Stel je persoonlijke vraag #42

Me too van Megan Trainor is mijn favevan the fitness marshall. Haha echt love him

2 likes

Eens met @Shaaar, een kom tomaten- of willekeurige groentensoep als ‘voorgerecht’: no thank you. Soto ajam (mijn lievelingseten sinds ik me kan herinneren), bouillabaisse, ramen, pho, de pompoensoep die ik een keer per jaar maak en bijna meer puree is dan soep: yes please

5 likes

Ah, die TikTok-scam.

2 likes

Rebecca Louise! Zij sporte altijd samen met haar hondje en maakte legit grapjes tussendoor, leuk mens was dat, geen idee of ze nog steeds filmpjes maakt eigenlijk.

Oja en Optimavita had vroeger goede workout filmpjes, maar die kijk ik nu uit principe niet meer na haar Suz-worship-fase

4 likes

Ik ben zelfs gecertificeerd om les te geven in het programma van Blogilates haha

13 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Reizen / Vakantie #2

Als je een lijst zou kunnen zien van iedereen die gemasturbeerd heeft denkende aan je, zou je die dan willen zien?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat is erger;

• Weten wie erop staan
  • Weten wie er niet op staan

0 stemmers

4 likes

Ik ben wel nieuwsgierig naar hoe hetero mannen dit in zouden vullen (t.o.v. andere groepen)

4 likes

Gebruik jij deze :innocent: emoji?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Zou je hier het recept van willen delen? Ik ben ook benieuwd hoe je de tomaatjes en champignons uit de oven maakt (maar dat is misschien gewoon olie, zout en peper en grillen maar?).

3 likes

ik vind dat denk ik de ergste emoji samen met :wink:

4 likes

Er wordt o.a. hier een lobby gehouden voor een wettelijk verbod van smartphones op middelbare scholen.

• Goed idee
  • Slecht idee
  • Geen idee
  • Anders

0 stemmers

4 likes

Verbod is topidee, wettelijk verbod is slecht idee. Edit: Wet en politiek moet je soms ver van opvoeding en onderwijs houden en dit lijkt me zo’n moment.

29 likes

7 bouillonblokjes was trouwens omdat ik toen hele kleine blokjes gebruikte, 1,5 liter groentebouillon moet je gewoon hebben.
Met spekjes bedoel ik vegan spekjes of gerookte tofu, maar meestal skip ik die. Crème fraîche gebruik ik ook vegan (maar kan natuurlijk ook zuivel).
En de champignons wissel ik af met wat ik in huis heb. Meestal haal ik er een bospaddestoelenmix voor, maar er gaan ook wel eens kastanje of gewone champignons in.

Champignons en tomaatjes uit de oven is in ovenschalen doen (wel gescheiden van elkaar, want ze geven allebei hun eigen vocht af die heel lekker is om op te soppen met brood), lekkere olijfolie overheen, veel knoflook, beetje zout, veel peper en dan in de oven op 180 graden 35-40 minuten. Ik doe het vaak wat vroeger en zet dan gewoon de oven uit als ze klaar zijn, met de restwarmte rustig afkoelen doet de knoflooksmaak wel top.

7 likes

Mijn dochter moet in de les haar telefoon in een telefoonzak stoppen. (Camera naar beneden)

Veel scholen werken tegenwoordig met een programma zoals SOM. Het rooster kan per dag verschillen en ook het huiswerk staat er in.

Niet handig als ze dan geen mobiel mee mogen nemen die dag. Scholen stimuleren het digitale gebruik.

En inderdaad op de laptops kunnen ze ook berichten sturen. Dus wat maakt het uit!

2 likes

Bij ons is het al een regel dat het niet mag maar 1) leerlingen houden zich er niet aan en doen het dan ‘stiekem’ en/of 2) ze moeten wel werken op laptops dus gaan ze elkaar maar via Teams o.i.d. berichten sturen wat nog veel afleidender is omdat dat telkens in beeld oppopt.

1 like

Ik gok dat 80% van dit forum is opgegroeid met een paar grote tv schermen in de school waarol roosterwijzigingen werden weergeven en een papieren agenda. Je kind zal het overleven zonder mobieltje

56 likes

Vind het btw wel jammer dat ze in dat stukje met cijfers over fietsongelukken geen cijfers noemen van hoeveel van de kinderen op de SEH daar zijn ivm hoofdletsel? Staat los van dat ik voor helmen ben, maar is wel leuk stukje info wat ik had willen horen in een artikel dat geschreven is om me te overtuigen

5 likes

Wow, wil je ons terug de Middeleeuwen in hebben ofzo?

5 likes

Dit herinnert me er aan dat bij ons het rooster in een kastje hing en daar moest je ook kijken of er wijzigingen waren :sweat_smile: (nog geen digitale schermen dus).
Of je werd gebeld met de telefoonboom.

26 likes