Stel je persoonlijke vraag #42

Bij mij is het inmiddels zo’n 7 jaar geleden. Ik vond de vibe die er hing heel chill: meer laidback, gemakkelijker om contact te leggen met de locals, gewoon in het algemeen vond ik het er veel gezelliger dan andere Chinese grootsteden bv. Beijing, Kunming, Shanghai… Ook de combinatie met het oude gedeelte en het hypermoderne vond ik leuk (niet geforceerd zoals je in veel andere Chinese steden hebt). En obviously het eten. Ik ben er maar 3 dagen geweest maar vond het echt jammer dat we door moesten naar de volgende bestemming, want ik was er graag wat langer gebleven.

2 likes

Ben je weleens zoooooooo moe dat je ogen er gewoon van dichtvallen?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

Toen ik net afgestudeerd was heb ik nog gekeken om te emigreren. Uiteindelijk ging het niet door door mijn ex (hij stond er toen puntje bij paaltje kwam toch niet zo voor open). Ik heb dat een paar jaar jammer gevonden, maar inmiddels (zo’n 10 jaar later) heb ik hier mijn leven uitgebouwd, ben ik super gelukkig met mijn vrienden en familie dichtbij en mijn twee katten in mijn koophuis, dat ik het nu ook niet meer zou willen.

2 likes

Bijna elke dag :cry:

4 likes

zijn bepaalde kunstvormen waardevoller dan andere?

• ja
  • nee

0 stemmers

1 like

Ik dacht eerst: nee. Maar het gebeurt wel vaak savonds in bed tijdens het lezen, dus eigenlijk wel

Nadat ik een keer als ‘kunst’ een vlek modder op een muur heb gezien (was modder uit rivier de Avon) is er zeker andere kunst veel meer waard.

haha wel classic ‘dit kan ik zelf ook’

maar ik doel meer op verschillende vormen zoals film/beeldhouwen/dans/literatuur etc

5 likes

Nou echt, het was ook nog in een museum :joy:
Maar nee, zoals je het nu uitlegt dan is alle kunst even veel waard.

In een auto door een autowasstraat

• Leuk
  • Stom
  • Gewoon ok
  • Niet eng
  • Low-key eng
  • Doodeng
  • Ik weet het niet
  • Ik heb dit nog nooit gedaan
  • Ik wil iets vertellen namelijk…

0 stemmers

1 like

Ik heb al een paar keer een sollicitatie gehad voor een baan in het buitenland maar ik zet het niet door. Ik ben gewoon op de vlucht voor iets en wil datgene liever aanpakken. Maar dan moet ik eerst wel weten wat dat dan is.

6 likes

Sokken met mijn voeten uit doen is mn talent, vind het ook echt chill om te doen. Nadeel is dat er overal sokken liggen; in/op/onder de bank en bed, in slaapzakken, tussen de dekens. En nu ik een kat heb is het nog erger

8 likes

Hahaha zo herkenbaar!
Ik geef mezelf altijd een denkbeeldig schouderklopje als ik ze zo uit kan doen met m’n voeten dat het 1 bolletje is :sunglasses:

4 likes

Ooh dat doe ik nooit, ga ik morgen proberen! :grin: (nu heb ik ze al uit en liggen ze ergens op of onder de bank)

1 like

Ik respecteer alle dansers, behalve mensen die moderne dans doen.

2 likes

Is biodanza dans?

12 likes

Zelf in een wasstraat gewerkt en ook auto’s van klanten erdoor gehaald.
Niet meer speciaal inmiddels

2 likes

Ik ga standaard naar bed met sokken aan en doe ze dan ergens tijdens de nacht uit en dit is zo’n life hack. Hoef ik de dag erna maar 1 sok te vinden.

1 like

Mijn kleding is 9/10 keer zwart en mijn schoenen ook dus het past altijd. En anders heb ik witte schoenen, maarja die passen er ook altijd wel bij.

4 likes

Ik zou echt zo graag een goede schoenencollectie willen, maar ben te gierig

22 likes