Ja en niet persee door de energie en die dingen van de maan. Maar gewoon omdat het dan lichter is snachts en daar slaap ik slechter door.
Nu toevallig niet dan haha.
Toen ik vannacht wakker lag dacht ik dat de buren hun tuinlicht aan hadden gelaten a.k.a. schijnwerpers. Was al super geĂŻrriteerd, maar het was dus de maan kom ik nu achter.
Weet jij wat âw rizzâ betekent (zonder het op te zoeken)?
- Ja dat weet ik precies
- Ja volgens mij wel maar ben er niet 100% zeker van
- Ik heb een vaag idee
- W wat??
0 stemmers
Ik vind wel dat alle polls waarin zoiets wordt gevraagd eronder geblurd moeten vermelden wat het dan is!!!
Ik ken alleen de W van Willem
De W van Willem is de W van Wij
Ohja sorry!
het is dus gen z/tiktok slang en w is kort voor win(ning) en rizz is kort voor charisma dus iemand met w rizz is heel goed in mensen fiksen
Ja hallo nu slaap ik komende nacht slecht omdat ik nu weet dat het volle maan is
Klinkt inderdaad als loverboy praktijken
Dat is als je iemand leuk vind en die probeert te versieren ( of in je bed probeert te krijgen wat je doel ook is) als het je dat is gelukt heb je het gefixt.
ik geloof hier TOTAAL niet in en dit klinkt echt gestoord, maar mijn kind (van net 1 jaar oud) is dus al 5 maanden lang elke keer rondom volle maan 's nachts aan het spoken. Terwijl ze dus echt voor een baby goed slaapt en normaal 's nachts niet wakker wordt. En het begint nu op te vallen dat dit alleen met volle maan is (dan is ze ook niet ziek ofzo), dus ik denk dat ik een weerwolf op de wereld heb gezet
Haha ja ik weet het toevallig door die youtubegroep sidemen.
Love de suspense in dit verhaal
Ik heb een keer iets soortgelijks gehad (had in 2x afgerekend en het ene deel wel betaald en het andere deel niet. Had het niet door en poortje ging open met de bon van het eerste deel). Toen ben ik wel teruggegaan want het was best een groot bedrag maar daar zeiden ze dat ze er niks mee konden doen. Ze kunnen zoân afgebroken betaling niet terugvinden in het systeem. Dus volgens mij heeft het weinig zin om terug te gaan.
ik vind dit echt schattig, kan me voorstellen dat als je daar bij de balie staat met dit verhaal dat die 17 jarige baliemedewerker dan ook denkt ??? wat kom je doen
Haha ja of âshit hoe the fuck moet ditâ
Oh zo kreeg ik een keer een controle in de appie en was daar zo door afgeleid blijkbaar dat ik op het einde niet eens heb betaald? Ik mijn spullen weer inpakken, achter iemand aangelopen door de poortjes en thuis dacht ik: huh volgens mij heb ik niet eens betaald? Ik netjes terug want ik dacht straks kom ik op een zwarte lijst maar ze konden er ook niks van terugvinden in het systeem. Zij blij dat ik het had gemeld want ze zouden hier beter op opletten in het vervolg en toen moest ik alsnog betalen haha jammerrrr
Ik heb laatst wel perongeluk niet betaald bij de ah to go maar ik ben gewoon teruggelopen om te betalen. Ik kreeg echt een deken van angst om me heen want het was helemaal niet mijn bedoeling en ik snapte ook niet hoezo ik ineens wegliep? Maar bij de grote ah komt het wel eens voor dat ik iets niet scan