likes

Ja zo wonderlijk. Maar goed als je zelf weinig verdient maar wel overal fooi moet geven. Arme meid. Bloempot op hoofd zetten en knippen mop.

6 likes

Vind jij dat Pim Lammers het gedicht voor de kinderboekenweek 2023 nog mag schrijven?
(Pim Lammers schrijft boeken voor kinderen en volwassenen. In een verhaal (voor volwassenen) schrijft hij (volgens sommigen ‘bloemrijk’) over de seksuele relatie tussen een jongen en z’n voetbaltrainer. Hij schrijft het gedicht voor de kinderboekenweek maar daar is nu veel discussie over)

• Nee, hij verheerlijkt pedofilie en is daarom niet geschikt voor de kinderboekenweek
  • Jawel, hij schreef een stuk voor volwassenen. Dat staat los van z’n werk voor kinderen.

0 stemmers

4 likes

Ik snap hem wel omdat fooi geven daar volgensmij heel normaal is. Als iemand dat dan niet doet en je dat geld echt nodig hebt snap ik het wel. Zeker als het dus de ‘norm’ is.

Hier in nederland zou ik het wel asociaal vinden.

Ik heb stukjes gelezen en dat is gewoon pedo fanfiction, heel beeldend geschreven over een jongetje en een volwassen man. De schrijver heeft het verhaal ook zelf verwijderd. Dit zegt voor mij genoeg.

:triangular_flag_on_post:

8 likes