Stel er ligt een pakketje voor je bij het pakketpunt. Wanneer haal jij het op?
- Het eerst mogelijke moment
- Niet gelijk, maar ook niet meerdere dagen later
- Dagen later
0 stemmers
Stel er ligt een pakketje voor je bij het pakketpunt. Wanneer haal jij het op?
0 stemmers
Als je gelijk gaat wanneer het kan. Dus hoeft niet per se goed uit te komen maar niet dat je staat te koken en de pan op het vuur uitzet om het te halen.
Ligt echt aan de omstandigheden. Soms ga ik het meteen halen, soms wacht ik tot ik er al in de buurt moet zijn.
En dat terwijl kunsthistorici meestal juist op een heel andere plek terecht komen ![]()
N.a.v. het help ik zoek-topic:
Haal jij nadat je je tanden elektrisch gepoetst hebt het borsteltje eraf zodat deze beter kan drogen?
0 stemmers
Ik spoel het opzetstukje en mijn tandenborstel na gebruik schoon, dan maak ik ik ze droog en leg ik het opzetstukje in een schaaltje. Je ziet ook wel eens tandenborstels met opgedroogd tandpasta erop en dat vind ik nooit zo fris.
Ben jij voor of tegen limitarisme?
(een rijkdom grens, waarbij er een limiet wordt gesteld aan het vermogen van de allerrijksten. Het geld zou dan teruggestort worden in de maatschappij).
0 stemmers
Stel, er wordt een rijkdomsgrens ingesteld. Wat wordt de grens?
0 stemmers
Ik vind het nog steeds bizar hoe de rijken reageerden op de corona crisis. Zoveel geld schenken om te laten zien hoe goed ze doen en daarnaast geld er aan verdienen. Nee die kunnen met veel minder geld wel toe. Geld geeft veel te veel macht.
Altijd als er grote rampen zijn merk ik dat ik minder goed tegen kleine problemen van anderen kan. Dan denk ik echt boeiend Petra dat je slimme overboeking t niet doet maar er zijn duizenden mensen dood en nog eens duizenden slapen in de vrieskou. Hebben meer mensen hier last van?
0 stemmers
Niet persee alleen bij een grote ramp. Vind dat een beetje hypocryt omdat er veel ergs gebeurt maar niet alles op t nieuws verschijnt. Ik vind het een beetje selectief iets erg vinden haha.
Ik heb wel vaak zoiets van waar maak je je druk om bij onzin dingen.
Ik vind het juist vaak irritant als mensen bijna dwepen met zoān (absoluut verschrikkelijke) gebeurtenis: heel goed van jou dat je het heel erg vindt, maar als je in de supermarkt boodschappen doet dan sta je je ook weer gewoon druk te maken over de zeezoutboter die alwƩƩr niet op voorraad is en 's avonds zit je je ook weer te ergeren aan de influencer die je volgt op insta voor je irritainment. En wellicht is dat vandaag of morgen nog niet zo, maar volgende week zijn al die mensen nog steeds dood en hebben heel veel anderen nog steeds geen plek om te slapen, maar dan sta jij je ook weer gewoon op te vreten in de file hoor
Nou ik vond al die rijken en bedrijven pas echt hypocriet tijdens de brand van de Notre Dame. Dan kunnen ze wel geld doneren, maar een winter lang de daklozen van Parijs helpen of bouwprojecten voor goedkope huizen steunen? Fuck no.
Anders. Heb de Gmail app op mān telefoon. Krijg een melding van nieuwe berichten en dan kijk ik. Ga niet zelf de app openen om te kijken of er wat nieuws is.
Checken is een groot woord. Ik krijg een pushbericht als er een nieuwe mail is, en afhankelijk van de inhoud klik ik er op of niet. De bestelbevestiging van de boodschappen swipe ik bijvoorbeeld weg, belangrijkere mail klik ik wel aan.
Ik heb de pushberichten uit gezet dus kijk ongeveer 1 keer per dag. Was die meldingen zo beu want je gaat toch elke keer even snel kijken
Heb jij tot nu veel momenten gehad in je leven, waarover je achteraf denkt āals ik toen een andere beslissing had gemaakt had ik nu een heel ander leven gehadā. In de zin van dat je dan nu met iemand anders getrouwd zou zijn, in een ander land zou wonen, een hele andere carriĆØre zou hebben. Betekent niet dat je er ook spijt van moet hebben trouwens.
0 stemmers
Je wekker staat om 7 uur, je (hypothetische) partner maakt je een half uur daarvoor wakker om nog even te knuffelen voor jullie uit bed moeten.
0 stemmers
We kunnen prima even na de wekker knuffelen dan ontbijt ik maar ff snel. Maar je moet me echt niet een half uur te vroeg wakker maken want dan is een knuffel het laatste wat je krijgt.
Ik zet mn wekker zelf ook altijd een halfuur eerder want ik heb Heel Veel tijd nodig om wakker te worden dus prima
Maar dan word je volgens de vraag toch nog een half uur vòòr die wekker gewekt, het knuffelen gebeurt niet in het half uur dat je zelf al extra in hebt gebouwd.