Stel je persoonlijke vraag #42

Oh dit lijkt me zo irritant. Een vriendin van vroeger is gewoon van nature stil/rustig. Vooral in een groep. Niet dat ze verlegen is maar gewoon niet zo’n prater, hoevaak zij wel niet die opmerking heeft gekregen :expressionless:

1 like

vind je de naam Jeroen een serieuze afknapper?

• Ja, ik zou echt niet verder willen met iemand die zo heet
  • Ja, iemand staat wel achter met zo’n naam maar oké als iemand echt leuk is…
  • Nee, alleen voor de grap
  • Nee, vind het gewoon een leuke en normale naam

0 stemmers

1 like

Maar je weet toch niet waar die mensen vandaan komen? Als je uit een klein gehucht komt kan je werk misschien wel centraal en makkelijk bereikbaar zijn maar niet vanaf jouw huis.

Oh nee dan kan ik veel meer namen verzinnen waar ik op zou afknappen. Jeroen is opzich wel een hele normale naam. Alwin, of Harold, Wesley ofzo dat zou wel een afknapper zijn voor mij.

2 likes

Heb jij een scrub daddy?

• Ja en ik ben fan
  • Ja maar ik vind het niet wat
  • Nee wil ik wel
  • Nee wil ik niet

0 stemmers

Action heeft ze en ben echt verbaasd hoe goed het werkt. Totaal niet verwacht. Vooral met koud water.

2 likes

love afwassen met de dish daddy :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Oh is dat een andere variant?

Edit: zie het al. Wist niet dat ze zoveel varianten hadden!

Vooral op het werk. Maar dat komt omdat ik een sociale asshole ben en van 9 van de 10 mensen echt niet hoef te weten wat ze in het weekend gedaan hebben etc.

Vind je simpele oud-Hollandse (misschien ook wel Vlaamse?) namen leuk voor mannen zoals: Jan Piet Kees Karel Klaas Teun Jaap Dirk

• Ja, m’n favoriet
  • Ja, maar zou het niet kiezen
  • Nee, niks aan

0 stemmers

3 likes

Ik vind de naam Dennis eigenlijk veel passender voor het type dat we nu Jeroen noemen.

8 likes

Volgens mij is Dennis meer een naam voor mannen die nu tussen 40 en 50 zijn een Jeroen voor mannen tussen 30 en 40.

5 likes

Lelijk is niet het goede woord, maar het is een heel ongewone naam waarover ik altijd tekst en uitleg moet geven. Ik vermijd het noemen van de naam altijd zo lang mogelijk als ik nieuwe mensen ontmoet.

2 likes

Ik vind dennis een beetje een aso naam :grimacing: en jeroen echt de oerhollandse gemiddelde in alles man. Mn vriend heeft echt zo’n naam wat je wereldwijd heel veel hoort zoals justin jason etc. In Nederland wel wat minder maarja heb er niet echt een mening over. Daarom neutraal.

9 likes

Toen ik mijn man leerde kennen vond ik hem meteen heel leuk (was echt liefde op het eerste gezicht/de eerste dag) maar ik baalde wel ook meteen van zijn naam haha. Hij weet dat ook maar na al die jaren ben ik er natuurlijk wel aan gewend.
Echt een naam die mannen van 60 of ouder hebben, en ook nog negatieve associaties door een bekende man met dezelfde naam. Dat laatste kunnen zijn ouders niet zoveel aan doen, maar ik denk nog steeds, waarom noem je een lief klein baby’tje zo in de late 80’s. :sweat_smile:

1 like

Geldt niet voor alle namen maar ik vind bijvoorbeeld Klaas wel leuker dan een wat nieuwere (maar alweer gedateerd aanvoelende) naam als Dennis?

2 likes

Ja maar dan vind ik het logischer dat je de auto naar een station pakt, zoals 99% van mijn collega’s doet. Er zullen echt wel uitzonderingen zijn waarbij dat bijvoorbeeld veel langer duurt, of er zijn mensen die veel naar klanten moeten rijden, maar zo zijn er altijd uitzonderingen. Ik denk dat dat voor de meeste mensen die met de auto naar kantoor komen niet geldt.

2 likes

De meeste Jeroenen die ik ken zijn tussen de 40-50
Dat was toen een heel populaire naam zoals Wendy

1 like

Ja het vrouwelijke equivalent van Jeroen vind ik Lieke. Maar de naam Lieke is nog steeds wel populair maar vind Jeroen en Lieke dus helemaal matchen haha.

Vind het sowieso altijd wel grappig. Volgens mij is Harry in nederland een naam voor 60+ en in engeland nog steeds wel populair? (Niet zeker) of zoals Paula in duitsland.

8 likes

Mitchell is voor mij een no go :confounded:

3 likes

Mijn ex heet Jeroen en hij maakt alle stereotypen die op het forum besproken worden waarheid, dus vanaf nu zou ik sowieso op die naam afknappen.

7 likes