Ik zeg wel dat ik ‘m altijd zo ophalen maar wss zou ik gewoon een uber regelen en weer verder gaan slapen
Ik twijfelde eerst wat meer maar mijn ouders konden ons nooit laat ophalen want hadden dan zelf gedronken, was zelfs al wel gedoe als we nog iets op school hadden want dan moest 1 van de twee niet drinken. Ik sliep wel gewoon vaak bij een vriendin dus het was verder ook niet super beperkend maar zou dat later dus wel anders doen. Mijn moeder voelt zich daar nu wel schuldig over en is gelukkig nu ook heel anders, drinken ook niet meer dagelijks enzo. Overdag daarentegen haalden en brachten mijn ouders ons wel vaak als het regende ofzo dus dat was wel super fijn.
Bij ons was het eerst ook een om en om regeling met andere vaders/moeders. Tot de moeder van een vriendin had gelogen voor een andere vriendin die eigenlijk niet mee uit mocht. Ze had gezegd dat die vriendin zou blijven slapen en dat we bij hun thuis zouden blijven terwijl we de stad in zouden gaan.
Mijn ouders waren daar achter gekomen en toen vond mijn vader ik haal jullie dan voortaan zelf wel op dan weet ik zeker dat het goed gaat. Er was wel een andere vader die ons af en toe wel ophaalde, die vertrouwde ze blijkbaar wel.
Mijn vader bleef de hele nacht op en dan was hij zo blij om ons te zien
1 is prima sgat, tenzij je als een big door de modder heb lopen te rollen
Ps: pods zijn sowieso duur, probeer een vloeibare van Lidl of AH eigen merk
Never forget dat ik dan op m’n 16e uitging met vriendinnen in blaasonsteking jurkjes zonder jas in de winter, want niemand had zin in de garderobe en mijn vader dan midden in de nacht op de hoek stond te wachten bedolven onder 5 winterjassen
Werd ook nog eens voor pedo uitgescholden toen hij met mij mee liep en vriendinnen achter me.
Ah dat vind ik heel cute!
Ik moet er aan denken dat toen ik zelf snachts thuis kwam ik altijd op de slaapkamerdeur moest kloppen. Ik had geklopt, mijn vader heeft nog een heel gesprek met mij gehouden van hoe laat is het, was het gezellig en ik ben naar bed gegaan. Zo een uur later werd ik wakker omdat ik voelde dat iemand over mijn bed heen hing, ik keihard gillen en ik hoor een man ook schreeuwen. Beneden hoorde ik een vrouw gillen want die werd weer wakker van het geschreeuw van boven. Was het mijn vader
Die was ineens wakker geschrokken, zag dat het 1,5 uur na mijn ‘tijd’ was, ging kijken of ik in bed lag maar zag mij in het donker niet zo snel in bed liggen Ik heb 10 minuten met hem staan praten en hij had geen idee.
De buren zullen wel hebben gedacht van wat is dit
Jaa ik heb jaren vloeibaar gebruikt en nu nog hoor. Maar pods ruiken gewoon lekker fris. Maar voortaan dus 1 hahah.
Zo heb ik ook wel eens 's nachts het hele huis bij elkaar gegild. Het was zomer en het begon 's nachts te stormen en regenen. Mijn vader ging uit zijn bed gauw bij iedereen de ramen dichtdoen. Hij sliep naakt. En ik werd wakker op het moment dat er vanachter het gordijn een naakte man mijn kamer in kwam.
Ik droom juist met enige regelmaat dat ik terug moet naar de middelbare school of zelfs de basisschool omdat blijkt dat ik een vak niet gehaald heb. Dan zit ik als dertiger weer in groep 8 aan die kleine tafeltjes omdat ik blijkbaar nooit geslaagd ben voor rekenen.
Zo dan schrik je je helemaal kapot
Ja dit, vooral ook omdat dat echt super duur is met ov ook? Maar dat hele naar de school van je voorkeur gaan staat zo ver van mij af haha mijn ouders schreven mij in bij de dichtstbijzijnde school en ik had daarin niks te zeggen
En zaten jullie dan helemaal dronken op de achterbank? Het was echt mijn nachtmerrie om mijn ouders tegen te komen na het uitgaan
Jep, mijn favo was dan als er een nachtelijke alcoholcontrole was en hij dan het raampje omlaag deed en je de zoete wijn/ baco/ Malibu cola/ Breezerdampen zo in het gezicht van de agent zag slaan. En als hij pech had Goldstrike
Bij een andere vriendin was haar vader een keer te vroeg en ze nam haar telefoon niet op. Kwam opeens haar vader dansend naar binnen omdat hij de uitsmijter geld had gegeven. Ik heb echt 6 jaar de slappe lach gehad elke keer als iemand daar over begon.
Zij willen uitgaan. Niet ik. Ze mankeren niet opeens iets aan hun benen, dus ze fietsen maar lekker met elkaar terug naar huis.
Ik geniet thuis lekker van mijn bed
Mijn moeder kwam mij (en mijn vrienden) juist graag halen omdat ze toch niet fatsoenlijk sliep voordat ik weer thuis was. Als ik op een andere manier naar huis kwam moest ik ook altijd even melden dat ik er was zodat ze écht kon gaan slapen ipv alleen maar half doezelend wachten tot ik er was. Bij mijn broertje later precies hetzelfde en ook nu nog steeds zo als ik er eens ben, en wat ga drinken met vrienden oid
Toen ik nog thuis woonden sliepen er ook altijd wel mensen bij ons na het uitgaan (hoogtepunt was 7 man, op de slaapbank en luchtbedden in mijn zolderkamertje - toen overigens met de eerste metro op zaterdagochtend, niet opgehaald) en dan kregen we als we ergens begin van de middag eens opstonden uitgebreid ontbijt met vers afgebakken broodjes en roerei en een vers sapje
Ik heb tot mijn 18e bij mijn ouders gewoond, tot die tijd kwam mijn vader me regelmatig ophalen.
Meestal sprak ik met hem af op een bepaalde tijd buiten de discotheek. Een keer was ik de tijd vergeten of had ik daar schijt aan en kwam mn vader de (scholieren)discotheek binnen op zoek naar mij. Ik schaamde me zo erg hahaha, nooit meer gedaan toen.
Mijn ouders zijn me alleen komen halen op het eerste feestje in de brugklas, daarna geloofden ze wel dat ik veilig thuis kon komen. Mocht wel altijd bellen als er iets was maar nooit problemen gehad.
Ja same, en ik vond dat altijd overdreven maar ik vrees dat ik ook zo ga zijn ik slaap al slecht als m’n partner op stap is en dat is een volwassen vent van 36.
Ik ging op de middelbare nog niet echt uit, dat kwam pas wat meer toen ik uit huis ging en wilde überhaupt niet opgehaald worden eigenlijk.
Tegenwoordig als ik uit ga bij m’n ouders in de buurt vraagt mijn vader nog steeds of 'ie me op kan halen. Ben bijna 32