Ik vind het in je voorbeelden totaal anders emotioneel verhaal = positief, emotioneel persoon = negatief. Maar dat komt vooral doordat emotionele mensen vaak weggezet worden als hypergevoelige dramaqueens. Zelf vind ik het denk ik wel positief want ik heb al jaren therapie om mijn emoties te ontdekken/ herkennen
Nou tis wel duidelijk wie lol
Er is dus zo’n mens die constant met me wil praten wanneer ik de hond uitlaat. Ik vind haar (en haar gekke, blaffende hond) vervelend en mijn hond is veel te enthousiast waardoor ik hem dan niet goed in bedwang kan houden. Ze ziet me dan met mijn hond in de weer en dan gaat ze gewoon nog dichter bij me lopen. Ik snap gewoon niet waarom ze weigert in te zien dat ze me gewoon met rust moet laten of iig voorzichtig moet doen.
Volgens mij doet ze het ook expres, want ze is een keer kwaad/beledigd geweest, omdat ik de andere kant op loop wanneer ik haar zie.
Bij mij ligt het er een beetje aan wie me aanspreekt, maar meestal vind ik het wel prima als het korte small talk is.
Mijn zus paste laatst een paar dagen op mijn hond en toen kreeg ik op vakantie berichten als ‘mensen vragen steeds wat voor hond ze precies is en ik zeg steeds maar wat en iedereen begint gewoon steeds te ouwehoeren help’ Die arme meid wilde gewoon rustig wandelen hahaha.
Ja, zeker.
Wow wat een zielig figuur zeg, bah. Als je het nodig vindt om zoiets te doen heb je echt issues met jezelf uit te werken.
Ah ja je omschrijft het zo accuraat, zo pijnlijk herkenbaar. Indd het verlies van (blijkbaar) de laatste tijd die (ik met) mijn ouder had, na plotseling overlijden, niet aan Corona. Door al die küt maatregelen, wat natuurlijk niets doet aan de noodzaak, maar wat onze laatste tijd samen zo vreselijk heeft verpest, voorgoed. met dat idee heb ik oa echt fucking veel moeite mee.
Heel random maar als je in bed ligt en je hebt sokken aan, probeer je die wel eens uit te doen met je voeten? Je gebruikt dus dan niet je handen .
- Ik draag nooit sokken in bed
- Ja dit doe/probeer ik wel eens
- Anders
0 stemmers
Heb je je telefoon weleens in je handen als je aan het avondeten bent?
- Ja (bijna) altijd
- Ja regelmatig
- Ja heel af en toe
- Nee
0 stemmers
Doe ik nu
Ik doe dit elke avond
Haha i love the struggle. Het lukt als je beide sokken aan hebt vaak slecht (iig bij mij) zodra er 1 uit is kan ik de andere ook zo uitflippen. Maar het is soms zo’n gedoe! i.p.v. het gewoon met mn handen uit te trekken.
Welk online gadget (hoe noem je dit nou, lol) gebruik jij tegenwoordig voor je privé leven? Dus bijv. je online zaken regelen, vakanties boeken?, belastingaangifte, spelletjes doen, forummen, online shoppen en al het andere waar ik nu ff niet op kom.
Als je meerdere dingen hebt, kies dan voor de optie die je het meest gebruikt.
- Een laptop
- Een tablet/ipad
- Gewoon alles via mijn telefoon
- Een pc
- Doe ik op mijn werk laptop/pc
0 stemmers
Ja bijna altijd. Maar ik ben alleen (met mn dochter, maar daar kun je nog niet echt een gesprek mee voeren ) Als er iemand mee eet of ik eet ergens anders heb ik absoluut geen telefoon aan tafel.
Verschillend. Sommige mensen zijn wel gezellig en sommige geen zin in. Ik heb wel echt vrienden gemaakt door de hond en de praatjes, dus het heeft ook wel echt leuke kanten vind ik.
Ja zelfs als ik ze buiten mijn bed uit doe dan doe ik het altijd met mijn voeten. Gaat gewoon automatisch.
Op de middelbare school zei een meisje dat tegen mij. Ik zei ook tegen haar dat ik dat wist. Die vieze blikken die ze af en toe ga aan de andere kant van het klaslokaal, waren bepaald niet subtiel
Waarop kijk jij series/films/tv?
- Tv
- Laptop
- Tablet
- Telefoon
- Anders
0 stemmers
Ik schop ze uit in mijn slaap