Lieke van Lexmond en Jeroen Rietbergen waren ooit een stel.
1 Stefan
2 Michael
3 Mark
4 Tim
5-6 Peter, Tom
7-8 Jeroen, Martijn
9-10 Patrick, Robin
11-12 Kevin, Rik
13-15 Brian, Erik, Sander
16 Danny
17-19 Bas, Robert, Roeland
20-25 Daniel, Dennis, Jan, Niels, Roy, Ruben
26-29 Bram, Matthijs, Nick, Wouter
30-34 Jeffrey, Paul, Rob, Ron, Wesley
De top 34 tussen 1989 en 1992
Hoeveel jongens met deze namen heb jij gedate?
- 0
- 1-4
- 5-10
- 10-15
- 15-20
- meer dan 20
0 stemmers
Er is maar 1 Sander en hij presenteerde Camping Life.
Ik heb nog nooit een Nederlander (als in tatta) gedate, kan het iedereen aanraden đ«¶đŒ
Omg op mezelfâŠ
Hoe dan?!
Geen smaak/veel gedate?
Echt gĂȘnant dit ik ben een paar jaar later geboren, en de jongens waar ik mee heb gedate ook, en alsnog heb ik een Stefan, Tim, Tom, Rik, Erik, Dennis en Ruben gedate.
Echt daten daten? Wel seks gehad met een Mark en volgens mij met ook met een Bas
Ik wil eigenlijk alleen de mening van @anon86562306 horenâŠ
Want⊠blijven de bacteriën na spoelen/wasmachine ook in die spons zitten?
Dat laat ik ook graag aan @anon86562306 over, maar @Luzarl zal de spons uitwringen in een glas en het water dan gewoon opdrinken iig(grapje trouwens ) want na 4 uur stilstaand water in een glas ga je dood.
Sponzen zijn voor eenmalig gebruik, met een reden. Ik weet niet of de structuur van een scrub daddy daar onder valt. Die is veel meer open en plastic, geen idee of daar onderzoeken over zijn.
Ik gebruik sponzen trouwens max. 2 keer. Ik vind die dingen zo kut en toch koop ik elke keer weer een pak.
Hoeveel keren gebruik jij dit soort sponzen?
- Uberhaupt nooit
- 1 a 2 keer
- Zoân 5 keer
- Meer dan 10 keer
0 stemmers
- Maar wel wat van die namen getongd. Echt bijna de meerderheid gatverdamme.
Please niet weer de sponzen discussie
Ik heb daardoor vorige keer een siliconen spons gekocht en dat was echt mijn slechtste aankoop ooit
Heb nu weer een scrub daddy.
Oh nee, dan kom ik alleen uit op tom en robin! Zoân eenmalige tongsessie dronken in een club ofzo noem ik niet daten. Ik mis alleen de naam Nick. Ik vind dat ook zoân naam waarvan iedereen er wel iemand van kent haha
Edit: sorry Nick zit ertussen!
Zijn roepnaam is al mediocre, maar de namen in zijn paspoort. Geen woorden voor
Die staat er tussen
Ik vind het super irritant als iemand zegt dat ik stil ben want het is echt bijna 100% van de tijd omdat ik geen gesprek met die persoon wil. Het zijn ook alleen mannen die dat ooit tegen mij hebben gezegd en dan denk ik echt ok misschien ligt het aan jou? Heb je dat al eens overwogen?
Want ik kan letterlijk 8 uur lang onafgebroken tegen je praten als je niet gewoon kut bent.