Ja het waren idd crush achtige gevoelens! Niet veel dieper dan dat, maar toch raakte me het best wel erg.
Hm vind je
Ja natuurlijk! Is een lekker ding toch!
Precies! Ik heb zelf ook een crush gehad dus het is ook niet alsof ik zelf zoân engel was, maar naar mijn mening is het echt beter om het er gewoon niet over te hebben Tenzij het echt alleen maar een op uiterlijk gebaseerd, oppervlakkig iets is. Het is ook gewoon niet iets waar je controle over hebt, maar natuurlijk wel met wat je ermee doet. En zolang daar niks gebeurd is het prima om gewoon voor jezelf te houden haha.
- Dagelijks
- Meerdere keren per week
- Een keer per week
- Af en toe
- Zelden
- Nooit
0 stemmers
Vind je eens per maand Ă twee maanden zelden? Dan zelden
Haha, wel een groot gat tussen 1x per week en zelden. Ik zit daar tussenin.
Haha ik heb hem aangepast!
Ik moet elke keer weer de krop in mijn keel wegslikken in de Efteling. Ik zou het zeker aan mijn kinderen voorlezen, maar kan niet garanderen dat ik er zelf niet bij zit te huilen haha. Ik vind het zoân intens triestig verhaal, en zo ontroerend hoe ze in de Efteling dan naar haar oma kan gaan (wanneer ze dood is).
Hoe vaak eet je chocola?
- Meerdere keren per dag
- Elke dag
- Bijna elke dag
- 2-3 keer per week
- 1 keer per week
- 1-3 keer per maand
- Minder vaak
0 stemmers
Hagelslag is leven.
Choco pasta ookđ€€
Wat stom, ik dacht echt alleen aan een reep chocola, maar hagelslag eet ik regelmatig. Dan maar antwoord aanpassen.
Inmiddels ben ik er zelf niet meer zo ondersteboven van als ik een crush heb. Ik weet dat het altijd weer overgaat en ben sowieso een persoon met bevliegingen. Vind het dan zooo zonde om met zoiets mijn man teleur te stellen. 5 jaar geleden had ik heel puberaal wat dingen opgeschreven in mân agenda over een crush en dat vond hij per ongeluk. Hij vond het echt vreselijk en begreep het gewoon echt niet ik was toen zwanger en heb uiteindelijk maar gezegd dat het vast een hormonending was. Echt stom om zo te âliegenâ maar hij kon het gewoon NIET begrijpen terwijl volgens mij wel 90% van de mensen in een lange relatie af en toe een crush op iemand anders heeft?
Toevallig heb ik op dit moment weer een crush op dezelfde als toen, niet zwanger. Dus in plaats van in mân agenda schrijf ik het maar hier. #agendapost
poll
Ben wel benieuwd of terugkerende crushes een ding is. Niet per sĂ© in een relatie, mag ook âgewoonâ.
Dat je iemand een paar maanden ineens even extra leuk vindt, van alles fantaseert, dan maanden of jaren niet, en dan ineens weer wel.
- Ken ik
- Ken ik niet
0 stemmers
Ik heb dus geen relatie, dus ik vraag me wel af wat je dan precies fantaseert? Alleen sexy dingen? Want als ik een crush heb fantaseer ik wel vaak een âen ze leven lang en gelukkigâ scenarioâs
Niet per se alleen sexy dingen maar ook weer niet lang en gelukkig. Dit is een persoon waar ik een half jaar kneiterverliefd op zou kunnen zijn maar waarbij ik zeker weet dat we in een lange relatie daarna altijd ruzie zouden hebben.
Eigenlijk fantaseer ik heel onschuldige dingen zoals echt eens 1 op 1 met hem praten en er dan achter komen dat we allerlei dingen gemeen hebben ofzo (ik zie hem altijd alleen in een groep en voel dat we idd dingen gemeen hebben en ben zo nieuwsgierig naar meer).
Maak jij reels op insta? Gewoon op je privé
- Ja
- Gewoon nee
- Nee en ik vind reels ook kut
0 stemmers
Ik heb wel eens reeks gemaakt maar eigenlijk is het kut. Het editen van instagram vind ik heel vervelend en buggy tov tiktok. En reeels kijken is 9/10 iets wat door een of andere doorplaatsaccount van tiktok gestolen is. Het algoritme van insta is ook slecht want volgens instagram kan je max drie soorten filmpjes in je leven leuk vinden. Bij tiktok word ik continu verrast met nieuwe genres waarin je oneindig kan verdwalen.
Hoe heb je geslapen vannacht?
- Goed
- Redelijk
- Onrustig
- Slecht
- Heel slecht
0 stemmers
Als je slecht hebt geslapen, geloof je dan dat dit door de volle maan komt?
- Nee, hier geloof ik niet in
- Ja, daar geloof ik wel in
- Ik twijfel
- AndersâŠ
0 stemmers
Goed en lekker maar ik ben el echt moe nu en meestal ben ik meteen fresh en fruity