Stel je persoonlijke vraag #42

Volgens mij is dit wel meer dan eens gebeurd, maar er worden nooit (ik kan het me althans niet herinneren) namen genoemd dus op wie moet je dan verontwaardigd blijven? Het hele forum? Terwijl het misschien maar om drie of vier forummers gaat

“Het forum is geen veilige plek meeeeeer”
Nee, je moet gewoon niet van alles over A. B. C. D. plaatsen.

Net als de vorige keer :roll_eyes: :sweat_smile:

1 like

Nou wellicht maakt deze vraag zodanig veel los dat we nu ten onder gaan

2 likes

Wow! Welk forum :eyes:

2 likes

Oh in dat geval…

Hahaha wel echt typisch iets voor gurugossip vind ik

7 likes

Hoelang heb jij je huidige bank?

  • < 6 mnd
  • 6 tot 12 mnd
  • 1-3 jaar
  • 3-5 jaar
  • 6-8 jaar
  • 9+ jaar

0 stemmers

En welk cijfer geef je aan je bank qua zitcomfort, kwaliteit én uiterlijk?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

2 likes

Als de bank niet grijs zou zijn dan 10. Maar grijs. :smiling_face_with_tear:

3 likes

ik vind hem prachtig maar hij zit echt voor geen meter. maar ik wil ook geen andere bank, dus het leven is lijden.

8 likes

@Ginger ben nu wel benieuwd naar je bank natuurlijk!

Haha snap ik! Het is de Flint van Leolux in een donkerblauwe stof. Zit fantastisch en ik vind m heel erg mooi, was precies wat we zochten! Zijn er na 1.5 jaar nog altijd heel erg blij mee

4 likes

Op EGF in ieder geval. Hier werd dat ooit eens beweerd. Maar die persoon plaatste zulke anonieme berichten dat het mij heel sterk leek. Neemt niet weg dat we dat soort meldingen wel serieus nemen maar we daar weinig aan kunnen doen. Dus ik zou vooral nog een keer zeggen: let op met wat je post.

1 like

Weet jij wat voor vorm jouw hoofd heeft?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Dat was vanuit een andere member toch, niet vanuit mods?

Rond als de bal

1 like

Het is een vrij goedkope van de kwantum, een van de eerste dingen die ik kocht toen ik een salaris had. Maar inmiddels zijn de kussens redelijk plat geworden, zit hij niet echt heel lekker meer (zeker niet met zijn tweeen!) en heb ik een groter huis waar evt een hoekbank in zou passen, maar ja, deze bank is opzich ook prima, dus ik denk dat ik het er gewoon maar mee doe.

Haha ik dacht dat dit over de ING oid ging dus vulde in 9+ jaar en dacht bij de antwoorden van de rest wow waarom wisselt iedereen zo veel van bank dan

33 likes

Hahahaha ik ook

1 like

Onderkinnenvorm

8 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Stel je persoonlijke vraag #42 (Deel 23).