Ik neem regelmatig m’n vriend z’n business ov-kaart mee als ik met ov moet reizen.
Goed ik weet dat alles altijd duur is en dat het geen zin heeft om te klagen dat alles altijd zo duur is maar ik doe het toch:
Openbaar vervoer is idd zo dúúr niks openbaars meer aan als het zo ontoegankelijk is
Maar wel bezuinigen, want niemand gebruikt het ov meer
Ik vind die laatste zin altijd zo’n dooddoener. Heel vervelend dat andere mensen geen goed functionerend lichaam hebben, maar dat heeft toch niets met mijn hangtieten te maken? En trouwens, ik heb een darmaandoening dus mijn lichaam functioneert ook niet goed, mag ik dan wel zeuren over mijn pukkelgezicht?
Ik was gisteren in Amsterdam maar ze controleerden echt ziek veel.
Op de terugweg in de trein reisde een meisje voor me zwart… Maar conducteur was in een goed humeur en zag het door de vingers omdat het goede vrijdag was. Zat ik dan met m’n tering duur kaartje
oh ik kan daar echt van genieten, mijn weg naar werk is zo een kutbaan van waar het telkens wisselt tussen één en twee rijstroken met gigantisch veel stoplichten voor niets waar iedereen wilt gaan racen. Maar door die wisselstroken kan je het verkeer zo makkelijk ophouden wat altijd genieten is als je ze ziet vloeken in de achteruitkijkspiegel omdat ik mij aan de normale snelheid houd.
Als dat je blij maakt ga je gang. Ik bedoelde vooral dat er vaak te veel waarde aan hoe het lichaam (van jezelf of andermans) eruitziet wordt gehecht. Terwijl het eigenlijk een heel saai iets is.
Dat zeg je dan wel weer mooi en daar ben ik het ook wel mee eens
Ik zit heel soms (zoals toevallig nu) eerste klas om mn telefoon op te laden. Want in veel treinen op mijn traject zit in de tweede klas nog geen stopcontact.
Ik vind inchecken met je betaalpas echt heel handig! Dat lukt dus ook met je Apple Watch als daar je betaalpas op zit.
Toen de conducteur langskwam hoefde ik niet op zoek naar mijn pasje. Hij keek wel verbaasd want had dat nog niet eerder gezien maar het werkte! Vond hij ook wel innovatief.
Ik vind mensen die te zacht rijden echt mijn allergrootste ergernis. 100 waar je 130 mag. 50/60 waar je 80 mag. Vraag me dan echt altijd af of die mensen wel een flauw idee hebben hoe hard je mag…
Dat kan ook voor gevaarlijke situaties zorgen, dus die snap ik ook wel. Het meeste erger ik aan mensen die aso rijden. Van de linker derde baan snel naar rechts om een afslag te halen, terwijl iedereen op de rem moet.
- Te laat invoegen voor een afslag
- Te hard rijden
- Te zacht rijden
- Bumper kleven
- Flikkeren met lampen om voorbij te mogen
- Toeteren
- Ander gedrag; geef maar een voorbeeld
- Ik heb geen rijbewijs/voertuig maar wil wel stemmen
- Ik kan niet kiezen
0 stemmers
Onnodig links rijden
Poeh ja die vind ik ook echt heel irritant.
Achter lesauto’s rijden vind ik vaak ook irritant (ook al weet ik dat ze daar niks aan kunnen doen)
Ik heb echt een tyfushekel er aan en als het kan nam ik een andere. Niks aan mij is gezond en ik haat het. Dus niet eens zo zeer hoe het er uit ziet, maar het slechte functioneren. Ik wou dat ik gezond was.
Onnodig links rijden en geen richting aangeven
Ik mis de optie “ik kan niet kiezen”
Haha
Toegevoegd!
Ik probeer altijd zoveel mogelijk positieve of neutrale dingen te denken over m’n lichaam als ik het in de spiegel zie, dus niet: ‘oh teveel vet daar/putjes/etc etc’ maar juist: ‘mooie sterke armen/zachte huid/fijne rondingen’. Merk echt dat dat helpt in lekkerder in m’n vel zitten en minder kritisch zijn op mezelf