Ja dat is pas oneerlijk
Ja!!! Dit vraag ik me dus ook echt af, volgens mij was dat echt bullshit
Je rijdt tenminste niet in een tesla
Nee gelukkig dat zou ik echt heel erg vinden
Hahaha oh wij moesten helemaal zon âexamenâ doen op papier vgm en door het dorp fietsen enzo. En langs moeders die checkte haha.
Ja was sowieso bullshit en de hele klas slaagde. @Soy.peor wij kregen wel zoân certificaat. Maarja, dan kreeg je al als je je veters kon strikken.
Bij ons slaagde volgens mij niet de hele klas. En iedereen kreeg ook een individuele score. De route was langs de middelbare scholen voor de leerlingen volgend jaar. Dus was al na het opgeven van de schoolkeuze.
Ik ben toen gezakt voor die theorie dieptepuntje
Heb jij wel eens Below Deck gekeken?
- Ja vind het geweldig
- Ja maar vimd het niet echt wat
- Nee
0 stemmers
Ik vind het zo geweldig haha, maar ook weer heel kut.
Wat een kromme redenatie. Dat automobilisten (ook) gevaarlijk zijn betekent toch niet dat fietsers dat niet zijn?
Wat is daar krom aan? Automobilisten rijden andere weggebruikers zwaargewond of dood. Als je wordt aangereden door een fiets is dat een stuk minder gevaarlijk.
Ik voor praktijk gezakt haha vond dat zo gĂȘnant toen!! Ik doe het nu prima in het verkeer gelukkig! Hand uitsteken vergeet ik nooit meer!
Zoân aanrijding kan op een andere manier wel heel veel impact hebben op de automobilist, bijv. mentaal. Of iemand kan zonder te kijken als fietser een N weg oversteken, auto moet uitwijken en beland op zijn kop in de berm, gebeurt. Maar staat uiteraard het gros van de tijd in schril contrast met het letsel van de zwakke verkeersdeelnemer.
Uiteindelijk bestaan deze twee dingen naast elkaar.
Ginger beer van Bundaberg
Ik ben ook echt hooked. Eerst dacht ik mwah⊠Maar je gaat zo mee in de drama van de crew, die 9 van de 10 keer een soort semi relatie krijgen met nog meer drama.
Jaa same, in groep 7 volgens mij. Dacht eigenlijk ook dat dat een landelijk iets was? In mijn gemeente deden in ieder geval alle basisscholen er aan mee. Heb toen ook nog met de burgemeester op de foto in de krant gestaan omdat ik en paar anderen de enigen waren met 0 fout op praktijk en theorie
Ik was de beste van de basisschool met 0 fout in de theorie en praktijk en toen mocht ik samen met alle andere nerds van de basisscholen in de stad op uitje naar de brandweerkazerne
Dit is een soort Cito score flex
Sws Bundaberg, ook hun limonades
Zou jij je laten bekeren tot een geloof voor een partner zonder dat je zelf gelooft? Dus niet omdat je door je partner in aanraking bent gekomen met een geloof en je nu ook in gelooft, maar omdat je anders bijvoorbeeld niet âmagâ trouwen of het belangrijk is voor (de familie) van je partner.
- Ja, dat zou ik doen
- Nee, dat zou ik niet doen
- Dat weet ik niet/misschien
0 stemmers
Flauw