Stel je persoonlijke vraag #42

Soep als voorgerecht echt niet, maar soep als hoofdmaaltijd met heel veel ander lekkers er omheen is echt een van m’n favoriete gerechten in de herfst. Verse pompoensoep met bospaddestoelen, vers brood uit de oven om te dippen en allemaal smeersels erbij en voor daarop. Meestal doe ik dan tomaatjes uit de oven, champignons uit de oven, olijven, tapenades, aioli, andere smeersels die ik nog heb erbij. Dan ja. Alle andere gevallen mwoah meh soep, saai na 3 happen.

Edit: oh en wat @Shaaar zegt ook 100%

14 likes

soep kan ook handig, goedkoop en gezond zijn.

18 likes

Pas nog in Parijs voor Le Relais de L’Entrecôte. 1,5 uur in de rij gestaan omdat mijn vriend er graag wilde eten. Het eten was mwah en uiteindelijk hebben we langer in de rij gestaan dan dat we daar hebben gezeten.
Ik zou het zeker niet nog een keer doen.

3 likes

Jezus wat overdreven

24 likes

Nee bamboebladeren zijn lekker

15 likes

Hoeveel het vult hangt volledig af van het soort soep en wat er allemaal in zit.

1 like

Ik hou van soep man, ik maak vaak een soep van restjes zodat ik niks weg hoef te gooien en ik heb het grootste gedeelte van mijn leven geen cent te makken gehad dus dan is een goede soep kunnen maken echt een uitkomst.

Chili soep, Cawl, Pho of ramen of hot pot of Tom Yum😍 Inject it into meeeeeee.

13 likes

Kayla Itsines. De bikini body guide. Toentertijd na 12 weken trouwens wel een mooi resultaat aan over gehouden, zonder een sportschool.
De andere 2 (Insanity en Jillian Michaels) nooit afgemaakt.

18 likes

Chloe Ting - Get Abs in 2 WEEKS

Volgens mij hebben zó veel mensen die gedaan tijdens corona. Alleen al dat introdeuntje etc. Ik weet precies uit mn hoofd wat ze zegt haha

Deze

6 likes

Een tijd geleden deed ik ook vaak dance workouts van MadFit

5 likes

Via de app van mijn sportschool waren er work out at home filmpjes

1 like

P90X lijkt me zo extreem. Dat is toch ook van die Tell Sell reclames? Met die man in die loods

Edit: Oh nee dat is Insanity!

2 likes

:heart: Leslie Sansone

3 likes

haal je nou koala’s en panda’s door elkaar of mis ik iets :sob:

13 likes

Heb jij dan ook chlamydia zoals de meeste koala’s?

3 likes

Mijn favo Fitness Marshall video’s. Echt een vibe.

10 likes

Echt totaal irrelevant maar ik moet nu weer denken aan dat Timothee Chalamet de halve school chlamydia had gegeven dus dat wil ik graag met de rest van het forum delen.

6 likes

Nee joh! Wtf?!

2 likes

Ik ken iemand die toendertijd met hem naar school ging en die zei het. Later stond het ook op Twitter enzo maar ik geloof het wel echt omdat diegene het al jaren daarvoor verteld had hahaha

3 likes

Oja is eucalyptusblad maar dan alsnog is tomatensoep lekkerder

3 likes