Ik ben in het afgelopen half jaar gewoon 2x gewaarschuwd door dates
Ik studeer niet eens meer
Ik ben in het afgelopen half jaar gewoon 2x gewaarschuwd door dates
Ik studeer niet eens meer
Ja op m’n werk (zorg) zie ik elke dag mensen met schurft ben echt aan het wachten tot ik het krijg
Tja daar kies je als arts zelf voor. Je mag ook weigeren.
Deze typische benamingen voor een vrouw zijn nogal jammer
Maar als diegene zich zo gedraagd is het toch soms ook gewoon een bitch of heks? Of moet je dan een creatievere naam zoeken?
Tuttebol
Nee dat is ook een typische vrouwenbenaming
Gewoon een lul van een wijf is het
Vind ik toch te lief. Kenau is wat leuker en klootviool doet het ook altijd goed.
Dus je vindt serieus dat we een andere vrouw geen bitch meer moeten noemen?
Hoezo? Ik vind mannen ook bitches.
En zelf ben ik ook een bitch.
Hoelang werk je bij je huidige werkgever? (Fulltime/parttime, even geen bijbaantjes)
0 stemmers
Ze zeggen dat het gezond is om elke 5/7 jaar te wisselen van baan/werkgever. Ben je het daar mee eens?
0 stemmers
Ik krijg deze reactie wel eens als ik vertel al 7 jaar bij deze werkgever te werken, maar ik heb totaal die behoefte niet.
Wow toevallig vandaag echt precies 3 jaar!
Ligt ook eraan hoe groot het bedrijf is waar je werkt. Ik ken mensen die al lang (10+) jaar ergens werken maar veel verschillende functies hebben gehad en daardoor niet vastgeroest zijn. Maar ook vaak meegemaakt dat mensen er 25 jaar of langer werken (overheid) en die zijn vaker wel dan niet toch wel wat minder flexibel of wat negatiever bij elke verandering ‘want ze hebben het allemaal wel een keer gezien.’ Het ligt echt aan de persoon.
Ja het zou me ook echt heel saai lijken denk ik om zo lang bij hetzelfde bedrijf te werken? Maar goed daarin is misschien wel een verschil tussen een klein bedrijf van 20 mensen wat alleen in NL zit en een multinational met duizend afdelingen in verschillende landen
Het ligt er wel aan. Ik werk al langer dan 10 jaar bij m’n huidige werkgever, maar wel in verschillende rollen/functies. Dus heb niet het gevoel dat ik al 10 jaar hetzelfde werk doe.
Hangt er denk ik per werkgever en sector af of er bij die werkgever mogelijkheden zijn voor groei en of ontwikkeling. Mits die behoefte er is natuurlijk. Ik voorzie bij mijn huidige werkgever voorlopig genoeg kansen daarvoor, maar binnen de onderwijssector zelf is het een gegeven moment wel klaar en krijg je niet snel een echt andere functie.
Iets meer dan een jaar, maar ga er weg
Denk dat het ongezonder is om bij een baan waar je het nog naar je zin hebt weg te gaan alleen omdat ‘ze’ zeggen dat dat gezond zou zijn. Of om langer te blijven zitten als je het niet naar je zin hebt.
Mijn werkgever groeit enorm hard, mijn rol veranderd vaak en heb genoeg groei mogelijkheden, dus voor mij voelt het soms al als een nieuwe baan haha!
Daarnaast heb ik de allerchillste werkgever met vrijheid, verse gezonde lunch elke dag en veel leuke extra’s, dit krijg ik echt niet zo snel ergens anders.