Stel je persoonlijke vraag #41

Je gaat trouwen. Jouw aanstaande wil graag diens ex uitnodigen op de bruiloft. Hoe sta jij hier tegenover?

• Helemaal prima
  • Dat ligt aan de situatie
  • Neutraal
  • Liever niet
  • Gewoon nee
  • Nee, ben je gek geworden

0 stemmers

En andersom, zou jij een ex uitnodigen op je bruiloft:

• Ja hoor
  • Denk het niet
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik vind dit echt wel een leuk onderwerp! Heb jij momenteel een crush?

• In een relatie, en heb momenteel een crush
  • In een relatie, heb geen crush
  • Geen relatie maar heb wel een crush
  • Geen relatie, geen crush

0 stemmers

Ik geloof dat ik momenteel een crush op iemand van werk heb namelijk! Ik dacht eerst dat dat wel meeviel, maar nu zag ik net dat hij een weekje vakantie heeft en vind dat toch wel jammer. Het heeft verder ook niets te betekenen, en met mijn relatie gaat het momenteel echt goed, dit is gewoon iets dat mijn werkdagen wat leuker maakt. Heb ook totaal niet de behoefte dit aan mijn vriend te vertellen, vind het leuk dat het iets van mezelf is.

2 likes

Nee ben je gek geworden.

26 likes

Allebei al jaaaaaren geen contact meer met exen dus doe ff normaal

3 likes

Ik ben goed bevriend met mijn vriends ex en andersom komt mijn laatste ex hier ook af en toe over de vloer. Met zijn vrouw ben ik inmiddels ook aardig bevriend geraakt. Ik heb wel zelf exen die ik nooit meer hoef te zien :sweat_smile:

1 like

Een crush is ook iets anders dan echt verliefd zijn he? Want ik ben wel verliefd nu, maar ik zou het geen crush noemen. Een crush is per definitie minder serieus denk ik? Een knappe barman in je stamcafe of mede passagier in de trein die niet eens spreekt kunnen een crush zijn, maar dat is meer de fantasie dan iets reƫel denk ik? Of zien jullie een crush ook serieuzer dan dat?

2 likes

Ik heb een crush op mn date. Nouja nee idd daar ben ik gewoon verliefd op ben ik bang :grimacing:

6 likes

En zou je graag uirgenodigd worden voor de trouw van een ex?

• Nee
  • Ja hoor
  • Ik denk het niet

0 stemmers

1 like

Altijd een crush op een fictional character :smiling_face_with_tear:

4 likes

Zou de aanwezigheid van zijn ex niet zo boeiend vinden, wel dat hij de pp prijs voor zijn ex over heeft. Like: er zijn mensen die we niet gaan uitnodigen die dat meer waard zijn.

3 likes

Zie nu echt een heel schattige kleine weerwolfpuppy voor me :smiling_face_with_three_hearts: :smile:

Ik was uitgenodigd op het huwelijk van mijn ex. Maar dat is ook mijn ex van 15 jaar geleden en we zitten in dezelfde vriendengroep. Kon uiteindelijk helaas niet gaan, maar was niet raar geweest. Mijn andere exen zou wel raar zijn, want daar heb ik helemaal geen contact meer mee.

1 like

Mijn man zn ex (van toen ze 16/17 waren een paar weken mee geweest en daarna al 15 jaar bevriend) is 1 van onze beste vriendinnen en was zijn getuige.
Mijn ex (7 jaar mee samen geweest, 2 jaar samengewoond tot ik m’n man tegen kwam) was er niet bij (coronabruiloft), maar zijn we wel een paar jaar terug mee op vakantie geweest.

Hebben wel ook allebei exen waarmee het wel ongemakkelijk is en die we beiden niet zouden uitnodigen, maar ik zou het ook heel raar vinden in de relatie als er een goede reden is dat je partner een ex echt niet mag (maar ik vind jaloezie dat er ooit lichaamsvocht is uitgewisseld ook geen goede reden om iemand niet te mogen) en diegene dan toch zo close is dat je diegene zou uitnodigen. Ik kan me die situatie gewoon niet voorstellen.

:raised_hands:t3:

6 likes

Verwacht je dat je partner jou altijd op nummer 1 zet?

• Ja, altijd
  • Nee, niet altijd.
  • Dat ligt aan de situatie.

0 stemmers

5 likes

m’n vriend z’n ex speelde altijd veel viool dus ik had als grap voorgesteld om haar dan in te huren om viool te laten spelen als wij door het gangpad lopen :joy: (maar nee zij zijn al tig jaar uit elkaar en nooit meer contact gehad dus dat zou superraar zijn).

2 likes

Misschien de reden dat ik geen partner heb :joy: aangezien ik de enige ben die ja stemt

2 likes

Ik zal nu wel alle moeder haters over me heen krijgen. Maar op het moment dat mijn kind geboren werd stond hij toch echt op 1. En daar kan je verder niks aan doen, dat gaat totaal vanzelf.

27 likes

Ik hoop dat als mijn vriend en ik ooit kinderen krijgen dan dat kind ook op 1 staat bij hem eigenlijk.

1 like

Ja dit is bij ons gelukkig wel het geval idd.

3 likes

Haha ik als moeder hater vind dit volkomen logisch. Zeker een baby heeft zn ouders in t begin nodig. Je partner red zichzelf maar even hoor.

20 likes