Mijn beste vriendin en ik maken hier wel eens geintjes over dat als dit bij ons zou gebeuren (klop het ondertussen even af) dat de ander dan opstaat en dat tegenspreekt.
Oh nee hoor, dat vul ik zelf in voor mn ouders. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik weet dat ze gek op ons zijn en alles voor ons over hebben en doen. Viel me alleen op dat ze gelukkiger lijken toen wij uit huis waren.
Ik verwacht toch minimaal dat ze voor me liegen dat ik de liefste was als ik dood ben
@grace mag ik cohosten?
Mijn vriend en ik leerden elkaar een maand voor de eerste lockdown kennen. We gingen toen samen thuiswerken/studeren en ik ben eigenlijk niet meer weggegaan. Het was echt een soort snelkookpan maar ik kijk daardoor niet negatief terug op die periode van de pandemie.
Leg jezelf niet te veel druk op. Als het tegenvalt is het jammer, maar niet het einde van de wereld, en kun je gewoon terug (of ergens anders heen).
@Jumpsuit heel herkenbaar! Mijn ouders (moeder en stiefvader) zijn echt helemaal gek op ons en hebben alles voor ons over, en zowel mijn broertje als ik hebben echt een goede band met ze, maar ze lijken inderdaad ook echt veel gelukkiger sinds mijn broertje ook het huis uit is (ik ben al langer weg, groot leeftijdsverschil)
Heeft iemand ooit tegen je uitgesproken je te haten?
- Ja, meerdere mensen
- Ja
- Nee
0 stemmers
Gebruik je met wassen specifiek wasmiddel voor de kleur van de was?
- Ja, altijd
- Ja, soms
- Nee vrijwel nooit
0 stemmers
Wanneer heb je je voor het laatst eenzaam gevoeld?
- Deze week
- Afgelopen maand
- In de afgelopen paar maanden
- Vorig jaar
- Twee jaar of meer geleden
- Ik heb me nog nooit eenzaam gevoeld
0 stemmers
Krul je je wimpers?
- Ja, dagelijks
- Ja, soms
- Nee vrijwel nooit
- Ik laat het doen (lash liften)
0 stemmers
Nou over corona gesproken, toen dingen als nagelsalons enzo weer open gingen heb ik afspraken geboekt wat ik normaal dikke onzin vind en nooit zou doen (heb er niks op tegen) dus toen liet ik mn nagels doen en ook een lash lift. Ineens gingen vriendinnen en mn moeder dat ook doen. Ben ik een influencer? Lol nee, denk dat iedereen blij was dat iets weer mocht. Vind een lash lift heel mooi trouwens maar zou dat nooit bijhouden. Het voelt voor mij zo persoonlijk zo overdreven.
Ben jij tevreden met je natuurlijke wimpers?
- Ja hoor
- Nee
0 stemmers
Voor de moeders, vanaf wat voor leeftijd zou jij het toestaan dat je kind zijn/haar haren laat verven? Ik bedoel echt permanente verf.
- Vanaf elke leeftijd
- +10 jaar
- +12 jaar
- +16 jaar
0 stemmers
Ik vrees een verwarde en/of boze patiënt
Niet om te stigmatiseren dat psychiatrisch patiënten allemaal moordenaars zijn oid maar denk dat je als je in de psychiatrie werkt wel een hoger risico loopt op geweld tegen je.
Was inderdaad ook het eerste waar ik aan moest denken. Het brengt helaas risicoâs met zich mee en de afgelopen jaren zijn er ook nog best wat incidenten in het nieuws geweest als ik het me goed herinner.
Vroeger ook veel plezier gehad van die mascaraâs voor het haar in felle kleuren Werden echt van die harde stroken. Maar is toch leuk voor kinderen, boeiend
Ik heb nu 16+ gestemd maar ik denk dat ik in de praktijk voor ergens rond de 14 ga, mocht ze het willen. Ik ga er dan vanuit dat je permanente verf bedoelt, van die kleurmascaraâs etc zou ze al veel eerder mogen.
Ik merk wel dat ik het lastig vind, ik vind de nadruk op uiterlijk voor meisjes zo groot en daar wil ik haar een beetje voor afschermen. Tegelijkertijd wilde ze vorige week heeeeel graag een lippenstift en toen heb ik een gekleurde labello voor haar gekocht (ze is 5). Dus ik verleg mijn grenzen ook steeds weer een beetje, en ze is dan zĂł blij met zoân labello.
Edit: zie nu dat ik de poll verkeerd begrepen heb, ik zou dus op +12 moeten stemmen, ga hem even aanpassen
Mijne zijn echt om te janken. Zelfs een lash lift hielp amper.
Ik bedoel idd wel permanente verf. @Era Ik heb zelf zo erg gezeurd want ik wilde blonde haren. Nouja ik heb donkerbruin/zwart haar maar toch kreeg ik het op mn 15e voor elkaar. Was natuurlijk heel lastig om voor elkaar te krijgen. Het zag er niet uit en het werd gewoon geel. Die mascaraâs en ook kleurspoelingen zou ik sowieso direct toelaten.
Blonderen is het ergste wat ik mijn soort van kroeshaar heb aan kunnen doen man man. Wat een ellende en het prikte zo op mn hoofdhuid en toch maar blond willen zijn wtf!
Precies mijn gedachten, best naar.
Love mijn werk wel iig
Hahaha ja heeeeeel herkenbaar. Mijn fav. Is nog steeds John Frieda dark chocate brown. Niemand ziet verschil, maar ik wel
Als het rood wordt nooit!
Geintje natuurlijk maar zou ik wel jammer vinden.
Edit: lijkt net of ik rood haar niet mooi vindt haha, maar bedoel juist dat mân dochter het niet mag verven als ze natuurlijk rood haar krijgt.
Ik mocht mijn haar niet verven van mân ouders en net als met veel andere dingen heb ik dat lange tijd maar zo gelaten. Ik geniet nu op mân 33e voor het eerst van een peper-en zoutloze winter
Vind jij het woord âemotioneelâ over het algemeen positief of negatief? Bijvoorbeeld âwat een emotioneel verhaalâ of âik vind jou een emotioneel mensâ
- Positief
- Negatief
0 stemmers
2020 was mijn gelukkigste jaar ooit.
Voor mensen met een hond/ mensen die wel eens lopen met een hond
Andere hondenbaasjes
- Gezellig als ze een heel gesprek gaan voeren als je honden aan het spelen zijn
- Vind ik neutraal
- Vind ik niks, laat me pls
- Anders
0 stemmers
Ik pas even op een hond en ik word echt horendol dat je elke keer aangesproken wordt door 5 mensen als de hond speelt, elke keer van die doodsaaie gesprekken waar ik helemaal geen zin in heb