Anya taylor joy & famke louise.
Eerste snap ik een beetje, vooral hoe ze er in Split uit zag. Famke snP ik echt niet maar hoor het toch vaker. Vooral van cliënten, dat wel. Die vonden ook dat ik op de Mona Lisa leek.
Ik heb een vraag over snapchat.
Stel ik log in op een andere device dan m’n eigen telefoon en ik stuur dan berichtjes naar iemand.
Worden deze berichtjes dan automatisch ook zichtbaar op mijn account op m’n eigen telefoon?
Ja als het goed is wel.
Oké dankjewel!
Sorry @anon42887991 dat ik jouw situatie gebruik, vind het alleen maar fijn dat je partner zo chill reageerde maar geeft me wel inspiratie.
Stel dat je aan jouw partner zou vertellen dat je vlinders in je buik krijgt van
Iemand anders, hoe zou die reageren?
- Zou het prima vinden of zelfs leuk voor me
- Neutraal, zolang ik er niks mee doe.
- Die zou daar echt niet blij van worden. Boos of verdrietig.
- Werkelijk geen idee
0 stemmers
Oeh, ik zie al dat er een paar boos of verdrietig worden. Wij zijn daar wel open over. Is ook best natuurlijk dat zoiets kan gebeuren denk ik? Het is andersom ook weleens gebeurd. Ik vind het wel fijn dat we hier gewoon over kunnen praten
Ik heb nu gezegd prima maar dat is gebaseerd op dat ik hem (afgelopen week) vertelde dat ik een crush had op een docent . Das wel een soort van vlinders? Maar niet echt verliefde vlinders zegmaar…
Maar je kan ook open zijn en het alsnog verdrietig vinden toch?
Ja natuurlijk. En ook dat mag je dan uitspreken naar elkaar.
Nja vlinders hoeven niet altijd te beteken van ik ben smoor verliefd op iemand anders en ik ga bij mn partner weg. Maar ik zou zoiets voor mezelf houden en dus ook niet fijn vinden als mn partner dat tegen me zou vertellen haha. Ik ben daar te onzeker voor.
https://vm.tiktok.com/ZMY26RC6x/
Deze opmerking
- Is een grapje, moet kunnen
- Kan je niet zeggen
- Is misogynie
- Is grappig
- Is niet grappig
- Heb ik nog wat anders over te zeggen namelijk
0 stemmers
Als je geen zin hebt om te kijken: meisje probeert met zware gewichten te deadliften in de sportschool. Lukt niet helemaal. Oudere man achter haar zegt “dat ze voor stofzuigen ook niet zoveel kracht nodig heeft”.
Ligt eraan wat vlinders zijn. Als het een structureel ding is zou hij er kapot van zijn. Als het een meer: ‘die vind ik aantrekkelijk’ is redelijk neutraal
Ik had ooit een open avond vanuit een Christelijke organisatie en het onderwerp was “wat is liefde?” en daar was een jong getrouwd stel en voor hun was liefde een keuze. Zij gingen echt super chill om met dit onderwerp en vertelde dat als 1 van hun een werkcrush zou hebben ze dat alleen maar leuk vonden, want dan ga je weer met extra plezier naar werk! En een crush op iemand anders kan gebeuren, maar uiteindelijk kies je er zelf voor om daar (n)iets mee te doen.
En na je ovulatie is de aantrekking toch vaak wel weg
vind jij hobbys van je partner stom
- ja, meerdere
- ja, één
- nee
- nvt
0 stemmers
Ik vind het wel heel leuk om te praten over wie we allemaal knap/aantrekkelijk vinden! Maar echt crushes/vlinders nee dat wil ik echt niet weten.
Ik vind het goed om het erover te hebben dan blijft het ook niet geheim en dan kan je erover praten en eventueel samen kijken naar wat er nodig is om meer afstand te nemen, maar ja als je iemand hebt als mijn ex die ja zegt en vervolgens al het andere doet dan heeft praten niet zoveel zin.
Nouja niet stom maar gewoon niet super interessant eigenlijk (schaken en sporten).
Stom als in dat ik blij ben dat ik daar geen weekenddagen etc. aan hoef te besteden. Maar niet stom om over te horen of dat ik het stom vind dat hij ze uitoefent.
Om op de crush discussie in te haken. Mijn vriend heeft me dat één keertje verteld, 5 jaar geleden, toen we nog in een lange afstandsrelatie zaten. Hij zei toen dat hij een beetje gevoelens had voor een collega van hem. En eerlijk gezegd, was ik er toch echt een beetje kapot van ,ook al betekende het niks. Dat was ook wel het moment dat ik me realiseerde dat ik toch niet zo’n cool girl ben als ik dacht
De Mona Lisa! Zoooo da’s best een compliment