Ik wilde op de bovenste poll eigenlijk zeggen ik bepaal eerst welke schoenen ik aantrek en kies dan een outfit, maar is niet helemaal waar. Ik draag wel vaak basic outfits, zodat mn schoenen het meest opvallend zijn.
Maar ik heb ook basic zwarte schoenen die vind ik niet zo belangrijk haha
Versleten of niet verzorgde schoenen zijn echt mijn pet peeve. Witte sneakers die niet meer wit zijn, leren schoenen die niet ingesmeerd zijn of een hak die nog vervangen moet worden.
Ja omg schoenen die eruit zien alsof ze al minimaal 5 feesten en een dag door het weiland struinen hebben afgelegd en niet zijn schoongemaakt in de tussentijd echt janken
Hooikoortsseizoen is weer begonnen! Heb jij er last van?:
- Nee, maar ik heb geen hooikoorts
- Nog niet, maar ik verwacht het wel
- Ja
- Anders, namelijk…
0 stemmers
Hahaha ik slide wel een foto in je dm
Ja eens. Haal er alleen nul plezier uit want heb grote platvoeten
Ik time nu al een paar jaar wanneer het begint zodat ik op tijd begin met cetirizine slikken, tot nu toe begint het feest áltijd de 2e week van mei
Ik kan mensen met een goede eigen smaak echt heel erg waarderen. Zegt verder niks over hoe ik erbij loop, maar is altijd wel een plusje
Mijn vriend en ik hebben zelfs een schoenenkamer haha
We kopen onszelf gelukkig!! Nee ik wil ook meer minimalist worden maar lukt gewoon niet.
Waarvan 30 paar waarschijnlijk droge zolen hebben die bij een paar stappen al loslaten
vroeger droeg ik schoenen best wel af en had ik bijvoorbeeld ook veel onderhemdjes en ondergoed met gaten erin ik dacht dat ziet toch niemand. Maar sinds een paar jaar investeer ik echt in wat betere kwaliteit en doe ik onder het mom van selfcare ook kapotte dingen snel weg, voelt echt goed om wat meer kwaliteitskleding enzo aan te hebben
Mijn moeder was/is altijd heel erg van het er verzorgd/representatief uitzien en dat is er bij mij dus al van jongsaf ingestampt. Betekent ook dat je kleding en schoenen netjes moeten zijn en bijelkaar passen.
Zag laatst een tiktok die daar wat dieper op in ging dat dit vaak het geval is bij migrantenfamilies en hoe zij altijd net even dat beetje extra moeten doen in hun voorkomen om geaccepteerd te worden.
Aanvulling op de schoenenpoll: koop jij wel eens schoenen waar je achteraf eigenlijk niet eens goed op kunt lopen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dan:
- Breng ik ze terug
- Trek ik ze alleen aan als ik een verjaardag ofzo heb en amper hoef te lopen
- Bewaar ik ze want ze zijn te mooii
0 stemmers
Ben jij conflictvermijdend?
- Ja heel erg
- Wel een beetje
- Weet ik niet (ja dus)
- Niet echt
- Helemaal niet
0 stemmers
Ben je materialistisch?:
- Ja
- Nee
- Een beetje
0 stemmers
Overigens ben ik van mening iedereen minstens een beetje materialistisch is in een kapitalistische maatschappij. Het wordt al van jongs af aan gestimuleerd (denk Disney, Sinterklaas, speelgoedreclames, verzamelplaatjes)
vind jij dat het forum haar eigen opiniemakers heeft?
- ja, meerdere
- ja, één
- nee
- ik weet het niet
0 stemmers
Stel je hoort je buurvrouw hard huilen/krijsen en je vraagt har of alles wel goed gaat en ze zegt: jawel hoor ik had gewoon heel veel pijn. Ik word niet door mijn man mishandeld hoor.
Maakt de laatste statement het voor jou minder of meer geloofwaardig?
- Minder, die is vast geslagen
- Meer geloofwaardig
- Even
0 stemmers
Er is niks wat ik bezit wat ik niet weg zou willen/kunnen gegeven.
Kan me niks bedenken waar ik echt aan gehecht ben, ik heb eigenlijk bijna alleen spullen die nodig zijn, dus nee het heeft eigenlijk buiten praktisch nut geen waarde voor me.
Ik ben conflict opzoekend.