Ik heb op nee gestemd omdat er wss nog een babyshower en kraamvisite komt. Maar niemand kijkt raar op van een kleinigheidje dus als jij dat wilt geven waarom niet.
Oh nee ze heeft het in de groepsapp verteld dus iedereen weet het! En ook haar kinderwens is met die groep vaker openlijk gesproken.
En nou ja achtergrond is dus dat ik dacht oh nou wel leuk om even kaartje te geven of even momentje van te maken als we elkaar zien dit weekend (we spreken altijd in een groep af), maar de anderen reageerden voornamelijk verbaasd op het voorstel haha, maar kan ook cultuurding zijn (is niet in NL) dus dacht ff checken
Zou niks groots doen, want idd er komt sowieso nog kraamvisite, en eventueel babyshower, maar gewoon een kleinigheidje en een kaartje. Zou kijken naar eerder iets voor haar, misschien een maskertje, of van die olie de tegen striae zou moeten helpen ofzo, niet per se voor de toekomstige baby.
Ah oké! Als je er even bij stil wil staan dan lijkt een kleinigheidje of een kaartje me prima. Heel attent van je!
Bij zoiets denk ik altijd: iets meenemen is echt nooit fout. Iedereen kan zoiets waarderen. En zeker als de wens zo duidelijk was en jullie daarin meegenomen zijn.
Ookal komen er nog dingen zoals babyshower/kraambezoek aan, zoals sommigen zeiden: wat maakt een paar euro voor een kaartje/kleinigheidje nu uit, denk ik dan
Shit ik had al die tijd Tom Jones in mijn hoofd maar nu valt het kwartje wie Tom Green is
Ja dag, als ze dat doen gewoon niet heen gaan. baby shower is al erg genoeg.
Het is altijd een goed moment voor een kaartje!
(Zegt de vrouw die haar baan graag wil houden)
Wat is jouw baan? ik werk ook met kaartjes, maar andere categorie denk ik haha!
Oh ohhhh volgens mij zelfde categorie maar concurrent hahaha. Ga je een pb sturen.
Ik koop vaak sokjes in zo’n geval. Omdat er idd nog momenten komen waarop ik iets groters geef, maar dit is gewoon iets kleins voor het idee.
- Vandaag
- Afgelopen week
- Afgelopen maand
- Afgelopen halfjaar
- Afgelopen jaar
- Afgelopen 2 jaar
- Nog langer geleden
- Nog nooit
0 stemmers
Anders: is toch gewoon jouw vriendin en jouw idee/gevoel erbij dus laat je niet beinvloeden door anderen over dit dilemma
Niet van democratie.
Eh nee? Hoezo is dit een ding?
Feliciteer op whatsapp en als het nageslacht op aard is dan ga je op bezoek en geef je een kraamcadeau.
Ja deze kamervraag stelde ik ook. Ik heb van een vriend begrepen dat hij er louter over heeft geschreven, fictie dus. Ik begrijp dat dit onderwerp een enorme trigger is. Maar vraag mij ook af waarom de auteurs van verhalen over andersoortig misbruik nooit bagger over zich heen krijgen. Heb zo vaak walgelijke scènes gezien of gelezen over vrouwen die op de gruwelijkste manier worden mishandeld, verkracht en vermoord en dat mag ook allemaal maar. Of andere gestoorde verhaallijnen. Dat is ook fictie en “maar een boek” of “maar een film” in een genre thriller, horror of zoiets. Zijn de schrijvers van die boeken of scripts dan ook criminelen omdat hun hersenen hierop zijn gekomen?
Als Pim wel de activiteiten heeft uitgeoefend waar hij over schrijft dan is dat natuurlijk onacceptabel.
Wow; wat hebben mensen vaak de slappe lach! (Of naja, zo vat ik t op als veel mensen t vandaag of deze week oid hebben gehad). Ik heb wel heel vaak dat ik langer hardop moet lachen, maar de slappe lach is toch echt “ik pis in m’n broek, krijg geen adem, kan de andere persoon niet aankijken, moet toch nog door lachen al is het allang niet meer leuk-lach”? Dat duurt bij mij dan echt 5 min en echt niet zo vaak hahah
Omg toevallig net. Ik drink geen koffie en kan het ook niet/nauwelijks zetten. Er stond zo’n koffiezetapparaat in de hotelkamer waar ik geen fuck van begreep maar probeerde maar wat. Nou ik noemde het water uit de Ganges rivier en mn vriend heeft zn handen half verbrand. Ik heb echt zo hard gelachen. Ik ga geen poging meer wagen. Wij drinken beide ook geen koffie dus die poging was niet eens nodig!
Heb jij een (luxe) koffiezetapparaat thuis?
- Ja voor gasten
- Ja voor mezelf en gasten
- Nee
0 stemmers
Ik moet denk ik echt een keer zo’n ding aanschaffen maar ik kan niet eens koffie zetten wtf.
Geen speciale hoor, gewoon filterkoffie. Oude apparaat van mn ouders maar zij zijn ook de enige die bij mij koffie drinken
Duurt me veel te lang om een koffie te zetten, laat staan als je bezoek hebt en meerdere mensen willen koffie Lekker een volautomatische met bonen vind ik luxe zat
Edit ik neem aan dat je met luxe echt zo’n barista-ding bedoelt toch? Of alles met een beetje automatisering?