Graag gedaan schatje
Kerel? Parel? Kavel?
Korel
Omdat ik het blijf proberen terwijl ik het helemaal niet zo lekker vind?
Alleen als je het ooit hebt geproefd!
Ik vind szechuanpeperkorrels:
- Lekker
- Niet lekker
- Er tussen in
0 stemmers
Ik vind dat je beter een influencer aan je kunt koppelen en daarmee de boodschap uitdragen. Ik denk namelijk dat dat veel efficiënter werkt
Hahaha ja dat was een aanfluiting
Maar er zijn natuurlijk ook heel veel voorbeelden waarbij het wel werkt. Kijk naar alle reclames van influencers waarvan je weet dat ze het zelf nooit zouden gebruiken. Blijkbaar verkoopt het toch
Dan had je moeten zeggen 1 letter minder
Hahaha oh maar dat is toch niet zo erg? Zou het alleen niet kunnen uitspreken
Als ik er zelf iets mee maak vind ik het gewoon raar eigenlijk, maar in Sichuan vond ik het heerluk. Chengdu is echt een kutstad, maar het eten is fantastisch. Sichuan hotpot
en ze hebben ook gerechten met van die leuke namen zoals ‘ants climbing a tree’
(noodles met gehakt) en mapu dofu (tofu in sichuan spicy saus met gefermenteerde zwarte boontjes (die ook echt een aanradr zijn om een keer bij de toko te halen en mee te experimenteren!)) en bo-bo chicken. Ik heb wel alles zonder vlees gegeten dus ik denk niet 100% traditioneel.
Heb het idee dat oud Hollandse(?) namen heel populair zijn op dit moment in Duitsland. Ook namen als Theo bijvoorbeeld. Bron: mijn recent bevallen Duitse kantoor genootje met allemaal recent bevallen Duitse vriendinnen
Sorry ik moet door deze poll denken aan hoe mis seksuele opvoeding kan gaan. Een moeder van een vriendin van mij had een advocatenkantoor en daar kwamen een keer twee verstandelijk beperkte mensen binnen die een rechtszaak wouden aanspannen tegen een condoomfabrikant. Zij was zwanger geraakt namelijk en ze hadden alles precies gedaan zoals ze uitgelegd was. Dus netjes een condoom om de banaan gedaan en toch was ze zwanger. Ze dachten dat er iets mis moest zijn met de condoom. Toen heeft die moeder ze uitgelegd dat het toch net iets anders werkt.
Echt? Ik ken dit alleen als een broodje aap verhaal.
Ja dit is dus echt gebeurd bij haar. Die vriendin vertelde het eerst en toen dacht ik ja ja zal wel, maar toen vertelde die moeder het later ook nog een keer zelf. Dus het is op haar kantoor wel daadwerkelijk gebeurd.
Misschien dan toch in het echt oefenen, zal de protesten vast niet minder maken
Klopt, volgens mij worden daar allemaal Theo’s geboren de afgelopen tijd. Sowieso vrij traditionele namen. Waar wij hier Karel en Henk opvalllend vinden, worden namen zoals Dieter en Thorsten nog steeds veel gegeven volgens mij.
True true. Het zijn ook flauwe filmpjes, maar ik vind het wel eens goed dat de ontvangers bij dit soort berichten eens een keer niet de ouders zijn.
wat te denken van leopold en heinrich voor jongetjes antonia en rosalinde voor meisjes. alles heel normaal hier, maar ik moet toch altijd een beetje gniffelen.
Voor mijn gevoel is 2019 2 jaar geleden, niet 4 jaar!
Recent een aantal mensen van begin 50 verloren, en toen dacht ik wel: fuck dan ben ik over de helft?!?! (Als mij dat zou overkomen, of m’n man ofzo). Dat vind ik echt een heel naar/raar idee