Minder geloofwaardig*
Hoevaak loop jij tegen dingen op? Bijvoorbeeld te krap lopen door deurposten, met je scheenbeen tegen een tafel, hoeken te scherp nemen, struikelen over duidelijke opstapjes?
- Nooit
- Zelden
- Soms
- Vaak
- ALTIJD voor mijn gevoel
0 stemmers
Heb je vaak blauwe plekken op je benen door dit soort dingen?
- Ik heb (meestal) wel blauwe plekken, maar loop niet tegen dingen op
- Ik heb (meestal) geen blauwe plekken
- Ik heb (meestal) blauwe plekken omdat ik tegen dingen oploop, al kan ik me vaak niet eens meer herinneren waar ik tegenaan liep
0 stemmers
Hoeveel blauwe plekken heb je nu denk je?
- 0
- 1-5 maar met aanwijsbare reden
- 1-5 maar weet niet waarvan
- 5-10 maar met aanwijsbare reden
- 5-10 maar weet niet waarvan
- Meer dan dit met reden
- Meer dan dit maar weet niet waarvan
0 stemmers
Is er vaak een moment dat je geen blauwe plekken op je lichaam hebt?
- Altijd (ik heb ze nooit)
- Meestal (heb ze zelden)
- Soms (heb ze soms)
- Amper (heb ze meestal)
- Nooit (ik heb altijd wel ergens een blauwe plek)
0 stemmers
Ik heb meestal wel een of meerdere blauwe plekken op mijn benen en moet nog heel vaak denken aan een klasgenoot op de basisschool die niet op vakantie mocht als ze een blauwe plek had? Dat is voor mij als volwassen al onmogelijk, laat staan voor de gemiddelde 8-jarige haha?
Mijn ex maakte altijd grapjes over dat hij niemand kende die zo klunzig was als ik, maar ik ben gelukkig dus niet de enige aan deze uitslagen te zien Mijn benen zitten sowieso altijd onder, en ik heb ook altijd wel ergens een blauwe plek op mijn arm omdat ik weer eens tegen een deurklink of deurpost aanloop
Huh wtf was de redenatie daarachter dan? Wat zielig!
Ik heb nu eigenlijk maar één blauwe plek (een hele galaxy met allemaal kleuren), maar wel ook een open knie en die telt wel extra mee
Ik paaldans en loop daarnaast ook nog vaak tegen dingen op dus ik zit altijd onder de blauwe plekken, op mn schenen enzo van het stoten (daarvan kan ik me vaak niet herinneren hoe ik eraan gekomen ben) maar ook in mn oksels en knieholtes en op mn voeten enzo van het paaldansen
Edit: oh ja en normaal kickboks ik ook nog (nu even een break gehad), dat helpt ook niet mee
Heb op dit moment een enorm blauwe nagel en vingerkootje omdat m’n vinger tussen de klep van de papiercontainer kwam
Ik krijg eigenlijk bijna nooit blauwe plekken. Geen idee hoe haha, maar ik krijg ze gewoon niet snel
Het is dat je klasgenoot zegt, anders zou ik denken dat het om een kind van nu gaat die er Insta-perfect uit moet zien.
Ik krijg heel snel blauwe plekken. Vroeger gingen vriendinnen wel eens expres knijpen (wtf) in mn armen en dan even daarna had ik al een blauwe/paarse plek. Terwijl ik mezelf eigenlijk helemaal niet onhandig vind, als in, ik bots eigenlijk zelden ergens tegenop. Scheenbenen en knieen is wel waar ik vaak wel wat blauwe plekken heb. Vrouwen schijnen het trouwens sneller te krijgen dan mannen.
Hahaha arme jij. “Nou, grappig dat je het vraagt…”
Ik heb standaard blauwe plekken op de zijkant van mijn bovenbenen. Van tafelhoeken, verwarmingsknoppen op mijn werk, openstaande kastjes, lage deurklinken. Loop er altijd tegenaan.
En standaard blauwe knieën, werk veel op de grond met kinderen en blijkbaar kunnen mijn oude knieën daar niet tegen.
Is dit theoretisch of daadwerkelijk gebeurd?
Zou alleen denken dat het niet om het exact bedrag gaat maar vooral dezelfde staat en functionaliteit. Dus niet een nieuwe elektrische fiets vervangen met een afgeragde stadsfiets bij wijze van.
Dat lijkt mij een no brainer, al helemaal aangezien de fiets ook nog eens niet op slot is gezet. Dat is echt nalatigheid, kan gebeuren, maar logisch dat de lener er dan voor op moet draaien.
Dus diegene kwam naar je toe ‘o ik heb je fiets niet meer, had m niet op slot gezet en nu is ie weg’ en dat was het dan?! Zo aso!
Ik zou me echt de ogen uit mn kop schamen. @Eddie degene die dus de geleende fiets niet op slot heeft gedaan heeft het zelf nooit verteld aan die mensen maar alleen jij of?
Maar die vroegen blijkbaar niet aan haar van hey waar is de fiets? Idd een raar verhaal!