Ik doe altijd 1. Nooit over nagedacht om er 2 te gebruiken. Wordt perfect schoon.
Haha ja echt vreselijk. Intercity Berlijn die ook altijd een uur vertraging heeft vanuit Duitsland, of 1 op de 2 keer dat ik net de grens overkom naar Duitsland dat hij dan niet verder rijdt.
Van alles versies die ik zag (Aus, US, België) vond ik België veruit het best gematcht en leek het minste uit op sensatie.
Vind jij van jezelf dat je goede/geïnteresseerde/verdiepende vragen stelt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb je dat ergens geleerd?
- Ja
- Nee
0 stemmers
de helft van al mijn wedervragen is ‘wat dan?’
Weet ik veel, ik ben geen interviewer dus nog nooit over nagedacht
Alleen als ik daadwerkelijk geïnteresseerd ben
Jaa dat idd “oh echt”
Ik vind het nog het meest schrikbarend dat die mensen niet eens in staat zijn om te begrijpen wat literatuur inhoudt
Haha ja. Op mijn werk: prima. In sociale context: geen sprake van.
In tegenstelling tot First Dates waar je dan met Pinkeltje gematcht wordt
Waarom is het dan lastig om goede vragen te stellen? Je hoeft namelijk geen interviewer te zijn om dat te kunnen. Ik ben er zelf ook niet goed in maar ik wil het wel graag leren.
Zulke gesprekken zijn ook zo fucking vermoeiend
Ja dit zijn ook vaak mensen die vragen “wat maakt dat je” ipv “waarom”
Deze beginnen vaak met ‘wat maakt dat…’
Althans deze komt heel aangeleerd over op me. Hekel aan.
OMG GMTA
Ik heb ook een filmpje gezien, doorgestuurd gekregen, waar het ging over dat ze zich vooral zorgen maken over dat kinderen op zijn website misschien wel dat verhaal zouden aanklikken. Daar maken ouders zich zorgen over. Of dat ze dat verhaal over poppers, seks enz. tegen komen. Ik had niet het idee dat het daar vooral over ging. Ik vind de hele heisa die ontstaat omtrent het woord pedo heftig. Het is een beetje als vroeger dat je elkaar bang maakt voor een mogelijke potloodventer die het buurmeisje van de buren van je tante tegen is gekomen.
Wel interessant artikel
Elke ochtend. En ik vind het zo apart eigenlijk want op de middelbare school vond ik het heel raar als ik hoorde dat iemand 's ochtends moest poepen, of uberhaupt moest poepen op school. Volgens mij was het toen altijd ergens in het begin van de avond na het avondeten. Daarna ging ik douchen en slapen. Nu heb ik het 's ochtends dat ik moet poepen en ik ga daarna douchen. Dus die hele stoelgang is omgekeerd?
Als je mocht kiezen dus deze. Poep je dan liever elke avond of elke ochtend?
- 'S avonds
- 'S ochtends
0 stemmers