Stel je persoonlijke vraag #41

Waarom vind je dat?

1 like

I’m the Anne Frank of erections…
Wait that’s inappropriate

:joy:

3 likes

Jij vindt het eng dat iemand pedo uitingen een beetje aan banden wil leggen? Oké.

Vrijheid van meningsuiting is nooit helemaal onbegrensd, zelfs niet in NL. Lijkt me logisch dat je ook in een vrij land niet 100% de vrijheid krijgt, aangezien kwaadwillenden dingen kunnen uiten en doen die een ander schaden. Ik ga hier verder niet meer over in discussie want we zitten hier niet in de klas bij maatschappijleer ofzo.

2 likes

eeeehm ik ben er niet hoor

1 like

Correct. Is forum.

7 likes

Precies en dan kan je tegenreacties verwachten en daarop reageren, maar dat hoeft niet de hele avond te duren.

1 like

Ja thanks voor de samenvatting van de podcast! Ik wist ff niet meer hoe het ook maar weer precies zat.

2 likes

Ik heb überhaupt geen amandelen :smiling_face_with_tear:

2 likes

Nee we zitten op een discussie platform

5 likes

Bij een forum kun je juist een hele avond door discussiëren. Zeker met honderden/duizenden forumleden. Bij maatschappijleer heb je maar 40 minuten.

3 likes

Dat zegt ook niemand? Maargoed ga vooral op je onderbuik gevoel redeneren, is altijd een goed idee.

• Ik heb het verhaal van Pim Lammers gelezen en vind het verheerlijking van pedofilie
  • Ik heb het verhaal van Pim Lammers gelezen en vind het GEEN verheerlijking van pedofilie
  • Ik heb alleen stukjes voorbij zien komen
  • Ik heb het niet gelezen
  • Het boeit me sowieso niet want ik haat kinderen, kinderboeken en de kinderboekenweek

0 stemmers

2 likes

Hmmmm beetje een zwaktebod hè?

2 likes

Hebben we iets anders om boos over te zijn dan de fu king kinderboekenweekgeschenkschrijver?

• Geinig woord wel kinderboekenweekgeschenkschrijver!
  • Ja de wereld staat in de fik en Shell heeft een recordwinst!!
  • Er is al 11 jaar oorlog in Syrië, 8 jaar oorlog in Yemen en Oekraïne, laat staan al die andere conflicten waar we nooit wat over horen
  • Nee dit kinderboekenweekgeschenk is mijn heuvel om op te sterven pls

0 stemmers

2 likes

Gooi deze er ook maar bij

1 like

Maar dit is niet vergelijkbaar. Dit zijn meerdere misdaden met daadwerkelijke slachtoffers. Vind het raar om daar lichtzinnig over te gaan doen.

3 likes

Ik bedoelde het ook niet lichtzinnig. Maar misschien bedoelde je je poll ludieker dan ik het interpreteerde

1 like

Wat neerbuigend dat jij aanneemt dat ik vanuit mijn onderbuik reageer. Dat ik hier geen hele essays plaats om mijn mening uitgebreid te onderbouwen betekent niet dat ik maar wat roep en geen verstand heb van het onderwerp.

@Nescio ik heb een hekel aan maatschappelijke discussies in mijn vrije tijd dus het is het me de tijd en energie niet waard om hiermee door te gaan, maar als jij dit als een zwaktebod wilt zien dan is dat prima joh

1 like

Tja ik vraag me af waarom je je er dan toch in mengt.

12 likes

Ik had altijd zoveel amandelstenen, voelde ze vaak ook zitten en probeerde ze er altijd uit te peuteren (niet zo snel meer een gag-reflex hierdoor). Ben zó blij dat mijn amandelen eruit zijn nu.

1 like